Particuliere eigenaar

Amasra Dadaylı Otel

Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Strand van Buyuk Liman

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Wasvoorzieningen
  • 24/7 receptie
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
19 dec - 20 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy driepersoonskamer, geen ramen

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Luxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Economy kamer, geen ramen

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie driepersoonskamer, geen ramen

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kum, Özdemirhan Sokak No 8, Amasra, Bartin, 74300

In de buurt

  • Strand van Buyuk Liman - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Kasteel van Amasra - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Museum van Amasra - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kasteel - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Koru Aquapark - 13 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Zonguldak (ONQ) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪Minik Holding - ‬1 min. wandelen
  • ‪Amasra Sofrası - ‬1 min. wandelen
  • ‪Amasra Kumsal - ‬2 min. wandelen
  • ‪Pier Wood Cafe - ‬2 min. wandelen
  • ‪Sesamos Cafe - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Amasra Dadaylı Otel

Hotel vlak bij Strand van Buyuk Liman
Amasra Dadaylı Otel bevindt zich dicht bij Strand van Küçük Liman en Kasteel van Amasra en biedt een koffiebar/café, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Gratis wifi in de kamer en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een kluis bij de receptie, een lift en conciërgeservice
  • Een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Amasra Dadaylı Otel hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches
  • Waterkokers, beperkte schoonmaak en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Pantoffels

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Registratienummer van de accommodatie 2022-74-0195

Accommodatie ook bekend onder de naam

AMASRA DADAYLI OTEL
Amasra Dadaylı Otel Hotel
Amasra Dadaylı Otel amasra
Amasra Dadaylı Otel Hotel amasra

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Amasra Dadaylı Otel ?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Amasra Dadaylı Otel ?

Vandaag, 18 dec. 2025, kost een verblijf bij Amasra Dadaylı Otel van één nacht voor twee volwassenen op 19 dec. 2025 min. € 29,89, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Amasra Dadaylı Otel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Amasra Dadaylı Otel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Waar staat Amasra Dadaylı Otel ?

Dit hotel in Amasra ligt vlak bij Strand van Buyuk Liman en Strand van Küçük Liman. Ook Museum van Amasra en Kasteel van Amasra liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Amasra Dadaylı Otel

7,0

Goed

7,8

Netheid

5,4

Voorzieningen

7,0

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 83 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jelle

2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

OGUZ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uyutmayan otel

Otel çok gürültülü odalar çok dar ve temizlik yetersizdi. Gece neredeyse hiç uyumadım gürültü ve konfor kalitesi yoktu. Kahvaltıda çoo ceşitlilik yoktu kahve bile yoktu.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Abdulkadir öztürk

Positief: Netheid

İyi konum

Resepsiyon iyi sayılır ama güler yüzlü değil insan hiçmi tebessüm etmez ama geri kalan her şey iyiydi
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

burçin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yanlışlıkla iki kişi kaydetmemize rağmen çocuk 2 yaş olduğu için bir şey demediler havlunun biri lekeli kalmış
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Gökçe

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 kişilik odada lavabo musluğu çalışmıyor. Duş gideri tıkalı, duş başlıkları ayarlanmıyor . Oda çok havasız kalıyor penceresiz 3 kişilik oda kesinlikle tavsiye etmiyorum. Personeller güler yüzlüydü.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

hamza

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Mesih

1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

arzu

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Çetin

2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

YUSUF

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Vasat

Vasatın bir tık üstü
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Hüseyin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Erol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Fadime sule

2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

mesut

Reisde met een groep
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

eren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

özcan

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Seçtiğim oda ile verilen oda aynı değildi. Odaların özelliklerinin aynı olduğu söylendi fakat ben fiyat farkı ile başka oda seçmiştim.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Savas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tavsiye ederim

Herşey mükemmel personeli ilgi ve alakalı konum merkezi kahvaltı yeterli.
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Mustafa

1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hasan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Murat

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Need lots of training regarding hospitality!

Front desk staff wasn’t looking pleasant upon arrival although 2 of them available and there were no other guests. They were looking annoyed and unwilling to help, no smile, no welcoming attitude or did not provide necessary information regarding hotel and amenities. They looked like they wanna get rid of us asap so they go back to peaceful quiet desk work. They didn’t greet us, didn’t say welcome, didn’t say hi, didn’t even bother standing up from that cozy chair to reach us. This is a hospitality and service industry and the last thing a guest wants to see an unwelcoming hotel staff with disturbed face. 5 minutes later we we wanted to reach front desk but there were no pamphlet at the room and the phone wasn’t dialing front desk. Internet wasn’t working at all. Room was clean and spotless, breakfast was good and adequate, staff was working so hard to provide enough food for the buffet. Thank you for restaurant and housekeeping staff. Front desk needs lots of training about what hotel business and guest service is all about!
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mahmut

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

berbatttt

otelde 3 arkadaş konakladık. oda 3 kişilik tek kişilik yataklar bulunuyordu ve Bi cam pencere bile yoktu havalandırma çalışmıyordu sanırım odada koku vardı ve asla çıkmadı.2 gece kaldık odamızın temizlenmesini istedik dışarı çıkınca söyledik ama döndüğümüzde oda bıraktığımız gibiydi söylediğimizde de gün içinde temizlenecek dediler temizlenmedi...Odamızın çok küçük olduğunu değişmesini istedik onun da mümkün olmadığını söylediler . penceresi olan 2 kişilik odaya Bi yatak atmalarını talep ettik öyle bir uygulamaları da yokmuş sonrasında başka odadaki kişilere yapıldığına şahit olduk rezalet gerçeten.. ayrıca biz müşteri olarak taleplerimize çok soğuk ve kesin dille Red yedik. Asla çözüm odaklı yaklaşılmadı. odada pencere olmadığından restoran bölümünde oturalım dedik bari onda da organizasyon var dediler.kına gecesi vardı sesten asla uyuyamadık. Hiç memnun kalmadık.Tatilimiz hiç konforlu geçmedi. tavsiye etmiyorum.....
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Murat Gazi

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025