Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Zenzez Hotel & Lounge





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
25 aug - 26 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, bad (Suite or Balcony) laden

Deluxe tweepersoonskamer, bad (Suite or Balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2014
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, privébadkamer (Suite or balcony) laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, privébadkamer (Suite or balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2015
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2014
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Canadalaan 26, Apeldoorn, 7316 BX
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.85 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 16.5 voor volwassenen en EUR 7.5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Zenzez Hotel Lounge Apeldoorn
Zenzez Hotel Lounge
Zenzez Lounge Apeldoorn
Zenzez Lounge
Zenzez Hotel & Lounge Hotel
Zenzez Hotel & Lounge Apeldoorn
Zenzez Hotel & Lounge Hotel Apeldoorn
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Zenzez Hotel & Lounge
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Simpelcard
Zakenreiziger
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simpelcard
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Edwin
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Esther
Reisde met een groep
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Esther
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Hendrik
3 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie voor het centrum en Paleis Het Loo
Hendrik
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
NC
Reisde met een groep
12 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf met uitstekende service.
NC
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Marieke
Reisde met familie
27 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marieke
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Govert, Rijnsburg
Reisde met partner
27 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Govert
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oprechte gastvrijheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Guy
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenreis
Guy
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabele kamers
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Erik
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Erik
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
ton, roermond
12 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk kleinschalig hotel
ton
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Nelleke
10 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nelleke
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Hans, Maastricht
27 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Intiem hotel, prachtige villa met smaak ingericht
Hans
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018