Hotel De Bently

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met bars/lounges en fitnessfaciliteiten in Abuja

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel De Bently

Superior kamer (Deluxe) | Luxe beddengoed, Select Comfort-bedden, een kluis op de kamer
Interieur
Voorkant van accommodatie
Poolbar
Evenementenzaal

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Appartement, 1 slaapkamer (Diplomatic)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Hd-televisie
Aparte slaapkamer
Select Comfort
Luxe beddengoed
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Badjassen
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Appartement, 1 slaapkamer (Ogugua)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Aparte slaapkamer
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 14 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Executive kamer (Royale)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Badjassen
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer (Deluxe)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Badjassen
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Hd-televisie
2 slaapkamers
Select Comfort
Luxe beddengoed
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 8
  • 2 kingsize bedden en 1 eenpersoons zetelbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
892 N. Okonjo Iweala Way, Utako, Abuja

In de buurt

  • Winkelcentrum Jabi Lake Mall - 4 min. rijden - 2.8 km
  • National Hospital Abuja - 4 min. rijden - 4.8 km
  • Ambassade van de Europese Unie - 4 min. rijden - 4.1 km
  • Abuja Stadium - 4 min. rijden - 3.7 km
  • International Conference Centre - 6 min. rijden - 5.4 km

Lokaal vervoer

  • Abuja (ABV-Nnamdi Azikiwe Intl.) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪BluCabana - ‬8 min. rijden
  • ‪805 Restaurant & Lounge - ‬5 min. rijden
  • ‪Lomo Coffee and Restaurant - ‬6 min. rijden
  • ‪Eden Garden - ‬5 min. rijden
  • ‪Caramelo Lounge & Suites - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel De Bently

Hotel met een chique stijl in Utako
Overweeg een verblijf bij Hotel De Bently en geniet van een droogkuis/wasserijservice, 3 bars en een fitnesscentrum. Het plaatselijke restaurant Georgina Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een businesscentrum, genieten gasten ook van gratis wifi in de gemeenschappelijke delen met een snelheid van 25+ Mbps.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 132 kamers bieden veel comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Select Comfort-bedden, verrijdbare/extra bedden (toeslag) en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Regendouches en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamer: wifi (toeslag)
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 30 km afstand
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: NGN 2.000 per persoon
  • 3 bars/lounges
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Georgina Restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 19 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2010

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan NGN 15000.0 per verblijf.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan NGN 10000.0 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer NGN 2000 per persoon
  • Toeslag voor wifi in de kamer: NGN 0 per verblijf (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: NGN 40000 per voertuig (retour, voor maximum 8 personen)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: NGN 10000.0 per verblijf
  • Toeslag voor extra bed: NGN 15000.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

De Bently
De Bently Abuja
Hotel De Bently
Hotel De Bently Abuja
Hotel Bently Abuja
Bently Abuja
Hotel De Bently Hotel
Hotel De Bently Abuja
Hotel De Bently Hotel Abuja

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel De Bently?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel De Bently voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel De Bently inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel De Bently uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel De Bently een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van NGN 40000 per voertuig.

Waar staat Hotel De Bently?

Dit hotel ligt in Utako, op 5 km afstand van Pretpark Magicland, Winkelcentrum Jabi Lake Mall en Embassy of Italy. Ook Embassy of the Netherlands en Embassy of Slovakia liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Hotel De Bently

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 40 van 146 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 146 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 146 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 146 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 146 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bently hotel needs to improve a lot

Stayed in this hotel for 5 days for a business trip - No hot water after 08:30 hours (boiler is empty ?) - Limited number of TV channels, no video on demand - Mini bar was empty - Wireless Internet works for about 30 minutes per day and even then very slow - Several things were broken in the room - Bathroom similar to the ones in student houses - Swimming pool looks to be under constriction - No good value for your money at all. Problem is that hotels in Abuja seem always to be fully booked so not much choice. Very friendly staff although

2/10 – Ontzettend slecht

Anthony

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had to seek accommodation elsewhere after the first night
3 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Samuel

I had a good stay but top floor has no WiFi, I was frustrated but other than that all good
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tonye Felix

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awful experience

I stayed for 8th to 10th Jan 2024 electricity went off around 11pm on the 9th and the rooms were infested with mosquitoes. I remained awake all night using phone light to chase mosquitoes. I bathed using my phone light & moved out as early as 6:42am same time power was restored. I already started malaria medication and will never recommend this hotel
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Achile Simplice

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Kim

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff made all the difference. Thank you for doing your best to make me feel welcome.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

fabian, Brooklyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Olawale

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was so unique with a eco friendly and clean environment, cheerful and nice staff, quality and good facilities, and a very loving area and view around the hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed at the Bently Hotel. What a wonderful place. The restaurant is beautiful, the rooms are classy with nice pool area. I had breakfast before checking out, what a spread; so delicious. Ms. Rita thank you for your beautiful smile and generosity.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Francis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Stay in the Hotel was very homely and highly secured . All the staff of the Hotel were very friendly. I enjoyed the best as a guest . Vegetarian food was served to me . I enjoyed the company of all the staff . The room was serene with all facilities . In whole I believe my decision choosing the Hotel was wise.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Adebayo

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

M Chanel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is friendly and efficient. Check in was easy and seamless. My husband and I found the accommodations suitable. We would consider staying here again.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

M Chanel

2 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Emeka

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Nneoma, London

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was really great and enjoyable. It was a home away from home with amazing staff and services. Highly recommended.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, a comfortable stay with very friendly staff who were always willing to assist us during our stay however necessary. Security was good, and beds were comfortable. Clean accommodations. Could use some updating, but for something we needed to just lay our heads in until we went back out for more adventures, and for the price, well worth it. Suggestion: as with any international travel, I suggest printing out or screenshotting your reservation, because sometimes it's not communicated directly with the hotel
4 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Nicht mehr zu empfehlen...schade

Das Hotel war einmal eine gute Adresse, leider wurde dir letzten Jahre nichts mehr investiert um den Standard zu halten. Eine Renovierung müsste dringend stattfinden. Die Klimaanlage funktionierte nicht richtig. 3x das Zimmer gewechselt. Die Bäder sind nicht mehr vorzeigbar. Ich hatte ein Zimmer für 2 Personen inkl Frühstück gebucht und man erklärte uns , dass nur eine Person Anspruch auf ein Frühstück hat. OK? Ich würde nicht noch einmal ein Zimmer in diesem Hotel buchen.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good property but service time frames needs improvement
8 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
It was a nice stay personal was helpful on my demande and courteous.
3 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

banfa

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
spacious rooms. bad toilets. poor concept of room service. menu is a gimic. 1st & last time of stay !!
4 nachten verbleven in december 2017