The Lost Camel
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Yulara
Fotogalerie voor The Lost Camel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (Request King Zipper) laden

Standaard kamer (Request King Zipper)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(57 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Waterkoker
Kabelzenders
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Standard Room-Request King Zipper laden

Standard Room-Request King Zipper
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yulara Drive, Yulara, NT, 0872
Over deze accommodatie
The Lost Camel
Gelijkaardige accommodaties

Desert Gardens Hotel
Desert Gardens Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
8.6 van 10, Uitstekend, 316 beoordelingen
De prijs is € 227
inclusief belastingen en toeslagen
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- De accommodatie berekent een toeslag van 0.9 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lost Camel Member Mercure Hotels Hotel Yulara
Lost Camel Member Mercure Hotels Hotel
Lost Camel Member Mercure Hotels Yulara
Lost Camel Member Mercure s
The Lost Camel Hotel
The Lost Camel Yulara
The Lost Camel Hotel Yulara
The Lost Camel a Member of Mercure Hotels
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Lost Camel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Peter
21 dec 2023
Peter
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
bert
10 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en proper
bert
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Yuki
Reisde met familie
13 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
JEAN FRANCOIS
8 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

JEAN FRANCOIS
3 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Z
Reisde met partner
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Z
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
Reisde met een groep
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Grazyna
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grazyna
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yuval
18 nov 2025
Yuval
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
kenneth, surrey
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenneth
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Ronald Henry
11 nov 2025
Ronald Henry
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Roberto
Reisde met een groep
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
5 nov 2025
Laura
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Jerry Paul, Camberwell
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jerry Paul
4 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
YOKO
25 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOKO
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Koki
22 okt 2025
Koki
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Florian
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Florian
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Gerald
14 okt 2025
Positief: Netheid
Gerald
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Dagmar
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dagmar
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Joe
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lawrence, Manassas
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lawrence
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
???
25 sep 2025
???
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
ayaaan
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ayaaan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MÓNICA
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MÓNICA
2 nachten verbleven in september 2025








