P-Hotels Brattøra
Hotel aan het wandelpad langs de rivier met een jachthaven en een dakterras
Fotogalerie voor P-Hotels Brattøra





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(290 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Fosenkaia 7, Trondheim, 7010
Over deze accommodatie
P-Hotels Brattøra
Gelijkaardige accommodaties

City Living Sentrum Hotell
City Living Sentrum Hotell
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Geluiddichte kamers
8.2 van 10, Zeer goed, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer NOK 99 voor volwassenen en NOK 99 voor kinderen
- Betaald parkeren: NOK 300 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: NOK 250 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: NOK 200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: NOK 100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: NOK 150.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: NOK 300.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brattøra
P-Hotels Brattøra
P-Hotels Brattøra Hotel
P-Hotels Brattøra Hotel Trondheim
P-Hotels Brattøra Trondheim
P Hotels Brattøra
P-Hotels Brattøra Hotel
P-Hotels Brattøra Trondheim
P-Hotels Brattøra Hotel Trondheim
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over P-Hotels Brattøra
8,0
Zeer goed
8,2
Netheid
7,4
Voorzieningen
8,2
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Lotte
21 jun 2023
Lotte
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Karl Johan
Reisde met een groep, Zakenreiziger
2 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karl Johan
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Larry
18 nov 2025
Larry
4 nachten verbleven in november 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Thomas
12 nov 2025
Thomas
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Oscar
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Shigeo, Toshima
19 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Shigeo
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Tina
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Netheid
Tina
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ruth
9 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Ruth
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Mindy
Reisde met partner
6 sep 2025
Negatief: Netheid
Mindy
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philip
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Leif Harald
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Leif Harald
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Lars Kjetil
5 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars Kjetil
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Anne Kristin
4 sep 2025
Positief: Netheid
Anne Kristin
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Nanna
3 sep 2025
Nanna
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Johan Olav
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan Olav
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Siamak
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Siamak
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hannah
Reisde met een groep
2 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Karl Erik
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig bra
Karl Erik
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Raquel
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid
Raquel
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ann Kristin
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ann Kristin
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Christer
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christer
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Linn
Reisde met een groep
31 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Linn
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025








