I Residence Hotel Silom

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Lumphini Park
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Lumphini Park

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor I Residence Hotel Silom

Zwembad op het dak
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Junior suite, 1 kingsize bed | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer
Lounge
Serveert ontbijt, lunch en diner
I Residence Hotel Silom ligt in de buurt van Thaniya Plaza en Lumphini Park en biedt een dakterras, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant Coffee Shop 10 Floor serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Geniet van een fitnesscentrum en van activiteiten zoals meegaan op ecotours. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een businesscentrum.

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Premier kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 36 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

7,6 van 10
Goed
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 34 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
93 Narathivas Rachanakarin Road, Silom, Bangkok, 10500

In de buurt

  • Thaniya Plaza - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Lumphini Park - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • ICONSIAM - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Siam Paragon Mall - 4 min. rijden - 3.8 km
  • MBK Center - 4 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Wongwian Yai - 5 min. rijden
  • Station Sathorn - 6 min. wandelen
  • Bangkok (DMK-Don Mueang Intl.) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Trinity Food Mall - ‬1 min. wandelen
  • ‪The Coffee Club - ‬1 min. wandelen
  • ‪FAT.P the fat kids'eatery - ‬1 min. wandelen
  • ‪The Local Canteen - ‬1 min. wandelen
  • ‪YOGI-YO - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

I Residence Hotel Silom

Hotel met een chique stijl niet ver van Lumphini Park
Thaniya Plaza en Universiteit Chulalongkorn zijn niet ver van I Residence Hotel Silom. De accommodatie biedt gasten een dakterras, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant Coffee Shop 10 Floor serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Geniet van een fitnesscentrum en van activiteiten zoals meegaan op ecotours. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een businesscentrum.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een Engels ontbijt (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Tuinmeubelen, gratis kranten en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 114 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Talen

Engels, Thai

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: THB 350 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Coffee Shop 10 Floor

Dingen om te doen

  • Ecotours
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 5 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • Tuinmeubels

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 10 etages
  • 3 gebouwen
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2008
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Keukenpapier
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan THB 1000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: THB 2000 per accommodatie per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer THB 350 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: THB 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 4 jaar worden niet tot het zwembad en de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

I Residence
I Residence Hotel
I Residence Hotel Silom
I Residence Silom
I Silom Residence
i Residence Bangkok
i Residence Hotel Bangkok
I Residence Hotel Silom Hotel
I Residence Hotel Silom Bangkok
I Residence Hotel Silom Hotel Bangkok

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij I Residence Hotel Silom?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent I Residence Hotel Silom voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij I Residence Hotel Silom inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij I Residence Hotel Silom uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat I Residence Hotel Silom?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, op 15 minuten wandelen van King Power MahaNakhon, Lumphini Park en Thaniya Plaza. Ook MBK Center en Siam Square liggen op 3 km afstand. Station Sathorn ligt op 6 minuten wandelen en naar BTS-station Chong Nonsi is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over I Residence Hotel Silom

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 214 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 389 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 250 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 100 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 50 van 1003 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Raimond

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Voldoende comfort, goede locatie!

We komen al jaren in dit hotel en dan vooral voor de locatie. De BTS ligt voor de deur dus je kunt simpel door de stad reizen. Er is een zwembad, maar zonder schaduw dus overdag is het daar niet uit te houden. Kamers zijn aan een renovatie toe Personeel is vriendelijk. Ontbijt is vooral op aziaten gericht, maar verder prima! Bij een volgende bezoek gaan we hier waarschijnlijk weer heen!
4 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Kris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geen view wel goede locatie

Geen uitzicht. Raam was volledig afgeschermt door een ander gebouw
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Vakantie 2018

Goed hotel, vriendelijk, behulpzaam en betrokken personeel. Goed ontbijt. Dichtbij SkyTrain station, ideaal om de hele stad te bezoeken.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Top lokatie maar wel beetje gedateerd allemaal

Hotel ligt naar skytrain station wat natuurlijk super handig is. De tarieven zijn laag en dat zie je terug in staat kamer en kwaliteit ontbijt. Dat is allemaal wat matig.
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Raimond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Erg fijn hotel

Fijn hotel! We hebben het hotel vooral gekozen voor de locatie met voldoende activiteit op loopafstand en de ingang tot de BTS midden voor de deur. Wij kozen voor de grotere grand deluxe kamer en die was erg fijn. Ruim en van alle gemakken voorzien. Ook het ontbijtbuffet was super!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel met heerlijk zwembad

Tevreden, receptie wat chaotisch en spreken slecht Engels. Kamers ruim en schoon. Wel weinig bedjes bij het zwembad. Erg centraal gelegen naast station van de skytrain.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Perfect middle class hotel

Good hotel if you get a special offer price. Central located with friendly staff. Rooms small but very clean and nice bed.

4/10 – Matig

SHOGAKI

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Wi-Fi in my room was slow and difficult to connect, making it difficult to work. It was quite stressful. If you're just going sightseeing, it's probably fine since it's close to the station.
4 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

San Liew

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I used to stay in this hotel more than a decade when holiday in Bkk. This yr i'm totally upset n unhappy w my stay here. Customer service and integrity has dropped tremendously. Counter staff did not pick up phone calls in middle of the night. Have to call 3 times w long wait. When asked to speak to duty manager, i was informed to self call when manager reports work at 9am!! Counter staff should be retrained in hotel hospitality.Security not tightened. Hotel used to have duty security to assure only registered guests stays overnight. On 17 Aug, i was woke up by noise pollution from 3 plus am where china nationals dia opp invited outside friends into room drinking n speaking loudly till 5 plus am. ( i personally witnessed room guest left 5 plus am from my room peeping hole ) Affected my peaceful sleep. Doubtful cleaniness: Witnessed cleaning staff threw bath towels on the floor n act as floor mat in one of the opened rooms when performing room services.Noise polluted corridors by working staff: There is no initiatives from hotel staff that guests are resting in their room. Staff raised voices anytime they like at their own freedoom along staircase area n along corridor outside guests room. They were like villa shouting over from one mountain to another. Irresponsible attitude : Emailed hotel to follow up noise pollution in above mentioned issues to improve on 17 Aug am during my stay n expecting reply b4 i left 19 Aug, there is no response, even when i checked out at counter.
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

kazuhiro, ustunomiyashi

Negatief: Voorzieningen
数回利用してますが非常に便利なホテルです。 設備のメンテナンスが少し悪いくらいですかね。
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

AMPOL

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
near bts
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Somkiat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything it good so far but only one thing I'm not happy it wifi it doesn't work well i have to keep sign in
8 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good access to train
5 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Sandra

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool is very nice and good location. The air conditioning is loud and didn’t work when I first got there and had to get repaired again during my stay. Beds are very hard and hot water not always available.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Erindi

2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

SHINICHI

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Although the facilities are old, the location is very convenient.
6 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Haydn, Redan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location and price was perfect for my visit. The room was clean and comfortable and the staff were wonderful. The rooftop pool was an amazing relief and the breakfast buffet was exquisite. The only negative for me really was that my card key for for my room failed several times over my stay requiring the hotel to have to get the engineers to help getting me into my room. It was only a minor issue but quite frustrating. I would stay here again though.
7 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location with plenty of street food, restaurants and bars nearby. Nice rooms and rooftop pool although the gym was underwhelming . Great staff
7 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Thong Van, Calgary

I like this place because it is across from the train ( BTS ). The front receptionist is unfriendly and they don't really care about the customers.
5 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

mehrdad

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I arrived at 9pm, at residence hotel, i was checked in room 808, a disaster, horible condition washroom practically unusable totally in contrast to the website pictures. I complained to the front desk to no avail. Next morning i talked to the manager Mr. Kay, he inspected my room and gracefully agreed to change my room to 314. Much better condition however not without its own issues. 1- No internet wifi signal which until i left was not rectified. I used all my data. Shower water temperature control was not working, either burning hot or cold nothing in between. Aircon was not working properly and was filled with black mold. Mr. Kay fixed all issues, but the he was terminated before he could fix the wifi. Kay was the only person who helped me and was extremely courteous and friendly he was an asset. Breakfast and the service was excellent. Room service also excellent.
10 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Masa

Negatief: Netheid, comfort kamer
My request that I had sent has not considered when i checked in, thus I needed to change the room twise. Finally all good but wasted 2days unconfortable and needed to call 7times in total.
5 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Masayuki

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
 ベッドが湿っているように感じられました。 未だに、私に送られてくる予約確定メールは文字化けしています。かれこれ1年近くになります。改善されないまま。  このメッセージも4回目。これで良くホテルの口コミなんて要求しますね。ご自分の所は改善しないのに?
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

les

Positief: Netheid, personeel en service
The i residence was ok , good location bts 2 minute walk from hotel the rooms were okc .I dis not use the facilities so i cannot rate them but overall everything else was ok.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

TAKASHI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
まず、交通が至便、BTS駅まで激近。スタッフが基本的にフレンドリーで対応⭕️。 ただ、建物、空調が古くなってる。お風呂もやや古い。喫煙場所が微妙に汚い。 悪いところを引いて評価しました。
3 nachten verbleven in april 2025