Hotel & Restaurant Lindenhof

3.0-sterrenaccommodatie
Wintersportverblijf in de bergen met restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel & Restaurant Lindenhof

Sneeuw- en skisporten
Een kluis op de kamer, een bureau, babybedden (toeslag)
Buffet
Dineren
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - eenpersoons
Een privébadkamer
Een bronwaterbad
Gratis mineraalwater
  • 28 m²
  • Uitzicht op de heuvels
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Een gemeubileerde patio
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bronwaterbad
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Uitzicht op de heuvels
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - eenpersoons
Een privébadkamer
Een bronwaterbad
Badjassen
  • 28 m²
  • Uitzicht op de heuvels
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een gemeubileerde patio
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bronwaterbad
Badjassen
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Uitzicht op de heuvels
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Zum Spreit 9, Hesselbach, Bad Laasphe, NRW, 57334

In de buurt

  • Hugo-Kracht Hütte - 14 min. rijden - 7.4 km
  • Schloss Berleburg - 30 min. rijden - 32.5 km
  • Lahn-Dill-Bergland-Therme - 32 min. rijden - 32.0 km
  • Bikepark Winterberg - 51 min. rijden - 55.7 km
  • Kahler Asten - 52 min. rijden - 55.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Bad Laasphe - 11 min. rijden
  • Luchthaven Keulen - Bonn (CGN) - 108 min. rijden

Restaurants

  • ‪Shanghai China-Restaurant - ‬7 min. rijden
  • ‪Lahnstuben - ‬6 min. rijden
  • ‪Jagdhof Glashütte - ‬20 min. rijden
  • ‪Zur Dietzhölze - ‬9 min. rijden
  • ‪Ratsschänke - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel & Restaurant Lindenhof

Hotel in een landelijke omgeving
Bij Hotel & Restaurant Lindenhof zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en een speeltuin. Verover de pistes bij dit hotel met mogelijkheden voor alpineskiën, skipasservice en een skiopslagruimte. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Geniet van de activiteiten ter plaatse zoals wandelen/fietsen en snowboarden. Naast een droogkuis/wasserijservice en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), fietsverhuur en parkeerplaatsen ter plaatse
  • Lokale shuttleservice, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een kluis bij de receptie, hulp bij uitstappen/tickets en een feestzaal
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel & Restaurant Lindenhof bieden voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes, bovenop gratis kranten en gratis flessenwater.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Badkamers met bronwaterbaden en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Duits

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 5 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 15 voor volwassenen en EUR 6 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Privépicknicks

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Ski-opslag
  • Skiën
  • Skipassen
  • Snowboarden
  • Speeltuin
  • Wandel- en fietsroutes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad of douche
  • Bronwaterbad
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Champagneservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 18.00 uur.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en informatie over het sleutelkastje te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, sleutelkastje

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 15 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 35.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 15.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.70 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 voor volwassenen en EUR 6 voor kinderen
  • Betaald parkeren (openlucht): EUR 5 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: EUR 35.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Landidyll Hotel Lindenhof Bad Laasphe
Landidyll Hotel Lindenhof
Landidyll Lindenhof Bad Laasphe
Landidyll Lindenhof
& Restaurant Lindenhof
Hotel & Restaurant Lindenhof Hotel
Landidyll Hotel Restaurant Lindenhof
Hotel & Restaurant Lindenhof Bad Laasphe
Hotel & Restaurant Lindenhof Hotel Bad Laasphe

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel & Restaurant Lindenhof?

Ja, bij Hotel & Restaurant Lindenhof zijn honden en katten toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 15 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hotel & Restaurant Lindenhof voor parkeren?

Parkeren kost EUR 5 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel & Restaurant Lindenhof inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel & Restaurant Lindenhof uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van EUR 50 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel & Restaurant Lindenhof?

Dit hotel in Bad Laasphe ligt dicht bij de pistes, op enkele stappen afstand van Natuurpark Rothaargebergte, en dicht bij winteractiviteiten zoals skilessen wilt volgen en sleeën. Lahn Wandelpad ligt op 6,7 km.

Beoordelingen over Hotel & Restaurant Lindenhof

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 24 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Casper

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Stephanie

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im Allgemeinen kann ich nur sagen, dass dieses Hotel nicht zu empfehlen ist! Als ich dort ankam, wurde mir ein Zimmer zugeteilt, welches nicht meiner Buchung entsprach. Darauf angesprochen, wollte man mir weis machen, dass ich überhaupt nicht das Deluxe-Zimmer gebucht hätte, auf Grund des "geringen" gezahlten Preises. Im Detail war alles so furchtbar, so dass ich dort nicht eine Nacht geblieben bin. Im Bettlaken waren Löcher, die Sitzmöglichkeiten sind mit Flecken versehen, den Kühlschrank im Zimmer gab es auch nicht, wie angegeben, die Badewanne war fleckig und es lag irgendwas in der Badewanne was aussah, wie... Beim Wort nenne ich es nicht - es war auf jedenfall ekelig. Die Handtücher total veraltet. Das Frühstück sollte auch noch extra bezahlt werden, obwohl auf der Buchungsseite stand "Frühstück inbegriffen", und dann sollte es für die folgenden zwei Tage nicht mal Frühstück geben! Es gab noch viele weitere negative Dinge. Die Fotos, die man vorab im Internet sehen kann, zeigt zwar die Einrichtung, wie sie ist (alles so schön gemütlich und großräumig), aber in Wirklichkeit ist es ganz anders!
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Bill Moe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

dominic

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

Aus dem Weg Geringverdiener!

Das scheint hier das Motto des Gastgebers zu sein. Neben überteuerten Zimmerpreisen findet man hier ein Schild an der Rezeption, welches besagt, dass mitgebrachtes Essen oder Getränke für Hotelbesucher verboten sind. Man wird verwiesen auf das hauseigene Restaurant, welches einem preislich gesundermaßen die Schuhe auszieht. Das Hotel befindet sich in einer abgelegenen Ortschaft. Ca. 100m um das Hotel herum gibt es keine Verbindung zum Mobilen Datennetz. Man ist somit auf das nicht funktionierende WLAN angewiesen, um nicht komplett von der Außenwelt abgeschottet zu sein. Für Business Leute die am Laptop arbeiten ein absolutes No Go. Laut älteren Rezensionen besteht dieses Problem bereits seit 2020 oder sogar früher. Die Zimmer sind modern eingerichtet, verfügen jedoch bloß über eine Heizung und kein Klimagerät. In Sachen Sauberkeit ist die Grundsauberkeit gegeben, solange man von Wollmäusen und Staub auf Oberflächen absieht. (Nicht Allergiker freundlich)
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eintreten und gleich freundliche Willkommen Atmosphäre. Nettes Personal, mit Herz eingerichtetes Zimmer, angenehmes Restaurant mit einladender Tageskarte. Hier sage ich gerne, gerne wieder.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Fahri

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

KEIN NETZ UND WLAN EMPFANG+ Mücken+unfreundlich

Kein netz und dazu kein wlan empfang. Habe dies der Rezeption weitergegeben und sie meinte dass es nicht ihr problem wäre obwohl andere gäste auch kein empfang hatten. Habe über corona hygiene nachgefragt und mir wurde gesagt dass ich auch abreisen darf weil ich so komische fragen stellen. Die sauberkeit ist na ja aber bis ich die 3 mücken losgeworden bin hatte ich schon nachts 2 uhr.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger

Nichts für mich.

Keine Klimaanlage, Matratzen etwas abgenutzt. Frühstück erst ab 7Uhr. Bad modern eingerichtet. Lage war angenehm ruhig.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Der Name des Hotels ist Programm; es ist wirklich sehr idyllisch.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Gracjan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Björn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mein Zimmer sah anders aus als auf dem Bildern trz ganz nett und neu. Sieht gut aus. Das einzige was nervig ist WLAN kann man knicken der Spot ist nicht erreichbar weder mit dem MacBook, Dell Laptop, iPhone 8 noch bin dem iPhone XS. Was wirklich seeeeehr nervig ist, dazu kommt daß man das Handy Netz kicken kann. Ich habe es Grade so geschaft eine SMS zu verschicken. O2 und D1 Netz getestet!.
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

UNA NOCHE

LA HABITACIÓN ESTABA BASTANTE FRÍA Y EL EDIFICIO OLÍA MUCHO A TABACO.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, short drive to the town. Due to my arrival being late on Sunday, I was contacted in advance on how to collect my key, nothing was too much. I travelled for business and found the hotel perfect for what I needed.
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Björn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Charmantes Zimmer

Als Zwischenstopp für meine Fahrradtour war dieses Hotel jeden Euro wert. Leckeres Frühstück und ein nettes Restaurant.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

Mittelmässiges Hotel

Insgesamt noch OK, aber mehr nicht. In den Nichtraucher-Zimmern im Haupthaus riecht es leider nach "Zigarettenrauch" -> von außen (Flur) kommend. Frühstück OK aber recht einfach
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Gutes Hotel in einer schönen Gegend

Das Hotel bietet eine super Ausstattung und hat ein super nettes Personal. Die Zimmer haben Infrarotheizung , einen guten Fernseher und ein neu saniertes Bad. Die Betten sind gemütlich und die Fernseher bieten eine schöne Größe. Alles in allen ein super Aufenthalt.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Gerhard

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Ulrich, Lindau

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Einen Aufenthalt sollte man vermeiden

die 3 Sterne sind nicht verdient, max. 1 Stern. Campingniveau

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer