hotel MONday Asakusa
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Sensō-ji-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor hotel MONday Asakusa





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 90
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
24 van 24 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King Deluxe Room) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King Deluxe Room)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - kingsize
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Sofa Bed)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - kingsize
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer (Standard King Room) laden

Standaard kamer (Standard King Room)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary) laden

Kamer, niet-roken (Run of House,C/I 5pm,C/O 9am,Bed Vary)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Prime, King) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Prime, King)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - eenpersoons
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken laden

Familiekamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een kluis
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (with Extra Bed) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (with Extra Bed)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een kluis
Deluxe Double - Non-Smoking
Deluxe Twin - Non-Smoking
4Beds - Non-Smoking
Deluxe Double - Non-Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Standard Double - Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Standard Double - Non-Smoking
Standard Twin - Non-Smoking
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With Sofa Bed laden

Deluxe Twin Room With Sofa Bed
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Alle foto's voor Standard Twin Room With Extra Bed Non Smoking laden

Standard Twin Room With Extra Bed Non Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room Non smoking laden

Standard Twin Room Non smoking
Alle foto's voor Standard King Room laden

Standard King Room
Alle foto's voor Prime Deluxe King Room laden

Prime Deluxe King Room
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.347 beoordelingen
De prijs is € 110
23 jul - 24 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-26-7 Asakusa, Tokyo, Tokyo, 111-0032
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Richmond Hotel Premier Asakusa International
Richmond Hotel Premier Asakusa International
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.628 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1800 voor volwassenen en JPY 900 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1500 per nacht (op 110 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
hotel MONday Asakusa Hotel
hotel MONday Asakusa Tokyo
hotel MONday Asakusa Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over hotel MONday Asakusa
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
almae
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jul 2025
almae
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jessie Leigh
Reisde met een groep
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessie Leigh
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Risako
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Risako
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Christine, Arcadia
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Christine, Arcadia
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Scott and Kim
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott and Kim
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Phi
Reisde met een groep
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phi
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Carlo
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Iyad
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iyad
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Melinda
14 jun 2025
Melinda
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ezzeldin
7 jun 2025
Ezzeldin
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Krysia
Reisde met een groep
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krysia
10 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Liam
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liam
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marius
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marius
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alex Chi-ho
Reisde met een groep, Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex Chi-ho
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carmen Helena
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen Helena
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John Gregory
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John Gregory
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John Gregory
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John Gregory
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Carlos
18 mei 2025
Carlos
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Marcel
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Trinh, Maple-ridge
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trinh
4 nachten verbleven in mei 2025