Geheel appartement·Particuliere eigenaar

Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location

3.0-sterrenaccommodatie
Appartement met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Apenbos van Ubud

Fotogalerie voor Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location

Een binnenzwembad en ligstoelen
Suite | Terras
Restaurant
Voorkant van accommodatie
Suite | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Geheel appartement

1 slaapkamerMax. aantal: 2

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Keuken
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Buitenruimte
  • Airconditioning

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location

Appartement met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Apenbos van Ubud
Dit appartement beschikt over een binnenzwembad, een tuin en gratis parking. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Elk appartement biedt een kitchenette met een kookplaat. Geniet daarnaast van gratis wifi en een smart-tv met kabelzenders. Een waterkoker, een haardroger en een douche zijn enkele van de overige voorzieningen.
Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location heeft 6 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een haardroger en gratis toiletartikelen. Alle kamers in dit appartement met 3 sterren hebben kitchenettes met een kookplaat en kookgerei, borden en bestek. Elke badkamer is voorzien van een douche en tandenborstels en tandpasta.

Gasten kunnen gratis gebruikmaken van wifi (snelheid: 50+ Mbps). Elke smart-tv van 32 inch heeft kabelzenders. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.

Recreatieve voorzieningen van dit appartement bestaan onder andere uit een binnenzwembad.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Talen

Engels, Indonesisch

Voeg datums toe voor prijzen

Accommodatie-voorzieningen

Zwembad/spa

  • Binnenzwembad
  • Ligstoelen aan het zwembad

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Kitchenette

  • Elektrische waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Minikoelkast
  • Schoonmaakartikelen

Slaapkamers

  • Beddengoed inbegrepen
  • Slaapkamer

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Smart-tv van 32 inch met kabelzenders

Buiten

  • Tuin

Werkplekken

  • Bureau

Comfort

  • Airconditioning

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegelaten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Diensten en faciliteiten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Dingen om te doen

  • Paardrijden in de buurt
  • Snorkelen in de buurt

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Algemeen

  • 6 units
  • Tuin

Gelijkaardige accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Je wordt verwelkomd door de eigenaar.
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 07.00 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Opgewacht door de eigenaar

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Over deze buurt

Kaart
Jl Raya Pengosekan Ubud, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Kunstmuseum Agung Rai - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Apenbos van Ubud - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • Paleis van Ubud - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Campuhan Ridge Walk - 3 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 71 min. rijden

Restaurants

  • ‪L’osteria - ‬3 min. wandelen
  • ‪Pison Coffee - ‬3 min. wandelen
  • ‪Suka Espresso - ‬2 min. wandelen
  • ‪Batubara Wood Fire - ‬2 min. wandelen
  • ‪Merlin’s Magic - ‬3 min. wandelen

Veelgestelde vragen

Beschikt Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location?

Dit appartement ligt in Pengosekan, op 10 minuten wandelen van Kunstmuseum Agung Rai en Apenbos van Ubud. Ook Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Vitasha Supala Ubud - Ubud Center Prime Location

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 5 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 5 beoordelingen

6,0/10

Netheid

8,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

TEO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
The Customer Service Manager, As an established and trusted online booking platform, I am confident that your esteemed organization selects its products and partners with great care before listing them on your platform. However, upon our arrival in Ubud, our driver encountered difficulty locating the hotel. When we finally arrived at the destination, we had to call the hotel, and a staff member appeared seemingly out of nowhere to assist us (please see the attached photo). It was still raining at that time, and I believe you will agree that the conditions of the hotel were completely unacceptable. Given the circumstances, we immediately decided not to check in and urgently searched for alternative accommodation, even though the price was double. Our disappointment is significant, and I trust that your organization will review this situation and ensure that all properties listed on your platform are properly prepared to serve guests. I kindly request a full refund as soon as possible for this reservation.
7 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

guylaine

Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Melodie

Positief: Comfort kamer

Hotel bien situé

Hotel bien situé mais il y a des meilleures rapports qualité prix a Ubud
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Jennefer, Langley

3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Jennefer, Langley

Positief: Voorzieningen
Great property! Rooms are very clean and updated. Staff is amazing and breakfast was very good . Construction next door, so not relaxing at all during the day, not a problem if you do day trips but very quiet at night and close walking distance to main streets.
1 nacht verbleven in april 2024