Kappa no Yado Ryokan Sanjiro
Ryokan met gratis parkeerplaatsen in Zao
Fotogalerie voor Kappa no Yado Ryokan Sanjiro





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 151
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, uitzicht op bergen laden

Standaard kamer, niet-roken, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Premier kamer, niet-roken laden

Premier kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een regendouche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken laden

Superior kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donsdeken
Een privébadkamer
Een bronwaterbad
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Motomachi, Toggata Onsen, Katta-gun, Zao, Miyagi, 989-0913
Over deze accommodatie
Kappa no Yado Ryokan Sanjiro
Gelijkaardige accommodaties

TAOYA Akiu
TAOYA Akiu
- Parking inbegrepen
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- 24/7 receptie
8.8 van 10, Uitstekend, 190 beoordelingen
De prijs is € 197
7 jan - 8 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen en toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan SANJIRO Zao
SANJIRO Zao
Ryokan SANJIRO
Kappa No Yado Sanjiro Zao
Kappa no Yado Ryokan Sanjiro Zao
Kappa no Yado Ryokan Sanjiro Ryokan
Kappa no Yado Ryokan Sanjiro Ryokan Zao
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kappa no Yado Ryokan Sanjiro
9,6
Uitzonderlijk
9,2
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
14 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Yumiko
13 dec 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Yee
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Wing Yee
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
yuzuru
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuzuru
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
りえ
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
りえ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
BILGUUN
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen


BILGUUN
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kenneth, Lemoore NAS
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenneth
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mio
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mio
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
なおこ
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおこ
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Naomi
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hee
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hee
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
DAVID
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAVID
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
mayumi
Reisde met familie
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mayumi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
Reisde met familie
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYUKI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Youn Seon
Reisde met een groep
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Youn Seon
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Toshiaki
Reisde met familie
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiaki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
とおる
5 okt 2024
とおる
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Takashi
Reisde met familie
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
kenneth, Lemoore NAS
Reisde met familie
15 jun 2024
Positief: Voorzieningen
kenneth
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2024








