Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur The Loop Beach Resort

2.5 out of 5
The Loop Beach Resort
Jambiani, Jambiani, Unguja South

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 6 avis sur 11." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 3 avis sur 11." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 11." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 11." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 11." "

9,0/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jonathan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hakuna Matata
The hotel was a truly wonderful experience. The staff the location everything was just perfect. Hakuna Matata Rachel and Jonathan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation le 16 oct. 2023
Hello Jonathan, Thank you for a good review and we are happy that you enjoyed your stay with us.We are looking forward to hosting you next time.Hakuna Matata.

10/10 Excellent

Beatrice

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Guest relation le 30 mars 2023
Thank you so much for your amazing review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and it would be pleasured to welcoming you back

6/10 Satisfaisant

Jan Willem

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Het staat op een mooie plek, de pool is fijn met altijd voldoende strandbedjes en het personeel in de bar erg lief en aardig, het ontbijt is erg goed. So far so good… Maar de kamers: de verwachtingen waren hoog gespannen vanwege de prijs, foto’s, het zwembad en reviews uit het verleden. In eerste instantie werden wij geplaatst in een van de twee kamers met ‘garden view’ (wat alleen maar een groenstrook voor de achterpoort bleek te zijn), wat ons al verbaasde aangezien wij in de veronderstelling verkeerden dat alle kamers rondom het zwembad lagen. Na 2 nachten gardenside konden we naar een kamer aan de pool. Daar bleek echter de airco kapot, het douchewater niet meer weg te lopen en een lamp te knipperen. Uiteindelijk laat op de avond dus toch maar weer terug naar onze oude kamer. Volgende ochtend alsnog naar een andere kamer aan de poolside. Hier bleek het matras zo oud en versleten dat het tijk was gescheurd, ingezakt met twee enorme kuilen, verre van relaxt. In plaats van een deur voor de badkamer/wc hangt er een krap gordijntje (privacy nul), vloeren zijn gescheurd, oude lekkages rondom wc hebben hun sporen achter gelaten, en het houten vlonder voor de douche is zwart uitgeslagen. Het interieur is gemaakt met veel stijgerhout: kan heel leuk en hip zijn, maar is op een gegeven moment aan vervanging toe. 7 jaar geleden (toen was het gebouwd) zal t waarschijnlijk fantastisch zijn geweest, maar er is al jaren niets meer aan gedaan. Daardoor loopt het hard achteruit.
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 30 janv. 2024
Dear Jan,Thank you for sharing your detailed feedback with us. We're glad to hear that you enjoyed our nice location, the pool, the attentive staff in the bar, and the delicious breakfast.However, we deeply apologize for the challenges you encountered during your stay. It is disheartening to learn that the initial room placement and subsequent room changes did not meet your expectations. We sincerely regret the issues you faced with the air conditioning, shower, and lighting in the second room, and we understand the impact this had on your overall experience.Your observations regarding the condition of the rooms are crucial for us, and we assure you that we will investigate and address these concerns promptly. We appreciate your honesty and are committed to making the necessary improvements to enhance the quality of our accommodations.We would like to extend our sincere apologies for any inconvenience caused and hope to have the opportunity to welcome you back, providing you with a more comfortable and enjoyable stay.Best regards,

6/10 Satisfaisant

Sarah

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations le 30 janv. 2024
Thank you for taking the time to review your stay . We are so glad to hear that our staff were able to make your experience with us a memorable one and that you enjoyed all of the amenities we offer.

8/10 Bien

johanna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

johanna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely place to relax after climbing Kilimanjaro for eight days. Exactly what we needed. No shoes for eight days. Staff attentive and friendly. Very relaxed.only change would be a little more choice of food. Although what we had was good.
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest relation le 10 oct. 2022
Hi Johanna,Thank you very much for choosing our hotel as your holiday destination and for taking the time to leave a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. It will be a pleasure to welcome you back.Thank you and best regards,

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
quite, great food options, clean and safe. would go back
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Bespontube

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The pool, the ocean and the food. Everyone is so welcoming
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de Guest Relations le 26 oct. 2020
Thank you very much for writing a review. We are happy that you had a wonderful time at our resort :) We hope to host you again in the future!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de The Loop Beach Resort le 28 sept. 2019
Hi , Thank you very much for taking the time to review our property and services, we are happy that you gave it 5 out of 5, wonderful :) We hope to host you again on your next visit to Zanzibar ;) The Loop Beach Resort, Part of Our Zanzibar Group

8/10 Bien

Frida

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fint och rent
Vackert ställe precis invid stranden, supertrevlig personal. Något enkel standard men bra till detta pris!
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations le 24 juil. 2019
Dear Frida Thanks for choosing to stay with us, and taking time to review our property, We are glad that your stay with us was a memorable one! We are very happy that our staff and services meet your needs. We look forward to welcoming you back soon Have a lovely day