Hotel Riviera Lins
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Lins
Fotogalerie voor Hotel Riviera Lins





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer laden

Superior eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Kabelzenders
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Kabelzenders
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Kabelzenders
Werkplek voor laptop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua São Vito 05, Labate, Lins, SP, 16400-565
Over deze accommodatie
Hotel Riviera Lins
Gelijkaardige accommodaties

Cristal Palace Hotel
Cristal Palace Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 205 beoordelingen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: BRL 40.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Riviera Lins Lins
Hotel Riviera Lins Hotel
Hotel Riviera Lins Hotel Lins
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Riviera Lins
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 aug 2025
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maurício
11 aug 2025
Maurício
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Silvio Rogerio
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvio Rogerio
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rackel
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rackel
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Silvio R
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvio R
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wagner
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wagner
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Luiz H U C
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom hotel
Luiz H U C
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Luca
29 mei 2025
Luca
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mariana
Zakenreiziger
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mariana
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MARISA
Reisde met familie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bom
MARISA
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
JOSE ARNALDO
Reisde met een groep
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
JOSE ARNALDO
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Thalles
13 mei 2025
Thalles
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Valmir
24 apr 2025
Valmir
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Natalia
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natalia
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ines
2 apr 2025
Ines
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
PAULO FILHO
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PAULO FILHO
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Marisa
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marisa
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MARISA
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARISA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Thatiana
Reisde met familie
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thatiana
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Luiz Camilo
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luiz Camilo
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Luis Alexandre
14 jan 2025
Luis Alexandre
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Fernando
Reisde met familie
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Luis Alexandre
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis Alexandre
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fernando
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernando
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024



