Bangkok Loft Inn
Hotel met een restaurant, in de buurt van Wat Arun
Fotogalerie voor Bangkok Loft Inn





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

55 Somdet Phra Chao Taksin Rd., Bangyeerua, Thonburi, Bangkok, 10600
Over deze accommodatie
Bangkok Loft Inn
Gelijkaardige accommodaties

Aim House Bangkok Hotel
Aim House Bangkok Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.6 van 10, Uitstekend, 328 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: THB 1000 per accommodatie per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 300 voor volwassenen en THB 180 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Loft Inn
Bangkok Loft
Bangkok Loft Hotel Bangkok
Bangkok Loft Inn Hotel
Bangkok Loft Inn Bangkok
Bangkok Loft Hotel Bangkok
Bangkok Loft Inn Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bangkok Loft Inn
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lawrence
10 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lawrence
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mick
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mick
21 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Erick, Houston
2 nov 2025
Erick
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
bernd
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bernd
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
深夜対応してくれました。
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Starfish
Reisde met partner
13 aug 2025
Positief: Personeel en service
Starfish
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
amanda
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
amanda
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
28 mei 2025
Bryan
11 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Aeleeny
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aeleeny
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
VENKAT, melbourne
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VENKAT
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Thong
Reisde met een groep
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thong
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Diego
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
3 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kazue
6 jan 2025
Kazue
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
maria
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel
maria
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Duc Manh
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Duc Manh
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tyagadipta
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyagadipta
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Masami
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masami
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Bhulabhai Anthony
Zakenreiziger
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bhulabhai Anthony
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Bhulabhai Anthony
11 aug 2024
Bhulabhai Anthony
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Kento
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kento
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yuka
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Yuko
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
3 nachten verbleven in juni 2024

















