Layaali Amman
Hotel met gratis ontbijt en een dakterras in Amman
Fotogalerie voor Layaali Amman





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Amman Al Nabil Hotel
Zahran
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.8 van 10, Uitstekend, 319 beoordelingen
De prijs is € 157
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

105 Al-Hashemi St., Amman, Amman Governorate
Over deze accommodatie
Layaali Amman
Gelijkaardige accommodaties

Jordan Tower Hotel
Jordan Tower Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 31 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: JOD 25 per voertuig (voor maximum 3 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Layaali Amman Hotel
Layaali Amman Amman
Layaali Amman Hotel Amman
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Layaali Amman
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
sharon
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
sharon
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Sara
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
AMR
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AMR
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Oscar
29 sep 2025
Oscar
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mojahed
27 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Mojahed
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
KAORI
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAORI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lech
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lech
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
kimberly, Elgin
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kimberly
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Raúl
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raúl
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Liliana
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Liliana
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sergio
16 jul 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Daisy
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisy
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ARNEL
Reisde met een groep
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ARNEL
9 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Peter wai
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter wai
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
balloch
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
balloch
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brandi
30 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandi
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
diego
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
diego
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tremayne
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tremayne
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Andrew
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
jessica
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
jessica
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tremayne
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tremayne
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Billy
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
1 nacht verbleven in april 2025











