Cambay Grand

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met een healthclub en een sauna

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Cambay Grand

Executive lounge
Club kamer | Uitzicht vanuit de kamer
Lobby
Buitenzwembad
Club kamer | Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen

4,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Premium tweepersoonskamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een sofabed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Club kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Near Perd Centre, Sola Over Bridge, Ahmedabad, Gujarat, 380054

In de buurt

  • Zydus Hospital - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Winkelcentrum Ahmedabad One - 3 min. rijden - 3.1 km
  • ISCON-winkelcentrum - 5 min. rijden - 5.0 km
  • Gujarat University - 5 min. rijden - 4.5 km
  • ISKCON Temple, Ahmedabad - 5 min. rijden - 4.4 km

Lokaal vervoer

  • Chandlodiya Station - 4 min. rijden
  • Old High Court Station - 7 min. rijden
  • Ahmedabad (AMD-Internationale luchthaven Sardar Vallabhbhai Patel) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Honest Restaurant - ‬12 min. wandelen
  • ‪Havmor Eatery - ‬16 min. wandelen
  • ‪Pizza Hut - ‬15 min. wandelen
  • ‪Yanki Sizzler - ‬16 min. wandelen
  • ‪Dravida - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

Cambay Grand

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Gujarat University
Cambay Grand bevindt zich dicht bij ISCON-winkelcentrum en biedt een kapsalon, een droogkuis/wasserijservice en een healthclub. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Ga vooral lekker eten bij Golden Cilantro, het restaurant ter plaatse. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en genieten ook van een businesscentrum.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Kinderactiviteiten met toezicht (toeslag), hulp bij uitstappen/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 140 kamers zijn voorzien van voordelen zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop faciliteiten zoals airconditioning en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: inbelinternet (toeslag)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 200 tot 300 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Golden Cilantro

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Fitnesscentrum
  • Sauna
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Picknickplaats

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2008

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 14.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 6 kinderen van 1 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 20000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 200–300 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: INR 20000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Cambay Grand
Cambay Grand Ahmedabad
Cambay Grand Hotel
Cambay Grand Hotel Ahmedabad
Grand Cambay
Cambay Grand Hotel
Cambay Grand Ahmedabad
Cambay Grand Hotel Ahmedabad

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Cambay Grand?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Cambay Grand voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Cambay Grand inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 14.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Cambay Grand uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.30 uur uit te checken.

Waar staat Cambay Grand?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Ahmedabad ligt in de zakenwijk, op 4,8 km van Gujarat University en op 10 km afstand van ISCON-winkelcentrum en Sarkhej Roja. Ook Sabarmati Ashram / Mahatma Gandhi's Home en Adalaj Stepwell liggen op 20 km afstand. Thaltej Station ligt op 22 minuten wandelen en naar Doordarshan Kendra Station is het 24 minuten wandelen.

Beoordelingen over Cambay Grand

Beoordelingen

4,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 50 beoordelingen

4,2/10

Netheid

4,0/10

Personeel en service

2,4/10

Voorzieningen

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

clive

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

i paid for the renovation

totally misrepresented on the website. photos from years ago lead one to believe. it's a functioning hotel. paid a ridiculous amount to fund the upcoming renovation. i would expect a refund. highlights: dirty carpet in room, horrible unhygienic repair work in shower, dank and uncared for. reception is a mess, public area look like a doss house. walls peeling... breakfast was meagre and tasteless the WiFi worked, amazing
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel room and service are not even worth of 500RS per day, pathetic situation of the room and services All the information mentioned in cambay grand site is fake and Cheating the customer Hotel reception person has no word other than sorry when i addressed the complaint.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was good. Rest everything was below average. Looks like Hotel was built for a 4 star capacity.. But hopelessly maintained :-(
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Shane

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointing

The hotel was completely rundown,definitely in need of refurbishment. The internet connection was non existent and the staff had no idea about how to resolve these issues. No television was available and despite complaining again this wasn’t sorted and no explanations were given. The complimentary water bottle was a used one ,open. None of my issues were dealt with and access to any manager was impossible. There weren’t any no smoking rooms available,therefore my bedroom smelt heavily of cigarette smoke which was very unpleasant. No emergency lighting was available when the electricity cut off and I had to make my way downstairs in the dark,so quite dangerous. The site should use updated photographs of the hotel so that people know exactly they are booking.
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its horable place . worst expriance there so i realy disappointed.
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel.com should remove this option

Worst rooms, washrooms, Wi-Fi, restaurant with dirt, cockroach. Washrooms dirty, Very old property & not at all maintained. It is simply roadside or railway station type of lodging feel ..
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Prashant

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst experience ever, rooms are very dirty and stink... hotel staff are not that much friendly... no amenities in room and bathroom...
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Bancha

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room service are very poor after a call from almost 2 they can't provide clean towels
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Sunil

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very bad hotel.

Very bad experience. Food is not good. Cockroach and hair in food. Room not mentained. Very limited staff so service is not good.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Ashutosh, Chandigarh

Drainage in washroom

Drainage in washroom is not proper. A little water on the floor from the basin passes to the bedroom which makes the room filthy
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Lodge Like Stay

A Lodge like stay. Swimming pool is closed since many months. Hot water for bath comes only in mornin that too frm 7:30 -10am. In breakfast they keep paper cups for tea and coffee and they give you cup and saucer only on request. 1 of the biggest thing missing was SMILE on each n every staff memebers.
4 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

abhishek, delhi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The worst ever

Room booked online Terrible smoking room with smoking smell The entire floor was untidy After hours of deliberations the room and floor was changed The worst ever experience of an hotel that was rated as four star
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Its an ok place to stay for the price

Breakfast could have been better organized. Room is ok for the price we pay. Overall an ok hotel to stay at the given condition for the given price.
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Dilip , Mumbai

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
What was Promised online was not provided. As we were four, while booking they promised two king size bad but a on king size bad and single bad was provided
1 nacht verbleven in maart 2018