Hotel Lahofer
Hotel met een wijnmakerij en gratis ontbijt in Znojmo
Fotogalerie voor Hotel Lahofer





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer laden

Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer laden

Comfort vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een kluis
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

13 Veselá, Znojmo, Jihomoravský kraj, 669 02
Over deze accommodatie
Hotel Lahofer
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Savannah
Hotel Savannah
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.2 van 10, Fantastisch, 323 beoordelingen
De prijs is € 106
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CZK 10.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: CZK 100 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: CZK 400 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lahofer Znojmo
Lahofer Znojmo
Lahofer
Hotel Lahofer Hotel
Hotel Lahofer Znojmo
Hotel Lahofer Hotel Znojmo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lahofer
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jari
Reisde met een groep
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jari
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
5 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Gabriele
10 jun 2025
Gabriele
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jürgen
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jürgen
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Edgar
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edgar
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Christian
Reisde met familie
8 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
Christian
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Walter
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Preis-Leistungs-Verhältnis
Walter
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Marek
Reisde met familie
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marek
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Reinhard
Reisde met partner
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reinhard
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lars Hjeldnes
28 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lars Hjeldnes
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Ivan
Reisde met familie
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivan
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Diethard
Reisde met partner
3 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diethard
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Vladimíra
12 dec 2022
Vladimíra
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly Recommended
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Tereza
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tereza
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Ingrid
25 jul 2022
Ingrid
7 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
DAVID
Zakenreiziger
31 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAVID
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Douglas
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Douglas
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Barbora
Reisde met familie
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barbora
4 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Pavel
Zakenreiziger
4 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hezký hotel na super místě
Pavel
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Anna
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Anna
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Venek
6 jul 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Venek
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Lucie
Zakenreiziger
9 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucie
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Karel
Reisde met een groep
10 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Karel
2 nachten verbleven in september 2020




