Max Hotel Amsterdam

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Amsterdam, op wandelafstand van Heineken Experience

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Max Hotel Amsterdam

Terrein van de accommodatie
Voorkant van accommodatie
Terrein van de accommodatie
Terras
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Hemonystraat 7 sous, Amsterdam, 1074 BK

In de buurt

  • Heineken Experience - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Rijksmuseum - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Van Gogh Museum - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Leidseplein - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • De Dam - 5 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Tramhalte Stadhouderskade - 1 min. wandelen
  • Station Amsterdam Amstel - 3 min. rijden
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pietersma Snacks - ‬1 min. wandelen
  • ‪Fou Fow Ramen - ‬1 min. wandelen
  • ‪Ranchi Amsterdam - ‬1 min. wandelen
  • ‪Popov Broodje van - ‬1 min. wandelen
  • ‪Geflipt - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Max Hotel Amsterdam

Hotel vlak bij Heineken Experience
Max Hotel Amsterdam ligt in de buurt van Rembrandtplein en Rijksmuseum en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Bagageopslagruimte, rookvrije accommodatie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Meertalig personeel en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Max Hotel Amsterdam bieden voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders

Talen

Arabisch, Bulgaars, Tsjechisch, Nederlands, Engels, Italiaans, Lets, Pools, Portugees, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 10.00 uur tot 19.00 uur.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je binnen de 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je legitimatiebewijs aan de accommodatie te verstrekken
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 19.30 uur te arriveren. 
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen tot 5 worden niet toegelaten bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 5 zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: EUR 150 per accommodatie per verblijf
  • Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Tijdens het inchecken dien je de (geldige) kredietkaart te tonen die tijdens het boeken is gebruikt. Als je je reservatie vooruit hebt betaald, dien je bij het inchecken aanwezig te zijn. Als je van plan bent om voor het verblijf van andere gasten te betalen, dien je op voorhand contact op te nemen met de accommodatie om documentatie voor autorisatie te verstrekken.
Bagagehulp kan worden geboden tegen een toeslag (op basis van beschikbaarheid).
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Max Amsterdam
Max Hotel Amsterdam
Hotel Max Amsterdam
Max In Mokum Amsterdam
Max In Mokum Hotel Amsterdam
Hotel Max
Max Hotel Amsterdam Hotel
Max Hotel Amsterdam Amsterdam
Max Hotel Amsterdam Hotel Amsterdam
PH Hotel Oosteinde Economy Annex Building

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Max Hotel Amsterdam?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Max Hotel Amsterdam voor parkeren?

Bij Max Hotel Amsterdam zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Max Hotel Amsterdam inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Max Hotel Amsterdam uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Max Hotel Amsterdam?

Dit hotel ligt in Amsterdam-Zuid, op 15 minuten wandelen van Heineken Experience, Rembrandtplein en Rijksmuseum. Ook Van Gogh Museum en Vondelparkbuurt liggen op 2 km afstand. Tramhalte Stadhouderskade ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Overstaphalte Ceintuurbaan is het 3 minuten wandelen.

Beoordelingen over Max Hotel Amsterdam

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 230 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 71 van 230 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 230 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 230 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 230 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in de Pijp. We werden erg vriendelijk ontvangen.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Hein

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging: zo centraal, én rustig.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Jantina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
voor een nichtje was deze kamer te doen,maar voor langer zal ik een andere kamer willen reserveren
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Leuk hotel

Enige min puntje is, dat we voor bagage en sleutel naar hotel iris moesten lopen. Het zou fijn zijn als je dat vantevoren zou weten. Aardig engelstalig personeel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Prima bed, netjes, sober.

Een prima overnachtingsplaats.

8/10 – Goed

Alper, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Basic hotel

Stayed here 1 night. Small but cosy room. Nice area not so far from the city center.

6/10 – Redelijk

christel, oostkamp

prijs kwaliteit is oké

kamer is wel klein personeel is vriendelijk openbaar vervoer is dichtbij lekker ontbijt in een nabijgelegen hotel

6/10 – Redelijk

je hebt een bed, graaf

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Goedkoop hotel maat zeker niet ranzig

Hotel voor na het stappen en je hebt een goed bed

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

matig hotel met kleine kamer

we hadden een kamer op de begane grond. het was er 's nachts vreselijk koud. de wastafel was in de kamer, de douche en het toilet samen in één hokje. ( heel klein ) als je stond te douchen kon je niet naar het toilet, want dan had je natte voeten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

goed en kleinschalig

goede prijs kwaliteitsvehouding. centraal gelegen en vlakbij de Albert Kuipmarkt

6/10 – Redelijk

Zoya

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer sind sehr klein alt und etwas heruntergekommen.. Schimmel ist auch sichtbar . Das Badezimmer ist auch viel zu klein
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

MARIE THERESSE

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Chambre très petite (WCet douche endroit de 1m2. Hall peu accueillant. Petit lavabo dans chambre.Literie propre et confortable. Hotel bon juste pour 1 ou 2 nuits.
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Dennis

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
We stayed 2 nights, very small room/bath room. No elevator. Steep stairs, reception counter close at 8pm and open at 10am only.
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Tracey

Reisde met een groep

Good hotel for twin rooms

Basic hotel, rooms were small but clean, no where to store luggage,
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

federica

3 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Roland

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In diese Abseite würde ich nicht mal einen verlausten Seemann lassen. Schmutzig, erbärmlich klein und teure wir ein 5 Sterne-Hotel in Dubai.Vor diesem Hotel ist dringend abzuraten und es aus dem Angebnot von Expedia zu nehmen. Das schadet dem Expedia Ruf! Das ist eine Katastrofe- diese Unterkunft- Hotel kann ich das nicht nennen. Wasserhäne locker, Kein Zimmer service , kein Schränke, nicht mal ein Koffer kann in diesem kleinen Doppelzimmer aufgemacht werden ausser auf dem Bett und das allles für 200.- dier Nacht- ein Wahnsinn!!!
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Fernanda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es linda y cuenta con baño propio
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tekaya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Broken and little.

The space was really restricted. The window was broken and a cold wind entered all night.
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Jacob

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Robert Reuel Grandison Finney

Negatief: Netheid
Washroom was very dirty with visible dark grimes all over the place Bed area was dusty
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Juan Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Sinem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

sohail

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 different peoples hair on pillow and in bed, had to line the bed and pillow with towels, couldn't use toilet as theres no room too sit or stoop, water in shower hardly came out, terrible experience, poo on wall next to bed topped it off
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Ono

Positief: Netheid
deposit will cost 150euro and not yet get returned 5 days later...
1 nacht verbleven in januari 2025