Radisson Blu Plaza Bangkok
Luxe hotel met 3 restaurants en gratis valetparkeerservice
Fotogalerie voor Radisson Blu Plaza Bangkok





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 128
inclusief belastingen en toeslagen
13 dec - 14 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op de stad laden

Deluxe kamer, uitzicht op de stad
9,0 van 10
Fantastisch
(36 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Junior suite (Lounge Access) laden

Junior suite (Lounge Access)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Business kamer (Business Class, Lounge Access) laden

Business kamer (Business Class, Lounge Access)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Premium kamer (High Floor) laden

Premium kamer (High Floor)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer (Lounge Access) laden

Suite, 1 slaapkamer (Lounge Access)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Presidentiële suite (Lounge Access) laden

Presidentiële suite (Lounge Access)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op zwembad laden

Deluxe kamer, uitzicht op zwembad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Courtyard by Marriott Bangkok Suvarnabhumi Airport
Lat Krabang
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 484 beoordelingen
De prijs is € 161
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

489 Sukhumvit Road (Sukhumvit 27), Klongtoey Nua Wattana, Bangkok, Bangkok, 10110
Over deze accommodatie
Radisson Blu Plaza Bangkok
Gelijkaardige accommodaties

Carlton Hotel Bangkok Sukhumvit
Carlton Hotel Bangkok Sukhumvit
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.573 beoordelingen
De prijs is € 154
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: THB 2000.00 per accommodatie per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 706.2 voor volwassenen en THB 353 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1750 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: THB 1766.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Safety Protocol (Radisson) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Radisson Blu Hotel Bangkok Plaza
Radisson Blu Plaza Bangkok
Radisson Blu Plaza Bangkok Hotel
Rasson Blu Plaza Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Radisson Blu Plaza Bangkok
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
19 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Anestasia
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anestasia
12 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kenzo
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenzo
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jan
16 mrt 2025
Jan
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kenzo
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenzo
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gerardus
Reisde met een groep
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerardus
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Luca
22 sep 2024
Luca
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Katinka, Berkenwoude
Reisde met partner
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katinka
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Wilhelmus
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilhelmus
4 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
joseph
Reisde met een groep
5 feb 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
joseph
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Rene
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Rene
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Fan
26 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fan
4 nachten verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
Jurgen
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not what it was anymore
Jurgen
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
ADAM
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ADAM
7 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Brandy
Reisde met een groep
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandy
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Rocco, Glenelg
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Rocco
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
DOMINIQUE
Zakenreiziger
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DOMINIQUE
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyoshi
Reisde met een groep
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyoshi
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gavin
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gavin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Barry
Zakenreiziger
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barry
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cristian
Zakenreiziger
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristian
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer Tse-Yin
30 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer Tse-Yin
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Frank
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Frank
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
JUNGHYEON
Zakenreiziger
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNGHYEON
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Leigh
Zakenreiziger
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leigh
8 nachten verbleven in oktober 2025

















