Receptie

Beoordelingen van Mercure Hotel Trier Porta Nigra

4 out of 5
Mercure Hotel Trier Porta Nigra
Porta-Nigra-Platz 1, Trier, RP

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 416 van 932 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 407 van 932 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 932 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 932 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 932 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

linda

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Comunikstie in restaurant
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Leo

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Only point to ameliorate: the room was too warm. Airco wasn't activated. Opening the window was not enough. Tip: extend the season of the airco!
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Hildo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A perfect location to discover Trier.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marthyn

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

AJ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel ideale ligging in het centrum met eronder een parkeergarage. Personeel erg vriendelijk en een uitgebreid ontbijt buffet
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Schoon , fijne bedden en een top locatie
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel, niet bijzonder in zijn soort. Verouderde kamer, maar wel netjes. Het matras gaf mij wat rugpijn. De ligging is erg mooi tegen over Porta de nigra. Het ontbijt is erg goed!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Willem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek uitzicht op de Porta Nigra en op loopafstand van het centrum. Hotel verder alles wat je ervan mag verwachten.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mercure Team op 5 sep 2023
Sehr geehrter Willem, es war uns eine Freude, dass wir Ihr Gastgeber sein durften. Ein herzliches Dankeschön dafür und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Mercure Hotel Trier Porta Nigra zu bewerten. Wir freuen uns sehr darüber, dass wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten und Sie sich bei uns rundum wohl gefühlt haben. Es tut gut zu wissen, dass wir unseren hohen Anspruch an Gastfreundschaft erfüllen konnten und Sie mit uns zufrieden waren. Auch im Namen meines Teams bedanke ich mich für die Bestnoten in allen Kategorien. Nun hoffen wir, dass Sie uns bald wieder besuchen und es uns dann abermals gelingen wird, Ihnen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen. Bis dahin mit den besten Grüßen, Ihr Christopher Lubk General Manager

10/10 – Uitstekend

Gerrit

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Piet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een prettig verblijf
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mercure Team op 9 aug 2023
Sehr geehrter Piet, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Trier Porta Nigra. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Corrie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een prettig hotel. Fijn verblijf.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mercure Team op 9 aug 2023
Sehr geehrte Corrie, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Trier Porta Nigra. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the entrance to the hotel is used as smoke area. tbhat means if you arrive you have to go through a curtain of stinking smoke.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super ligging
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Marga

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

kurt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastische locatie. Alleen al de locatie van de ontbijtzaal met uitzicht op de Porta Nigra was geweldig. De kamers/hotel waren prima, schoon. Wel wat ouder en hier en daar een lichte beschadiging, maar niet iets waar ik over val. Voor de tijd dat ik op mijn kamer was, helemaal perfect, lekker bed, een erg ruime kamer, lekker ligbad/douche. Hoewel ik aan de achterkant sliep, was dit de eerste keer dat ik dat een hele fijne rustige hotelkamer had, met achter de daken van de stad, uitzicht op de bergen langs de oevers van Moezel. Dus het is wat mij betreft absoluut een aanrader.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

VEERLE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vriendelijk en behulpzaam onthaal, nette en comfortabele kamer, goed ontbijt. De eerste nacht stond de verwarming niet regelbaar te hoog en moest noodgedwongen het raam open. Dit probleem werd tegen de volgende nacht opgelost.
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een iets wat gedateerd hotel echter de kamers zijn wel opgeknapt en heel schoon. Miste alleen de minibar op de hotelkamer. Dichtbij het centrum.

2/10 – Ontzettend slecht

Etienne en

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Onvoldoende
Ontbijt slecht .duurtijd tot 11.00u werd niet voldoende gerespecteerd. Geen koffie en geen melk op tafel en er achter moeten vragen en koude koffie, Prijs kamer duur +voor parkeren 15 euro extra betalen nooit meegemaakt in Trier.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

christiaan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wat je mag verwachten was in orde
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Yvette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Cees

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Eelco

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Locatie uitstekend. Schoon. Goede bedden. Koele kamer in de zomer, ook heel fijn. Wat zakelijke sfeer.
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Brigitte H

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Perfecte ligging, prima parkeerbeleid, geluiddichte kamer en goede stille airco!
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

S.H.

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Sonja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, uitstekende locatie
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Rob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Net hotel recht tegenover de Porta Nigra. Prima overnachting in leuke stad.
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bem localizado.
Bom hotel, quarto espacoso, cafe da manha muito bom, restaurante e estacionamento no hotel. Bem localizado.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

RJ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Prima locatie, rand centrum. Uitzicht vanuit de kamer op de Porta Nigra. Douchen in (klein) bad blijft onhandig. Uitgebreid ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek gelegen tegenover de Porta Nigra, ruime kamers, goede bedden en vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Hichame

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend trip
Great location, in the city center.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Danielle

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
locatie perfect. Kamers op 5e verdieping (achterste vleugel) hebben enorm geluidsoverlast van airco op dak. Gelukkig konden we de volgende ochtend andere kamers krijgen.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

D

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bij centrum
Lekker dichtbij het centrum en een bakker om de hoek. Kamer was prima, maar airco werkte niet dus ietwat warm en raam wil je niet open houden als je aan de straatkant zit.
Uitzicht vanuit kamer
Zittend voor het hotel met koffie van de bakker.
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Thea

Negatief: Netheid
Geen 4 sterren waardig. Jammer dat ze tijdens de sluiting in Corona tijd geen onderhoud hebben gepleegd. Is zeker noodzakelijk. Alleen voor het uitzicht verdien je geen 4 sterren.
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Ruth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Dutch amersfoort
Het verblijf was goed ondanks het corrona virus was het buffet open het arsortiement was wel minder in het hotel was een mondkapje verplicht (wel goed hoor.) En men is ondanks dat correct.de koel kast op de kamer mocht niet aan,en koffie en theewas verwijderd waterkokker ook ivb.. Corrona,maar je kon in de bar gratis koffie thee gebruikenwaneer je wilde .alles was verder oké.
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Altijd tip top
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Good breakfast
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel.mooi gelegen tegenovet Porta Nigra. Vriendelijk personeel. Prettige kamer.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede locatie. Spijtig g genoeg was erbgeen zxembad
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is super Restaurant is niet geweldig, maar prijs / kwaliteit wellicht in orde.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019