Lobby

Beoordelingen van Villareal Palace Hotel

4 out of 5
Villareal Palace Hotel
Avenida Arcadi Garcia Sanz, 1, Villarreal, Castellon

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 115 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Alfredo

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s an OK hotel for business staying or to stay one night if you follow your soccer team playing Villarreal.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jose Antonio

1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Julia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación olia muy mal. Las instalaciones son muy, muy antiguas. Decoración opsoleta. La moqueta del suelo muy sucia
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Juan antonio

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Poco mantenimiento
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Maria

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

German

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Magnolia

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones son grandes y bastante independientes, lo que no me gustó fue que se dejaron una botella de agua y nos faltaban dos toallas grandes, la cama no era de matrimonio, eran dos unidas y una chica de recepción desagradable
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel Palace Vila-real op 1 sep 2022
Muchas gracias, por tu fantástica reseña. Nos alegra saber que has disfrutado de unos fantásticos días con nosotros. Esperamos volver a verte de nuevo muy pronto. Un saludo

8/10 – Goed

JOSE MARIA

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Här kunde vi med glädje ha bott en längre tid!
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Marta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viaje relámpago
Fue una estancia relámpago de solo dormir y desayuno. Hotel limpio y habitación enorme. Servicio desayuno tipo buffet bastante bueno
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Tomislav

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Beautiful hotel. Great service and excellent breakfast.
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

john

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was dated and in an industrial area.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Hotel Palace op 30 nov 2021
Thank you for choosing us as your destination. All the best. Guest Experience

8/10 – Goed

jose ramon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Hotel Palace op 30 nov 2021
Muchas gracias por tu visita. Un abrazo. Guest Experience

8/10 – Goed

Ferran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien equipado. Personal amable.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Juan op 5 okt 2021
Sr. Ferran gracias por sus visitarnos! Esperamos poder atenderle en sucesivas estancias!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen
El hotel está muy bien,el desayuno muy pobre para la categoría del hotel.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Juan op 5 okt 2021
Le agradecemos su estancia entre nosotros y para nosotros es de vital importancia poder atender las expectativas de cada cliente en el momento que el cliente entra en nuestras instalaciones y disfruta de nuestros servicios. Esperamos poder recibirle en otra ocasión y poder atender sus expectativas siempre y cuando nos las transmita directamente en el momento del servicio. Atentamente Juan Blasco

8/10 – Goed

Valérie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rapport qualité/prix bon. Seul bémol le petit dejeuner etait tres juste en choix
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Palace op 7 okt 2021
Merci pour votre commentaire concernant la qualité prix de nos services. Bien sûr, oui, travailler chaque jour pour s'améliorer. salutations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel agradable. Unanoche de paso
Apenas una noche de paso. El hotel está bien y el servicio es muy agradable, pero no es un 4 estrellas.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Juan op 5 okt 2021
Agradecemos su visita y esperamos poder cubrir sus expectativas en otra ocasión, es muy importante para nosotros recibir y atender cualquier petición que surja en el momento en que el cliente se hospeda entre nosotros para cubrir todas sus expectativas! Gracias Juan

8/10 – Goed

JOSE ANTONIO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

JOSE ANTONIO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Victoria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Finde extraordinario
Excelente todo!!!
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cualquier opinión d cualquier cuestión relativa a los servicios del hotel ha sido excelente
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

héry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Dommage
Isolation vraiment décevante Dommage pas de langue française à l accueil Aussi pour la tv Étant retraités après 3 passages dans votre hôtel magnifique nous ne renouvellerons pas dommage!!!
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Jaume

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
El personal es muy amable, aunque las instalaciones son un poco antiguas.
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

José luis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No es un 4 estrellas.
Las 4 estrellas se quedan grandes. Hoy en día le darían 2. La zona de spa no es tal, hay una piscina a la que Le faltan racholas y un jacuzzi, las duchas del gimnasio parecen las de un colegio abandonado. La limpieza en las habitaciones se nota que no se paran mucho a hacerla, la puerta del mini bar se me quedaba pegada y la sensación de las habitaciones es de abandono.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sin sorpresas, habitaciones amplias, personal súper correcto y hay mucho aparcamiento en la zona.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trato excelente. Comodidad
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trato excelente. Comodidad.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

felipe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

MARIA PILAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena estancia, amplias habitaciones y cómodas, bañera de hidromasaje, spa y gimnasio sin cargo
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

alonso

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

JORGE, Madrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mejor: Instalaciones, buffet, servicio Peor: situación, un poco antiguo.
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La presión del agua fatal, el agua de la ducha salía unas veces helada y otras hirviendo. La calefacción estaba a 29 grados y no se podía cambiar, para dormir tuve que abrir la ventana. En recepción al hacer c/o y explicárselo no me cobraron el parking, muy simpáticos y profesionales. La propiedad debería tomar medidas con estas incidencias, sobre todo por que la última vez que nos alojamos aquí( hace mas de un año) ya pasaban estas cosas.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

richard

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

SOLANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Georges, Drome france

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnels très gentils. Restaurant très correct, service très sympathique et rapide.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

DAVID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van REVENUE - OLI op 18 jan 2019
In Marina d’Or all the opinions are very important before, during and after your stay so we would like to know how is your experience at Marina d’Or resort. Please, do not hesitate to call us to 964 39 15 02 / 964-72-72-70, so we can solve any request or questions during your stay. Also you have an e-mail to contact us, Olivia.Reyes@marinador.com, please do not forget to attach you booking details as reference number, hotel and stays date.

8/10 – Goed

Jose, Alicante

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Teniendo en cuenta que Vila-Real está muy justita de hoteles, este no está mal, pero necesita alguna reforma
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Marina D'Or - Ciudad de vacaciones op 23 nov 2018
Muchas gracias, Jose, por tu visita y por el tiempo que has empleado en valorarnos. Nos gustaría aclarar que el equipo de mantenimiento se esfuerza a diario para mantener todas las instalaciones en perfectas condiciones. Esperamos que si vuelves por la zona, repitas vuestra experiencia con nosotros. Un saludo.

8/10 – Goed

JOSE ANTONIO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Marta

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Neil

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018