Le Vert Zao
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Skigebied Zao Hot Springs
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Le Vert Zao





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 306
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

878-5 Zao Onsen, Yamagata, 990-2301
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Miyagi Zao Resort & Spa
Mercure Miyagi Zao Resort & Spa
- All-inclusive
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 324 beoordelingen
De prijs is € 59
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 1540 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Vert Zao Hotel Yamagata
Vert Zao Hotel
Vert Zao Yamagata
Vert Zao
Vert Zao Inn Yamagata
Vert Zao Inn
Le Vert Zao Ryokan
Le Vert Zao Yamagata
Le Vert Zao Ryokan Yamagata
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Vert Zao
Beoordelingen
7,6
Goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
KWANFONG
Reisde met een groep
23 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
KWANFONG
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shunichi
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shunichi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jered
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jered
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
kazuki
27 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
kazuki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yamanaka
6 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamanaka
1 nacht verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
YunYun
Reisde met familie
3 jan 2022
價格親民但老舊
YunYun
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
KENICHI
Reisde met familie
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENICHI
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Lai shan
Reisde met familie
9 nov 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lai shan
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
John
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Worn out room and a 9 am checkout was very early
John
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mei 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
N
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
N
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Kiki
2 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff, good onsen
Kiki
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Lilly, Sydney
14 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer