Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Maritim Hotel Bad Homburg





Geniet van een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar bij Maritim Hotel Bad Homburg. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van lokale gerechten. Gratis wifi in de kamer, een fitnesscentrum en een 24-uurs businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 94
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio (Doppelzimmer) laden

Studio (Doppelzimmer)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer (Classic) laden

Familiekamer (Classic)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer (Superior) laden

Familiekamer (Superior)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer (Comfort) laden

Familiekamer (Comfort)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
2 slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ludwigstrasse 3, Bad Homburg v.d. Hoehe, HE, 61348
Over deze accommodatie
Maritim Hotel Bad Homburg
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 56 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 23 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 20 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 19 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 40 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 40.0 per dag
- Toeslag voor voorzieningen: EUR 5 per persoon, per dag, inclusief gebruik van: de sauna, fitnessfaciliteiten
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maritim Kurhaushotel Bad Homburg V.D. Hoehe
Maritim Kurhaushotel Hotel Bad Homburg V.D. Hoehe
Maritim Hotel Bad Homburg Bad Homburg V.D. Hoehe
Maritim Bad Homburg Bad Homburg V.D. Hoehe
Maritim Bad Homburg
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Maritim Hotel Bad Homburg
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Eric
Zakenreiziger
15 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
RJG
13 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RJG
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Eelco, Amsterdam
Zakenreiziger
5 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eelco
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jul 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Wim, groningen
26 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wim
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 okt 2011
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, maar niet meer dan dat
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Patricia, San Diego
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
Zakenreiziger
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabian
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Furkan
9 aug 2025
Furkan
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Helmut Peter
Reisde met een groep
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helmut Peter
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gregory
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Hakkan, Augsburg
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hakkan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
RAHEL NATALIE, Bern
Reisde met een groep, Zakenreiziger
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAHEL NATALIE
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jens
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jens
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Theodor
Reisde met partner
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theodor
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Furkan
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Furkan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Klaus
Reisde met partner
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klaus
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Krystof
Zakenreiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krystof
2 nachten verbleven in april 2025