Een buitenzwembad

Beoordelingen van Hotel Borovnik

4 out of 5
Hotel Borovnik
Trg dr. Šime Vlašica 3, Tisno

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 14 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Harry

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff were getting irritated when we were drinking bottled water next to the pool which we had purchased elsewhere. Could understand if it was alcohol, but water? They also did not have an option to pay by card at the bar, which was inconvenient, was well as not being able to charge drinks to the room.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Borovnik Team op 11 jul 2023
Dear Guest,Thank you for your kind review. Pool is part of the bar and any drinks not served by our bar(alcohol or non alcohol ) are not acceptable. Thank you for understanding. We hope that this small inconvenience will not prevent you from coming to us again. Best regards, Your Hotel Borovnik Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ines op 30 sep 2019
Dear guest, thank you for your feedback. Could you be so nice, and explain us your review to improve our quality? Hope to see you again in our hotel. Best regards, Ines

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Davor op 12 sep 2019
Thank you for your very good review. We hope to see you again in our hotel. All the best !

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
hotel cancelled my stay 1 day before i was set to arrive , had to spend an entire working day with expedia to get another hotel .. this was disrespectful and poor ... if you are looking here , look elsewhere or you may not have a place to stay .
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Tanja op 20 jul 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Erika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Tanja op 20 jul 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Sandra, Hösbach

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurzer Zwischenstop
Wir waren nur kurz da, hatten aber ein tolles großes Zimmer. Hotel ist schön gelegen wenn man ein Zimmer zur Hinterseite hat, vorne hört man den Verkehr zu sehr. Der Frühstücksraum könnte etwas mehr Flair vertragen. Personal sehr nett, allerdings hätten wir uns beim Check In ein paar mehr Informationen erhofft (z. B. Das die Brücke zum Festland nicht immer befahrbar ist oder das es einen privaten Hitelstrand gibt).
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Tanja op 19 sep 2018
Lieber Gast, danke fuer Ihr feedback. Unser Team arbeitet daran den Check in Process zu verbessern. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begruessen zu duerfen. Liebe gruesse!

8/10 – Goed

Michael, switzerland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hôtel rénové
Idéal pour un petit séjour et visiter Tisno. Jolie piscine. Très mauvaise connection internet et aucun resaux dans les chambres ni à la piscine.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Tanja op 2 jul 2018
Dear Guest, thank you for your review! We will try to make the internet connection in and around the hotel better! Hope to see you again in hotel Borovnik Tisno!

2/10 – Ontzettend slecht

Mostafa, Göteborg, Sverige

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nej tack
Otrevlig personal. Duschen fungerade sådär, toaletten krävde tidvis 3 spolningar. Vi saknade tvål för händerna, vi sa till i receptionen men fick aldrig detta. Tillslut hittade jag själv städerskan och lyckades få en. Vi ville låna en penna i receptionen men det gick absolut inte om jag inte skulle använda den direkt. Tycker att det är snålt att inte kunna som hotell låna ut/ ge en penna till sina gäster. Frukosten var helt OK, juicerna var nästan odrickbara. Den smakade syntetiskt och utspätt. Poolen var den konstigaste placeringen på en pool. Ligger vid en bar/restaurang, inga solstolar. Du badar bokstavligen mitt i en restaurang! Vi valde aldrig att doppa oss i den. Staden Tisno är i sig väldigt liten, fanns inte mycket att göra. Hotellet erbjud bara tysktalande kanaler och kroatiska. En kanal var på engelska. Hotellet dominerades av äldre tyskar, t o m hotellet pratade tyska med de. Tycker dock att det är lite för långt att gå med att erbjuda bara tysktalande kanaler (dubbade!!). Inget för oss.
Reactie van Tanja op 14 mei 2016
Dear Guest, thank you for your application. We regret that you have made such a bad experience with us. Next, we regret that we could not improve the situation during your stay. Certainly there comb to Misunderstanding with the staff that was at the time in the service. We hope you still give us a chance. In report problems during the stay in our house, please contact Adhere to the reception which is open 24 hours, if that does not lead to improvement ask for the management this will shall immediately seek all be addressed to your satisfaction. Once again Thank you and many greetings!

8/10 – Goed

Annelie, Sverige

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trevlig personal och suverän AC
Fjärde året i rad vi bor på detta hotell. Bokade sent i år och fick nöja oss med ett standard rum som var i minsta laget för 2 personer men det funkade.I den otroliga värme som aldrig understeg +34 grader nattetid var hotellrummets suveräna AC ett stort plus. Personalen lika vänlig och hjälpsam som alltid
Reactie van Tanja op 14 mei 2016
Dear Guest, tack för att du granska. Nästa gång du vara vår gäst som vi kommer att ge dig en present till 5 år bli vår gäst! Hoppas att vi ses snart i Tisno!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel à recommander, pas d'ascenseur .
Reactie van Tanja op 14 mei 2016
Chers invités, je vous remercie pour votre évaluation. Nous essayons toujours le meilleur pour nos clients, un ascenseur est prévu pour la prochaine adaptation. Nous espérons que votre nouvelle visite!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel good value for money
Nice hotel - rooms cleaned everyday and fresh towels. Poolside was nice with excellent service from the staff
Reactie van Tanja op 12 mrt 2016
Dear Guest, thank you for your review! We will try to make the place around the pool nicer with more sun chairs! Hope to see you again in hotel Borovnik Tisno!

8/10 – Goed

karin, bad hall

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ein sehr nettes hotel. sehr zentral mit super frühstücksbuffet
Reactie van Tanja op 13 mrt 2016
Lieber Gast, wir danken Ihnen recht Herzlich fuer Ihre Bewertung. Es freut uns sehr das Ihnen unse Hotel und besonders das Fruehstuecksbueffet gefahlen hat. Wir hoffen Sie wieder in unserm Haus begruessen zu duerfen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everyone here was extremely nice and accommodating. Hotel is clean and comfortable. The bed was heaven. Very Nice little hotel.
Reactie van Tanja op 14 mei 2016
Dear Guest, thank you for your review! We are very happy that you have had a nice stay in ouer hotel and hope to see you again in the hotel Borovnik.