The Windermere Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Lake Windermere

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Windermere Hotel

Bar (ter plaatse)
(Motor)bootvaren
Exterieur
Tuin
Interieur

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
  • Restaurant
De huidige prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Klassieke tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie driepersoonskamer

7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(38 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(23 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Klassieke Twin kamer

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenvoudige tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

The Windermere Hotel ligt in Windermere in een nationaal park. Verken de plaatselijke natuur bij Lake Windermere en Coniston Water. Holehird Gardens en Treetop Trek zijn ook een bezoek waard.
Kaart
Lake District National Park, Kendal Rd, Windermere, England, LA23 1AL

In de buurt

  • Orrest Head - 11 min. wandelen - 0.8 km
  • Lake Windermere - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • World of Beatrix Potter - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Bowness Pier - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Brockhole - the Lake District Visitor Centre - 4 min. rijden - 4.1 km

Lokaal vervoer

  • Windermere Station - 1 min. rijden
  • Durham (MME-Teesside Intl.) - 114 min. rijden

Restaurants

  • ‪Homeground - ‬6 min. wandelen
  • ‪The Westmorland Inn - ‬3 min. rijden
  • ‪Beresfords Restaurant - ‬2 min. rijden
  • ‪Cafe Italia - ‬6 min. wandelen
  • ‪The Crafty Baa - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Windermere Hotel

Hotel vlak bij Lake Windermere
The Windermere Hotel biedt onder andere een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), een feestzaal en bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie en een vergaderruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief het ontbijt, het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 70 kamers hebben voorzieningen zoals gratis wifi. Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en schoonmaakservice

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 10.00 uur: GBP 14,95 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • In een nationaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 20.00 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
2 in totaal
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan GBP 5.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer GBP 14.95 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20.00 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor babybed: GBP 5.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Hotel Windermere
Windermere Hotel Windermere
Windermere The Hotel
The Windermere Hotel Hotel
The Windermere Hotel Windermere
The Windermere Hotel Hotel Windermere

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Windermere Hotel?

Ja, bij dit hotel zijn honden toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van GBP 20.00 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij The Windermere Hotel?

Vandaag, 16 okt. 2025, kost een verblijf bij The Windermere Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 19 okt. 2025 min. € 90,91, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent The Windermere Hotel voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij The Windermere Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij The Windermere Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat The Windermere Hotel?

Dit hotel ligt in een nationaal park, op 2 km afstand van Orrest Head en Lake Windermere. Ook Lyth Valley en Windermere Jetty Museum of Boats, Steam and Stories liggen op 3 km afstand. Windermere Station ligt op 28 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Windermere Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 229 van 794 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 245 van 794 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 172 van 794 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 93 van 794 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 55 van 794 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was lean if not a little dated
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

JAMES

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
loved every minute staff most helpfull l we will stay again possiblely early nexy year thanks for a nice weekend
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kristen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quaint hotel within walking distance of train and bus stations.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Pamela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent value for half board. So convenient for trains , buses and walking . Helpful hardworking staff and clean rooms etc.
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kim

Reisde met partner
Lift was out of order , my room was on top floor last room , no offer to help carry my many bags up , bar was poorly stocked, no diet mixers so couldn’t have a drink. Room was clean , very basic but comfortable.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Steve

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Like walking into Fawlty Towers The hotel felt quite dated but cosy. Our room was small, very warm, and definitely in need of an upgrade for the price. Plenty of hot water and a good shower though. We stayed with our dachshund, and were disappointed with the dog experience. The room clearly had strong smells from previous dogs, and we were surprised to find the dog fee was £20 per night, not per stay as we’d thought. For that price, we expected a bit more — no treats, bowls, blanket, or even a welcome note for dogs, which other hotels often provide. The hotel said the charge covers a deep clean, but it still felt excessive for what was offered. Breakfast was in a separate room since the main restaurant isn’t dog friendly, but the Orrest Bar was lovely — we enjoyed a meal there with Stan and played dominoes, which was a nice touch. We booked 3 nights B&B but left after 2 because of poor sleep — the mattress was uncomfortable, and there was a lot of noise from rooms above, leaving me with a sore back. We still had to pay for the full stay and all dog charges. Their response when we told them why we were checking out early- ‘sorry, but nothing we can do about that!’ Overall, it was an expensive stay for what we got. Fine for a night, but we wouldn’t return, especially with a dog.
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Ria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room walls were thin and i could hear everything in the neighbours room next to my room. Apart from that the service was great service with staff and clean too.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Sheena

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Room was a good size , furniture was a bit dated , staff friendly, good breakfast.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kenneth

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We only stayed for 2 nights so we only went back to the hotel to sleep. Excellent shower, nice view from the window. The only draw back for me was the lift had broken and we were on the second floor
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Diana

Positief: Netheid, personeel en service
Too many coach parties which made the breakfast experience not enjoyable.
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Allan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel. In desperate need of a re-furb, which I believe starts in Oct 2025. Should be first class when done. Surrounding area nice. Quick access for town. Binoculars needed for lake view.
Prominent position in town. Good access to station
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Raymond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We liked that the hotel was close to buses and town making it easy to get to around etc.Catering staff etc were very friendly and helpful and the food was excellent.The lift broke on our 3rd day of 7 night stay and remained out of order for rest of our stay. which was a bit of a problem as my wife had to hobble upstairs with her walking stick.Although the room was clean and tidy it was not as good as we were expecting it to be.The online brochure showed a very nice room but was not the same as the one we were given.Rooms like the one we had should have been shown in the brochure so we knew what room we were paying for. It was a very basic room and we expected more.We were very dissappointed with that as with my wifes mobility problems ,she struggled to step in and out of the bath.We also did not know about the £6 a night car parking charge until after we had booked and paid.We decided to travel by train because of this extra charge because we thought this was very wrong.Guests only should be allowed to park free of charge by taking registration of your vehicle like other hotels do..There was a bar and extra facilities but they were shut so we did not have the chance to see what that was like.On our last night dog was barking most of the evening in an nearby room,which kept us awake most of the night.We feel guests with dogs should be in a separate part of the hotel for health,hygiene and noise reasons.
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

allan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staff were welcoming and friendly and the breakfast was run so well we enjoyed our stay
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Brian

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We had a nice stay
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

GORD

Positief: Netheid
Room and building a little tired.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Ian

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an ok cheap break but then having to pay £20 per night for the dog (I get it to a point but nothing extra for them)but I didn’t know I had to pay for parking at the hotel, £6 per night but if you ate a meal at the bar that was closed it was free. So a cheap two night get away really wasn’t.
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Julia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Unwelcoming staff, room smelt damp possibly a room where they allow dogs to stay, bathroom door didnt shut properly mould on curtains, pictures of rooms very deceiving looks nice but was not worth the money. I am sure they have nice rooms, on good note Hotel in prime location to walk to shops and restaurants.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Paula

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dissatisfied, door in the room badly fitted, bathroom door didn't shut properly, the vent in shower room was not very clean. Room says delux but I'd say it was far from that. Badly needs a refurbish.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

George M

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel provided the facilities that we required for our stay. On the negative side, we felt the interior could do with some refurbishment, although we noticed that some work was in progress.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Anwar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location.value for money Staff is polite.Food is good.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Positief: Netheid
A charming hotel!
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
All good but it would be nice to have a closed room or cupboard to store bags before check in. The loos in main reception were a bit smelly. The bedroom was lovely nicely decorated.. very basic but clean and nice bathroom. Great breakfast
1 nacht verbleven in september 2025