2 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Grand Uysal Beach&Spa Hotel - All inclusive

Grand Uysal Beach&Spa Hotel - All inclusive
Merkez mah. ibrahim bilgen cad. No: 16, Alanya

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 6 avis sur 22." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 3 avis sur 22." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 5 avis sur 22." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 22." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 22." "

6,0/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

5,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Politesse, attentionné, bonne restauration. L'hôtel est juste situé à 1 minute de l'arrêt bus 1 ou 101 qui vous conduit directement au centre commercial et coûte 4 lires turc. Le personnel peut vous faire la réservation du mini-bus qui pourra vous conduire à l'aéroport de Gazipasa (30 lires) ou à Antalya(55 lires). La propreté est optimale.
Séjour de 8 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Joy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent!!!!apart from there was no free Wi-Fi. I choose again and again 😊
Séjour de 5 nuits en août 2023

10/10 Excellent

izabela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mai 2023

2/10 Horrible

Özdem

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Missnöjd/värsta hotellet
Hotellet var under all kritik. Kommer aldrig mer att åka dit eller rekommdet till andra. Inget av det som stod på hemsidan stämde med verkligheten. Ingen information vid incheckning. Städningen av rummen var ingen bra, blev heller inte bättre när man sa till receptionen. Maten hade ingen variation, man fick samma mat i flera dagar i olika former. Personalen var otrevliga o hade ingen bra service. Cheferna vi pratade med om olika saker tog oss inte på allvar. Brist på platser vid poolen och brist på handukar till pool området. Vi träffade på flera familjer som klagade på ovanstående. Vill man ha en kaos resa fullt av frustration o ilska, kan man åka dit!
Séjour de 10 nuits en juillet 2022
Réponse de GUEST RELATİONS MANAGMENT le 4 août 2022
On behalf of our hotel, we thank you for sparing the time to share your views with us. Our guests' negative feedback is just as important to us as their positive feedback in order for us to improve ourselves and rectify our shortcomings. Grand Uysal Beach Hotel aims to meet the guests' expectations and desires at the highest level with its all inclusive concept. We would have wished that you had provided us with an objective feedback of our meals, staff, cleaning and hygiene, and that you had not dismissed our business that has been serving in the tourism sector for many years so easily. We would nevertheless like to express that we have greatly enjoyed your patronage and hope to one day see you again. Have a nice day.

6/10 Satisfaisant

KATRIN

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sama ruoka joka päivä. Se ei ollut kiva 7 päivää samaa ruokaa. Aamupala aika huono. Uima-allas pieni ja aina varattu en kertakaan päässyt siihen. Liika lapsia joka puolella juoksentelemassa. Ei wifiä huoneessa harmi. Oli kyllä osa henkilökunnasta tosi nuoria kokoajan puhelimella eikä kiinnittänyt huomioi kun asiakas oli edessä. Baarissa huono juomavalikoima. Liikaa muovia käytössä! Muovimukeissa sai melkein kaikki juomat.
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de GUEST RELATİONS MANAGMENT le 2 août 2022
First of all, as the Grand Uysal Beach Family, we wish you a good day. Grand Uysal Beach Hotel has always adopted the principle of providing the best service to its guests. The main goal of all our teammates, especially our management, is to increase our service quality by analyzing the needs and expectations of our guests correctly and by constantly renewing them, to ensure guest satisfaction and to make it permanent. Unfortunately, we regret that you did not consult us about this problem during your stay. If you choose us again, we are ready to help you to spend your holiday in the best way possible. We wish you a nice day.

8/10 Bien

Ihar

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Так себе
Отель тянет на 3 звёзды максимум. Осень грязно в номере,убирали на отвали. Еда так себе,обслуживание разное,кто-то старался,а кто-то проявлял «понаехали». Больше не поедем. Для тех,кто едет отдыхать и проводить время больше у моря будет норм.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

IHAR

Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de ibrahim nizam le 30 sept. 2021
thank you for your comment.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Klimaanlage im Zimmer tropfte und das Personal war einfach nur unfreundlich. Die Sauberkeit des Zimmers lies zu wünschen übrig. Keine positiven Meldungen zu machen. Selbst das essen war ungeniessbar.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

Akif suat

Les points forts : Personnel et service
Befriedigend
Keine frische Handtücher, rostig, bad und klo zu klein, wlan funktioniert 80 Prozent nicht, essen gut
Séjour de 4 nuits en août 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible I left hotel same Time I didn’t start there I need my money back
Séjour de 5 nuits en juillet 2019

4/10 Médiocre

Mehmet

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not happy
It was ok but was definitely not worth the price, I payed for all inclusive however had to pay for spa treatment even though it includes it in the description, we also had to pay for local drinks. Soft juice was all powder juice. Poor communication in reception most are miserable also someone crashed into my car in the hotels car park and none of the workers helped till I argued with them. Wouldn't reccomend this hotel to anyone, disappointed I wasted my money!
Séjour de 7 nuits en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 14 nuits en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

ismet

Les points forts : Propreté et personnel et service
Yemeklerde fazla secenek yoktu plaj fala düzgün degil
Séjour de 5 nuits en juin 2019

6/10 Satisfaisant

yfb, uk

Les points forts : Propreté et personnel et service
good hotel and private beach
It is a very clean hotel the rooms are very basic and could do with a little updating. Most of the staff are really friendly and very helpful but the food is very simple and the leftovers they use for the next meal or for a meal the day after. I would not recommend anybody to go to this hotel when it gets to the end of the season because when they run out of drinks they would rather not order these anymore until you put a complained in and then there is some of he drinks again within about 1 hour. Also at the end of the season the owner of the hotel invites her friends to come and stay for free and they get everything fresh and also everything is made there and then on the grill and we as guests are getting the leftovers again from the the before, there where only about 10 guests left in the hotel and then of course the 15 invited friends from the owner. They did get served by clicking there fingers and we had to go and get ours ourselves while we have paid money to be there. all by all i would not go to this hotel anymore. If everything was as good as most of her personnel that hotel would be 100 times better without the manager. all by all we paid a lot of money and not the complete service.
Séjour de 10 nuits en octobre 2018

2/10 Horrible

Sait

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Çok berbat bir otel
Séjour de 3 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Veronika

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Уютный небольшой отель
Отличный отель! Рекомендую- персонал очень приветливый, Вкусная разнообразная еда, чистые номера без изысков. Развлечений особо нет, за исключением детской дискотеки. Пляж свой в 20 метрах, маленький и уютный. До центра Алании 5 км, удобно добираться на автобусе
Séjour de 7 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint hotel med goda buffé och programmet efter middag underbar
Séjour de 4 nuits en juin 2018

6/10 Satisfaisant

Hakan

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerçek fikrim
Otel lokasyon olarak güzel. Kaldığım oda geniş fakat eşyalar eskiydi. Balkonu çok güzeldi. Fakat yemek olayı gerçekten facia. Lezzetsiz 2-3 çeşit yemek ve kalitesiz ürünler. Kahve makinalarındaki kahve çeşitleri bile tatsız kahveler. Bahçede her yer kedi dolu. Özellikle de restoran bahçesi. Resepsiyondaki arkadaşlar ilgili. Ama lobby de birşey içmek istiyorsanız kullanılmış bardak bulup yıkamanız gerek. 1 gece kaldım çok sorun değil ama uzun süreli tatil için asla böyle bir yer tercih etmeyin.
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

10/10 Excellent

Babir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bästa all inclusive hotell till barnfamiljer.
Bästa hotell till barnfamiljer som inte har extraordinära krav. Bra service, bra mat, barn och vuxen pool, 50 meter till havet och strand med egna solstolar, gratis mat och dricka även vid stranden. Lekpark och lekrum med leksaler för barn, barndisco varje ikväll efter maten. Även som vuxen kan man njuta hur som helst. Nära till affärer, man kan lätt ta sig till Alanya centrum.
Séjour de 18 nuits en août 2017

2/10 Horrible

yusuf, norge

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not cleaning
Rom is very dårlig.maten is not god.har sagt der er det ikke såpe toilett men forsett du sitte ikke såpe tolket.toielt kolesett er så skitten at man ønsket ikke toilett.vis det er gratis neste gang så ønsker ikke gå der
Séjour de 2 nuits en août 2017

2/10 Horrible

Moe, washington dc

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
disorganized people and unfriendly
Had a reservation for two nights when we arrived at midnight tired after driving 16 hours, they couldn't find the reservation had to wait and no one was helping. I canceled the hotel and they didn't refund my money even though it was there fault they Kapped my money.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017