The Retreat

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Taj Mahal

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Retreat

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Lobby
Ontbijtbuffet (toeslag)
Lobbylounge
Poolbar

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een sofabed
Een regendouche
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een regendouche
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

The Retreat ligt in Agra in de historische wijk. Taj Mahal en Jahangir Mahal zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Enkele van de populaire attracties in het gebied zijn Moti Masjid en Grape Garden. Ook Agra-fort en Musamman Burj zijn zeker een bezoekje waard.
Kaart
Taj Nagri, Phase I, Shilpgram Road, Agra, Uttar Pradesh, 282001

In de buurt

  • Taj Mahal - 4 min. rijden - 2.1 km
  • Moti Masjid - 5 min. rijden - 4.9 km
  • Agra-fort - 5 min. rijden - 4.9 km
  • Sadar Bazar - 6 min. rijden - 5.7 km
  • Itmad-ud-Daulah's Tomb - 8 min. rijden - 7.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Agra Fort - 15 min. rijden
  • Agra (AGR-Kheria) - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bedweiser Cafe - ‬6 min. wandelen
  • ‪Bon Barbecue - ‬6 min. wandelen
  • ‪Henrys - ‬6 min. wandelen
  • Oasis
  • ‪Good Vibes Cafe - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Retreat

Hotel met een chique stijl niet ver van Taj Mahal
The Retreat bevindt zich dicht bij Jahangir Mahal en Agra-fort en biedt een poolbar, een koffiebar/café en een kapsalon. Geniet van een body wrap, een lichaamsbehandeling of een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een bar.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), fietsverhuur en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Bagageopslagruimte, een lift en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 54 kamers hebben leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Frans, Duits, Hindi, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Russisch, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: INR 350 tot 400 voor volwassenen en INR 250 tot 300 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Volledig uitgeruste spa

  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2012
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 4 kinderen van 1 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 2000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 1680.60
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1680.60 (voor kinderen van 5 tot 10 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 1680.60
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 1680.60 (voor kinderen van 5 tot 10 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 350–400 voor volwassenen en INR 250–300 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 6500 per voertuig
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
  • Toeslag voor extra bed: INR 2000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Retreat Agra
The Retreat Agra
Retreat Hotel Agra
The Retreat Hotel
The Retreat Hotel Agra

Veelgestelde vragen

Beschikt The Retreat over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij The Retreat?

Vandaag, 14 aug. 2025, kost een verblijf bij The Retreat van één nacht voor twee volwassenen op 21 aug. 2025 min. € 26,65, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij The Retreat?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Retreat voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The Retreat inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Retreat uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Retreat een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 6500 per voertuig.

Waar staat The Retreat?

Dit wellness hotel ligt in de historische wijk, op 5 km afstand van Taj Mahal, Jahangir Mahal en Agra-fort. Ook Grape Garden en Musamman Burj liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over The Retreat

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 124 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Joan, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Keurig, modern hotel

Keurig modern, beetje sfeerloos hotel. Vooral ingesteld op groepen. Ligt een beetje of road, zodat je ook niet gemakkelijk even door de omgeving wandelt

6/10 – Redelijk

Nishtha

It was okay
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shirish

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was lot of smoke and smell in the room
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Alfonso

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Kiranjit

1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Usha

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Monica

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very expensive for what you get. Pictures are very skewed. Front desk service was terrible. Not an impressive property and over priced.
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Liz

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Shiv

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service sucked. The airconditioner didn't work at night, the bathroom flooring was extremely slippery. The food was pathetic. In comparison, the prices were high.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Amit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property. Great food. Near to Taj Mahal. Good hospitality
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

SANTHOSH KUMAR

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This place looks good on the website but it did not have the same setup in the room, they have to setup separate beds when compared to what we booked for my kids. We woke up early in the morning at around 5:00 am but to our surprise no hot water for shower. Later around same day flush was not working when house keeping stopped by they said it takes time for the flush. Overall management has to look at these small things and correct them if not this may end up bad experience for tourists like us visiting Taj Mahal.
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sergio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

hanieh

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

marc

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

ELZA

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Razoavel

Razoavel,Porem ficam dizendo que a maquina de cartao nao funciona para receberem em dinheiro
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Henry

Reisde met familie
Positief: Personeel en service

Nice people, but the building way past its prime.

The staff was very pleasant and helpful, but the hotel is not in good condition. It needs a complete overhaul - deep cleaning, stains, plumbing, paint, etc. They don’t even have “Do Not Disturb” door tags.
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Susan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Advertised as a luxury property, it was not at all luxurious. The lobby and entrance are well maintained, but it ends there. Bed linens worn out, upholstery torn and stained. No hand towels. Sink chipped, faucets eroded. No facial tissues. Had to call to have the hot water turned on in our shower. Cleaning trolley left in the hall 24 hours a day. Disappointing. Staff friendly and kind.

4/10 – Matig

Dominik

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First room I was given had broken door lock with constant alarm going off. Second room fridge was so loud I had to find the plug and turn it off, all bathroom furniture super old and rusty, hair dryer not working, only cold water (which was a very unpleasant surprise arriving midnight and wanting to have a quick shower) - no idea why this place says it has 4 stars. Total rip off for the quality - sat away from this place and either spend 1/5 for similar quality hotel or go to one of the real 4-5star hotels
1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

STEPHANIE YOLANDE MARIE-PAULE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff were unable to assist us with almost anything we asked for and it was not until the very last night that they actually had someone there representing a travel company. If all you need is a bed, then it is ok, but beyond that, you should look for some other place.
2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Mark, East Hampton

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
He travel a lot and do not have very high expectations. We are very flexible and understand many times issues at hotels happened. This experience was fine in all respects nothing was great but the one major problem was that they had no hot water provided other than first thing in the morning and it was a specific request that I had to discuss and beg for hot water. That is not acceptable
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Amit

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

SUDEEP

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Shaher

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Need to have better maintenance
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Marcelino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
is good hotel clean ans the service is good too all is ok only for clean next day no some come.room.for clean room so is ok good location and friendly is recommended for any still here nice
4 nachten verbleven in maart 2022