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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 516 avis sur 1343." "
10 – Excellent
516
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 439 avis sur 1343." "
8 – Bien
439
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 175 avis sur 1343." "
6 – Satisfaisant
175
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 95 avis sur 1343." "
4 – Médiocre
95
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 118 avis sur 1343." "
2 – Horrible
118
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 Bien
Philippe
Voyage en famille, Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un peu eloigne du centre mais dans un environnement correct
Philippe
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 22 mai 2024
Dear Philippe, Thanks for your feedback. Our location is just around 10 minutes for driving to downtown and we have bus station right in the front of the hotel so we think it will be not too hard to travel around the town. Please let our front desk know so we can provide more travel information to you. Thank you,
4/10 Médiocre
Jérémie
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We arrived in the middle of the night and there was no towel, no soap, no window curtain, no toilet paper...
Jérémie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 15 avr. 2024
Dear Jeremie, We always love hearing from our guests. Thank you for letting us know the room situation which you stayed. We apologize for any inconvenience during your stay. As you know, you always can let our staff know to assist you right away when you stay with us.
10/10 Excellent
Annie
Voyage en couple
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situé
Annie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mrinal Joshi (Guest Services Manager) le 28 sept. 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.
8/10 Bien
ARNAUD
Voyage en couple
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Pratique avec un parking mais un peu vieillot
ARNAUD
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Desk Supervisor le 23 sept. 2023
Dear Guest, Greetings for the day! Thank you very much for taking the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.
10/10 Excellent
johanne
25 août 2023
johanne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk Agent le 14 sept. 2023
Dear Guest,Greetings for the day!Thank you very much for taking the time to review our services. Looking forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Suzy
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suzy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk Agent le 11 août 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.
6/10 Satisfaisant
Jacques
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice room but noisy inside because of the traffic. Might be different for other rooms on opposite side of the building?
Jacques
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Mrinal Joshi (Guest Services Manager) le 3 août 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.
10/10 Excellent
KARINE
31 juil. 2023
KARINE
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Mrinal Joshi (Guest Services Manager) le 1 août 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.
8/10 Bien
MISSOUM
Voyage en famille
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel with a good service, no so far from downtown . Good ratio quality - price. We are very satisfed ! I recomand it
MISSOUM
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Mrinal Joshi (Guest Services Manager) le 26 juil. 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.
6/10 Satisfaisant
Isabelle
Voyage en famille
14 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Front Desk Agent le 15 juin 2023
Dear Guest, Greetings for the day!!! Thank you very much for taking out the time to review our services.
10/10 Excellent
Yanick
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean
Yanick
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Mrinal Joshi (Guest Services Manager) le 5 juin 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.
6/10 Satisfaisant
CHERIF
Voyage en couple
22 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Le ( )Personnel souriant et réceptif
Proximité des transports en commun (bus, tram).
Le(-) propreté sommaire ( savonnette usée dans la baignoire..)
Pas même une bouteille d'eau dans la chambre
Petit déj programmé à 7h30 (c tardif pour les lèves tôt et départs tôt avec rush très important au moment de l'ouverture )
Rapport qualité prix négatif
CHERIF
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Front Desk Agent le 23 mai 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.
8/10 Bien
josé
2 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Hôtel correct rapport qualité prix mais manque un peu de remise à niveau
josé
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Shweta Sharma (Guest Service Supervisor) le 2 déc. 2022
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. We have duly noted your points and we will work on improving our services.
4/10 Médiocre
Marie, Notre-Dame de l'Ile Perro
Voyage en famille
14 oct. 2022
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les meubles ont besoin d'un bon rafraichissement. J'avais loué la suite king. Les tapis etaient tachés et sales. La kichinette n'avait aucun ustensile et assiettes. J'ai du demandé de changer de chambre tellement ce n'etait pas propre. Même dans le hall d'entrée les meubles sont vieux et tachés. Le petit dejeuner fourni etait excellent.
Marie
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Réponse de Mrinal Joshi (Guest Services Manager) le 17 oct. 2022
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.
6/10 Satisfaisant
Marie-nathalie
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel propre mais âgé.. situe dans un quartier un peu loin de tout et pas tellement beau.
Stationnement sous-terrain tres apprécié.
Bons dejeuners.
Peu de commodités à l'hotel, ok pour quelques jours.
Marie-nathalie
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Song Tian (Guest Service Supervisor) le 11 oct. 2022
Thank you for the high rating and time sharing your experience with us. We are looking forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en groupe
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel endroit très propre. Petit déjeuner continental très varié. Les chambres sont parfaites!
Isabelle
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Mrinal Joshi (Guest Services Manager) le 5 avr. 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.
8/10 Bien
Neal
28 août 2022
Neal
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Song Tian (Guest Service Supervisor) le 4 sept. 2022
Thank you for the high rating and time taking to share your experience with us. We are looking forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WoW! On espère y revenir!
Très beau et propre et pas cher. Bien situé pour visiter Vancouver en voiture! On aimerait y retourner! Personnel très courtois et souriant!
Stephanie
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Song Tian (Guest Service Supervisor) le 7 août 2022
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are more than happy to accommodate you again. Have a wonderful day!
8/10 Bien
Marie
Voyage en famille
10 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Nous sommes arrivés avant l’heure et nous avons eu une chambre plus grande parce que la notre n’était pas prête.
Marie
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Mrinal Joshi (Assistant Guest Services Manager) le 2 juil. 2022
Thank you very much for taking out the time to review our services. It was a pleasure serving you and I am glad to know that your stay was comfortable. Looking forward to welcome you again in future. Thank you for the amazing feedback.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Qualité/prix= 🙁Hôtel vieillissant(Besoin d'amour)Dans un secteur peu intéressant.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2022
6/10 Satisfaisant
marjelaine
Voyage en couple
28 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rien a dire c’est beaucoup trop cher pour la place mais ok pour une nuit
marjelaine
Séjour de 1 nuit en mai 2022
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je ne recommande pas
Draps à changer, ils ne viennent pas le faire dû à la covid. Ils nous disent de les laisser devant la porte et qu’à 15h ils vont déposer un sac avec les rechanges pour qu’on les installe (inacceptable). On arrive à 17h, pas de rechange. On doit courir derrière eux pour avoir des draps. Aussi, ils nous ont pas remplacé les serviettes qu’on avait sorti de la chambre. Machine à café non fonctionnelle.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Alessandra, GSM le 18 févr. 2022
Hello Dear Guest,
I am sorry to read you are disappointed by your stay with us. Housekeeping don't clean the rooms during the stay of the Guests due to Covid-19 restrictions. Guests are informed upon check-in to call the Front Desk in the morning and ask for anything they need, including clean bed sheets and towels: housekeeping will deliver all the items after lunch.
I am sorry your coffee machine was not working properly: I wish you had contacted Front Desk and let us know: we would have sent someone to fix it or replace it.
Kind Regards.
10/10 Excellent
Christine
8 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J'y ai très bien dormi.
Christine
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 9 déc. 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for your review and for rating us "5 out of 5"! I am glad you enjoyed your stay with us and had a good sleep.
I hope you will come back soon: we are looking forward to welcoming you again!
Kind Regards.
4/10 Médiocre
Annie
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Melanie
Voyage en famille
29 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon rapport pour le prix
Melanie
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 30 sept. 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for your review and for rating us "5 out of 5"!
I am glad you enjoyed your stay and found our price a good value for your money.
I hope you will come back soon: we are looking forward to welcoming you again!
Kind Regards.
8/10 Bien
JOSEE, BOUCHERVILLE
23 sept. 2021
JOSEE
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
JOSEE, BOUCHERVILLE
21 sept. 2021
JOSEE
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
JOSEE, BOUCHERVILLE
18 sept. 2021
JOSEE
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
JOSEE, BOUCHERVILLE
14 sept. 2021
JOSEE
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Charles
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel for a trip to Vancouver!
Nice and clean hotel at a good price with free parking. It's also situated in an area with many corner stores, coffee shops, etc. Coveniently located if you plan to use your car while visiting Vancouver, my only issue is that the Free Breakfast only starts at 7:30 AM, this makes for a line up every morning and a very congested breakfast room.
Charles
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 23 août 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for your great review. I am glad you enjoyed your stay with us in your nice and clean room and loved our convenient location, with stores, restaurants and coffee shops. And we are next door to the PNE!
I hope you will be back soon: we are looking forward to welcoming you again!
Kind Regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Centrale
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 20 août 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for your nice review and for rating us 5 out of 5.
Please come back soon: we are looking forward to welcoming you again!
Kind Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avions une chambre pour personne à mobilité réduite et celle-ci était très très bien. Merci
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 16 août 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for your review. I am glad you enjoyed your stay in your accessible room.
Please come back soon: we are looking forward to welcoming you again!
Kind Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
La chambre est propre et spacieuse. L'emplacement n'est pas interessant.
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 27 juil. 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for the nice rating. I am glad you enjoyed your stay in your clean and spacious room. I am sorry the location was not up to your expectations: we are in a residential area with a lot of restaurants and coffee shops; we are next to the PNE, with a beautiful park and Playland, which is now open from Thursday to Sunday; we have a bus stop in front of the hotel, with buses running to and from downtown.
I hope you will come back again soon: we are looking forward to your next visit.
Kind Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon pour Vancouver mais les chambres auraient besoin de rénovation.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 27 juil. 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for your review and for giving us a nice rating. I am glad you enjoyed your stay with us!
The hotel is old, but we keep it very clean and functional!
I hope you will come back soon: we are looking forward to welcoming you again.
Kind Regards.
8/10 Bien
Marc
21 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Le réseau internet était très lent
Marc
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 21 juil. 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for the nice rating! I am sorry our wi-fi was not up to your expectations: please consider it is a complimentary service and it is not meant to stream a movie or to do heavy downloads. Anyway, we are looking into options to improve it.
Please come back soon: we are looking forward to welcoming you again!
Kind Regards.
8/10 Bien
Benoit
17 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benoit
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Amy le 17 juil. 2021
Dear Benoit, Thank you very much for giving us a nice rating! I am glad you enjoyed your stay with us and I hope to see you again soon! We are all looking forward to welcoming you! Kind Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien en général
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Alessandra, GSM le 12 juil. 2021
Hello Dear Guest,
Thank you for your review and for letting us know you enjoyed your stay with us in every aspect. We are looking forward to welcoming you again soon!
Kind Regards.
8/10 Bien
Amy
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Clean and good service. Close to coliseum
Amy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Keo T - GSM - ATrium Inn Vancouver le 25 mai 2024
Dear Amy, It's great that you like our room and services. See you soon in another one. Thank you.
8/10 Bien
XIN
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything is acceptable except the noise.
XIN
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Keo T - GSM - ATrium Inn Vancouver le 25 mai 2024
Dear XIN, Thanks for giving the feedback to us and let us know about the noise from the street. At the front desk, you also can ask us to have the earplugs otherwise you can ask for a room move in quiet area if it' s available.
2/10 Horrible
alberto
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I asked for a wheelchair accessible and told me that they gave a way my room and they can’t put me in any other room. And they have canceled my reservation.
That’s is so terrible and they asked me to call my booking and they will get me another hotel room for their mistakes. That’s a low ball, and not even sorry or even said hey guys sorry for this inconvenience… that’s so low….. that’s why some time business do not progress because the way they treat people in general
alberto
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 23 mai 2024
Dear Alberto,We are sorry for the situation when you booked the room with us. Originally, the reservation was booked with different room type. You picked the one with no view and 2 queen beds. That is not accessible room and there was no comment from you that you need to have accessible room at all. In this case, if you booked with the accessible room, of course, we would have it for you. At checking in, we just know at that point you need accessible room. Our agent has informed you about the room and been flexible for you to cancel the reservation without penalty. Moreover, room was booked with third party, so you have to cancel through the third party too. We can't cancel it from our side. Even we cancel it, you still get charge from third party. And our agent was pretty clear with you about that. We are sorry that you didn't have good experience; however, to minimize the problem like this, in future, you always can give us a call to check if the room you book meet what you need. Thanks for your feedback.
10/10 Excellent
Nadia
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Newly renovated. Love the vinyl flooring, clean white walls and upgraded room furniture! Very comfortable bed! ☺️
Nadia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 23 mai 2024
Dear Nadia, Thank you so much for the review. We are glad that you like our renovated room and have great experience with us. We hope to host you more every time you go to Vancouver. Thank you.
10/10 Excellent
Daisy
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very accessible if you want to take a bus. What I don’t like is that I or we can hear the next room what they are doing. If I have teenagers with us in the room. I don’t like them hearing the next door having sex.
Daisy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 22 mai 2024
Dear Daisy, Thanks for leaving us a positive review and it's great to know that you like our location. Additionally, we are so sorry for the noise from next door. You always can let our front desk know to assist you in this case. Anyway, thanks for let us know and see you in another trip.
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was really good
Kevin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 22 mai 2024
Dear Kevin, We are glad that you enjoyed the stay. See you in another one.
10/10 Excellent
Sridevi
21 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sridevi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 22 mai 2024
Dear Sridevi, Thank you for 5 star review. We hope to see you in another trip to Vancouver.
10/10 Excellent
Anne Marie
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value for money.
Anne Marie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 22 mai 2024
Dear Anne, Thank you for 5 star review. We are glad that you enjoyed our room and felt it comfortable. At Atrium Inn Vancouver, we always tried our best to provide the best service to the guests. So we hope to welcome you again in another trip.
10/10 Excellent
mark
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Have stayed here several times in the last 3 months. Hotel has been renovating and replacing all furniture in every room. Almost finished. Looks fantastic. Staff has been very accomodating throughout the whole process. All have been very pleasant to deal with. Bring on the 5 stars.
mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 22 mai 2024
Hi Mark, It's awesome to see you here. We are so happy that you enjoyed our services. Thanks for your 5 star review gain. See you soon in the next bookings.
10/10 Excellent
mark
Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Drapes are new but dont completely close.
mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 16 mai 2024
Dear Mark, Thanks for your feedback to us. At Atrium Inn, we have 24 hour front desk service. So, if you need any further assistance, please let us know right away so we can have maintenance come and check for you. We hope to see you again soon! Thanks for staying with us
10/10 Excellent
Adriana
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed here for acfewcdays while my son was recuperating from an illness. Apart from the large, comfortable, clean rooms, it was the entire staff that showed care, compassion, friendliness and efficiency. They made a stressful situation less so. This hotel is also coveniently 1 km from the Trans Canada highway.
Adriana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 16 mai 2024
Dear Adriana, Thank you so much for your heartfelt review! We are delighted to have you here, and your kind words mean the world to us. The entire team here sends you warmest wishes , and we want you to know that we love to have you and your family member! Guests like you inspire us to continually improve and provide the best service possible. We look forward to hosting you again whenever you return to Vancouver.
8/10 Bien
Mary
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a convenient location.
Mary
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 16 mai 2024
Dear Mary, Thanks for positive review. It's nice that you like our location. Hope you also enjoy our breakfast in the morning. Thank you.
8/10 Bien
Lynne
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
i liked the breakfast was good.
Lynne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. le 16 mai 2024
Dear Lynne, It's great that you like our breakfast. Recently, we update the new items daily. So our inhouse guests have a chance to enjoy different options daily. Hope you can stay longer for that experience. Best regards,