Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ijika Daiichi Hotel Kagura





Een gratis ontbijtbuffet, een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen) en een terras verwelkomen je bij Ijika Daiichi Hotel Kagura. Verwen jezelf met wellness, zoals aromatherapie, een massage of een gezichtsbehandeling. Naast conferentieruimte en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

338-5 Ijikachou, Toba, Mie-ken, 5170026
Over deze accommodatie
Ijika Daiichi Hotel Kagura
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen, spabehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ijika Daiichi Hotel Kagura Toba
Ijika Daiichi Hotel Kagura
Ijika Daiichi Kagura Toba
Ijika Daiichi Kagura
Ijika Daiichi Kagura Toba
Ijika Daiichi Hotel Kagura Toba
Ijika Daiichi Hotel Kagura Ryokan
Ijika Daiichi Hotel Kagura Ryokan Toba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ijika Daiichi Hotel Kagura
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Katsuhiro
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuhiro
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
???
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Shiori
Reisde met een groep
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiori
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
????
Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 okt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉と星空
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Nishibayashi
Reisde met familie
22 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
さ最悪なサービス
Nishibayashi
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
CHIAKI
Reisde met familie
18 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIAKI
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
16 sep 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The hotel that COULD be nice but sadly fails to it
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Yamato
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yamato
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jul 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
ロケーション最高!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jul 2020
少し古くなったかな?
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
HIROMI
Reisde met familie
25 jul 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROMI
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
yumiko
Reisde met familie
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yumiko
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ととてもよかったです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Toru
Reisde met familie
16 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Toru
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
のんちゃん, 名古屋
Reisde met familie
4 apr 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
のんちゃん
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
nakamura
Reisde met familie
30 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nakamura
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
KASUMI
25 mrt 2020
KASUMI
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
景色最高




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020