Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel des Arts





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Hôtel et Restaurant La Bastide Bourrelly – Mathias Dandine
Calas
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 68 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 RUE DE LA FONDERIE, Aix-en-Provence, 13100
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.76 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 8–8 voor volwassenen en EUR 7–7 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Arts Aix-en-Provence
Hôtel des Arts Hotel
Hôtel des Arts Aix-en-Provence
Hôtel des Arts Hotel Aix-en-Provence
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel des Arts
Beoordelingen
7,2
Goed
7,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Dominique
14 feb 2022
Dominique
1 nacht verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
Marc
20 jan 2022
Marc
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Suzanne
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suzanne
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Joseph
21 jul 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Joseph
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent rapport qualité-prix
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Anne
14 jun 2021
Anne
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Léa
Reisde met een groep
25 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Léa
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Sofiane
Zakenreiziger
7 mrt 2020
Negatief: Personeel en service
Sofiane
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 feb 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Leonid
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonid
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Daniel
29 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Infect
Daniel
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Charlotte
Zakenreiziger
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je reviendrai
Charlotte
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
annie
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
annie
7 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
KarinS.
8 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
KarinS.
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
PHILIPPE
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bien
PHILIPPE
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
WILLIAM
16 jul 2019
Positief: Netheid
WILLIAM
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Juliette
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juliette
4 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Jean jacques
9 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean jacques
1 nacht verbleven in juli 2019