Lobby

Beoordelingen van Martin's Red

4 out of 5
Martin's Red
484 Rue de Bruxelles, Tubize

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 146 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Céline - Front Desk Supervisor op 27 aug 2020
Hartelijk dank voor de fijne feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Céline - Front Desk Supervisor op 27 aug 2020
Thanks Anonymous Guest!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Céline - Front Desk Supervisor op 11 feb 2020
Merci pour votre feedback!

10/10 – Uitstekend

Elise

1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Wij vonden het een mooi hotel. We hadden een vierpersoons kamer en deze was ruim zat. Goede bedden en een fijne douche. Genoeg ruimte in de kamer voor de koffers op te bergen. Een koelkastje en waterkoker voor koffie. Ontbijt was zeer goed. In de buurt is niet veel te doen maar dat was voor ons geen probleem.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Phil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustige uitstraling, aangenaam verblijf, uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Gerrit Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geert

Perfect hotel voor 1 nach
Heel laar toegkomen, checkin ging vlot. Parking is vlakbij de ingang en inbegrepen in de prijs.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

vital

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Saar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam en cosy
Heel leuk hotel met een leuke praktische inrichting!
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Gerrit Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weer een prima nieuw Martin’s hotel!
Fris, super nieuw hotel in leuke “voetbalsfeer omgeving”. Aanrader.
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

JWH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe hotel en uitstraling
we hebben een leuke dag gehad

10/10 – Uitstekend

Maggy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre familiale spacieuse. literie super confortable. Personnel très souriant et accueillant Séjour parfait !
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

SALIM NADIR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Flavien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

daniel

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

SMAHANE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Fabrice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique nuitee dans un cadre original au sein de l antre de notre selection nationale de football
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mélina - Front Desk Manager op 16 dec 2023
Cher Fabrice,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour!Nous sommes ravis que tout se soit bien passé chez nous.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Cordialement,

10/10 – Uitstekend

daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant hotel !!
Young man on reception was very professional and polite and loved his football ..would recommend this hotel to anyone .. great food too 👌👌
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Mélina - Front Desk Manager op 12 okt 2023
Dear Adrian, Thank you for your feedback! We are pleased to hear that the friendliness of the team contributed positively to your overall stay. We hope we have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zu abgelegen
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Mélina - Front Desk Manager op 12 okt 2023
Dear Dirk,Thank you very much for taking time to review our hotel.We hope we have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,

8/10 – Goed

GERMAIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel propre et accueillant, mais le prix reste très élevé
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mélina - Front Desk Manager op 19 aug 2023
Cher Germain,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour!Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien passé chez nous.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Cordialement,

8/10 – Goed

Alois

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
At the beginning I had to ask everything by myself….. At the end the other man was very nice and helpful
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Pierre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Capadoce

1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Muamar

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zu empfehlen. Sehr gerne wieder. Perfekt
Sehr angenehmer Aufenthalt. Check out vor Frühstücksbeginn, aber ein klasse Frühstück TO GO bekommen. Großartig mit obst, joghurt, Müsliriegel, Multisaft und einer Flasche Wasser.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Mélina - Front Desk Manager op 21 mrt 2023
Liebe Frank, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Ich freue mich zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Veronique

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Fouad

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Romain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

daniel

3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Helmi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hôtel Top
Super hôtel, chambre spacieuse et très propre, parking sur place sécurisé et gratuit, petit petit-déjeuner varié, vraiment top. Nous le recommandons.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Mélina - Front Desk Manager op 16 dec 2023
Cher Helmi,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour!Nous sommes ravis que tout se soit bien passé chez nous.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Salim

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tubize hotel
Nice modern hotel, out of the way a bit, but it has a restaurant with nice food. Room was nice and clean with all you need. Friendly helpful staff.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Mélina - Front Office Assistant op 28 okt 2022
Thank you Alan for your kind review!Hope to welcome you again soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

PIERRE

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Muriel

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Alexandru

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely nice and helpful staff
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Mélina - Front Office Assistant op 26 jul 2022
Dear Alexandru, Thank you for taking the time to share your feedback with us. I am delighted to read that you enjoyed your stay and we hope we have the opportunity to welcome you back in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Betinna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Mélina - Front Office Assistant op 26 jul 2022
Cher Alain, Merci pour cette note plus que positive. Au plaisir de vous recevoir à nouveau, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

sandrine

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Mélina - Front Desk Assistant op 16 jun 2022
Chère Sandrine, Merci pour cette belle note. Au plaisir de vous recevoir une prochaine fois. Cordialement

8/10 – Goed

MOHAMED

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Pascal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotel til enkelt overnatning
Fin service. Moderne, flot hotel. Lidt kedelige omgivelser.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Céline - Front Desk Supervisor op 23 sep 2020
Dear Guest, Thanks a lot for this great review! We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Susumu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
穴場の安くて素敵なホテル
食事が美味しい!特にステーキ。プロのサッカー選手が試合や合宿で使うホテルのようです。近くにランビックビールのブリューワリー(Boon)があります!
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Céline - Front Desk Supervisor op 27 aug 2020
Thank you for taking the time to share your feedback with us. I am delighted to read that you enjoyed your stay and we hope we have the opportunity to welcome you back in the future. Kindest Regards,

10/10 – Uitstekend

Dominique et Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Céline - Front Desk Supervisor op 12 mrt 2020
Chers Dominique et Sylvia, Merci beaucoup pour cette belle note! Cela nous fait énormement plaisir! A très bientôt au Red, Cordialement, Céline - Front Desk Supervisor

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Serviço super simpático
O hotel e bom e o serviço e excelente. Creio que o preço estava um pouco elevado nesta altura, mas é certamente uma boa escolha para este lado de Bruxelas.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Céline - Front Desk Supervisor op 14 feb 2020
Dear Isabel, Many thanks for leaving this comment on your experience at Martin’s Red. We are delighted to read that you enjoyed the location of the hotel as well as our service. Looking forward to welcome you again, Kind regards