Hotel Grand
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Uherske Hradiste
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Grand





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2017
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer (Small) laden

Eenpersoonskamer (Small)
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Eenpersoonskamer (Large) laden

Eenpersoonskamer (Large)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Palackého námestí 349, Uherske Hradiste, 686 01
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Mlynska
Hotel Mlynska
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 72 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: CZK 300 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Grand Uherske Hradiste
Grand Uherske Hradiste
Hotel Grand Hotel
Hotel Grand Uherske Hradiste
Hotel Grand Hotel Uherske Hradiste
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Grand
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Pawel
Zakenreiziger
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pawel
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Otto
3 sep 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Otto
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Pavel
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pavel
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Frantisek
Zakenreiziger
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frantisek
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jana
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jana
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Janis
6 aug 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Janis
6 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Martin
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Karel
Zakenreiziger
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karel
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Albert
15 sep 2022
Albert
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Andreas
Reisde met een groep
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
kaya
Zakenreiziger
13 aug 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
kaya
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Ondrej
Reisde met een groep
4 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondrej
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Ziyad
25 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ziyad
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Ziyad
7 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ziyad
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Svatava
Reisde met familie
4 okt 2021
Positief: Netheid
Svatava
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Zdenek
Zakenreiziger
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zdenek
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Vaclav
Reisde met een groep
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vynikající hotel za slušnou cenu.
Vaclav
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Ondrej
Reisde met familie
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondrej
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
René
Zakenreiziger
14 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
René
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Robert
Zakenreiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel Grand
Robert
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Peter
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vyborne.
Peter
2 nachten verbleven in april 2019