Skinnarbu ligt in Tinn in de bergen. Reizigers die graag wat cultuur willen opsnuiven, kunnen dat doen bij Noors Industriële Arbeidersmuseum. Als je liever de natuur intrekt, ga dan naar Møsvatn en Oksatjorn. Ook Centrum van nationaal park Hardangervidda en Toeristisch Centrum Vierli zijn zeker een bezoekje waard.Ontdek wat het gebied allemaal te bieden heeft, zoals skiën. Bekijk onze reisgids voor Tinn
Møsvatn, Rjukan, Tinn, 3660
In de buurt
Centrum van nationaal park Hardangervidda
1 min. wandelen - 0.1 km
Møsvatn
5 min. wandelen - 0.3 km
Toeristisch Centrum Vierli
16 min. rijden - 20.0 km
Skiresort Rauland
21 min. rijden - 25.0 km
Gausta Skigebied
39 min. rijden - 41.7 km
Over deze accommodatie
Skinnarbu
Hotel vlak bij Centrum van nationaal park Hardangervidda
Geniet van een gratis ontbijtbuffet, een terras en een open haard in de lobby bij Skinnarbu. Verover de pistes bij dit hotel met toegang tot de piste, mogelijkheden voor langlaufen en een skiopslagruimte. Het plaatselijke restaurant Restaurant serveert diner. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en genieten ook van een bar.
Andere voordelen zijn:
Gratis parkeerplaatsen
Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, conciërgeservice en hulp bij uitstappen/tickets
Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, bagageopslagruimte en meertalig personeel
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Voor huisdieren betaal je NOK 300 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan NOK 250 per verblijf.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor huisdieren: NOK 300 per huisdier, per verblijf
Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Toeslag voor babybed: NOK 250 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Skinnarbu?
Ja, honden zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van NOK 300 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.
Hoeveel kost het om hier te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Skinnarbu inchecken?
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Skinnarbu uitchecken?
Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.
Waar staat Skinnarbu?
Dit hotel in Tinn biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in de bergen, op enkele stappen van Centrum van nationaal park Hardangervidda en op 20 km afstand van Møsvatn en Toeristisch Centrum Vierli. Ook Noors Industriële Arbeidersmuseum en Oksatjorn liggen op 20 km afstand.
Als ik mijn boeking annuleer, krijg ik dan al mijn geld terug?
Ja, deze accommodatie biedt voor bepaalde kamertarieven gratis annulering aan. Flexibiliteit is immers belangrijk. Raadpleeg het annuleringsbeleid van de accommodatie op onze website voor meer informatie over eventuele uitzonderingen of voorwaarden.
Beoordelingen
Beoordelingen over Skinnarbu
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
7,6
Netheid
8,6
Locatie
7,6
Personeel en service
6,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 207 beoordelingen
10 - Uitstekend
36
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 207 beoordelingen
8 - Goed
76
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 207 beoordelingen
6 - Redelijk
62
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 207 beoordelingen
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 207 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
14
Beoordelingen
Geverifieerd
8/10 – Goed
Svein Tore
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mat og service veldig bra, heis og basseng ute av drift.
Svein Tore
1 nacht verbleven in september 2024
Geverifieerd
6/10 – Matig
Olaug
14 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det bar en elendig frokost. Kl 08.30 var det tomt for set meste. Måtte vente på brød til og med. Kaffeen liknet på te
Olaug
1 nacht verbleven in juli 2024
Geverifieerd
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gode senger,og bra frokost.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
Geverifieerd
10/10 – Voortreffelijk
Bjørn
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Særdeles hyggelig betjening.
Enkel, men velsmakende og tilstrekkelig frokost.
TV mangler på alle rom, unntatt resepsjon. Ikke greit.
Gammelt og slitt hotell, men meget suksessfullt restaurert.
Fint rom, tiltalende lobby og frokost sal.
Enkel parkering.
Alt i alt godt fornøyd. 8 av 10 poeng tenker jeg.
Jeg anbefaler hotellet. Value for money.
Bjørn
1 nacht verbleven in juni 2024
Geverifieerd
2/10 – Verschrikkelijk
Stig
16 aug 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ned
Stig
2 nachten verbleven in augustus 2022
Geverifieerd
6/10 – Matig
Bo
11 aug 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ok men dyrt
Aftens maden var dårlig og dyr og de server rester på buffen fra aften før.vinduet på værsel kunne ikke åbne helt ingen aircondition på værslet
Bo
2 nachten verbleven in augustus 2022
Geverifieerd
2/10 – Verschrikkelijk
Eva
9 apr 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nedslitt rom, fullt av kalk i dusjen, og dårlig mat
Eva
1 nacht verbleven in april 2022
Geverifieerd
10/10 – Voortreffelijk
Mette
22 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Standard
Renhold var bra kjempefint turområde god standard på rommene fin og bra frokost og middag
Mette
2 nachten verbleven in november 2021
Geverifieerd
2/10 – Verschrikkelijk
Sverre H
5 sep 2021
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Høsten 2021
Fin beliggenhet, greit oppusset, middelmådig mat som ikke var verdt pengene, spesielt middagen. Internett og tv fungerte ikke på rommet, ikke hjelp å få. Vi ble skuffet.
Sverre H
1 nacht verbleven in september 2021
Geverifieerd
2/10 – Verschrikkelijk
Anders
24 jul 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flotte bilder, men de lyger.
Veldig hyggelig dame som satt i skranken, resten var ikke noe og skryte av. Fikk rom nederst i kjelleren hvor flere takplater manglet. Rommet var mye styggere enn på bildene og badet var ekkelt å bruke, rommet var også skittent når vi kom. Her lyger bildene veldig, spise hallen og resepsjonen var veldig flott.
Anders
1 nacht verbleven in juli 2021
Geverifieerd
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine rom og god mat. Venta litt for lenge på middagen men det var tydeligvis mye å gjøre. Personalet beklaget og ga oss gratis drikke til middagen👍
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Geverifieerd
2/10 – Verschrikkelijk
Tonje
8 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dårlig renhold
Veldig dårlig renhold. Dynen var ekstremt flekkete og da vi åpnet skapet på badet kom det løpende en svær edderkopp. Tydelig at ingen har gått gjennom rommet før vi kom.
Tonje
1 nacht verbleven in juli 2021
Geverifieerd
6/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 jul 2021
Negatief: Netheid
Bodde hele helgen. Rommet ble ikke stelt, ikke tømt søppel. Gikk tom for toalettpapir. Putene var helt elendige - måtte be om flere.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
Geverifieerd
4/10 – Slecht
christian
4 jul 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Alt for dyrt, fraværende service og skuffende dårlig frokost; norskt fjellhotell med halvstekt ferdigbrød og ferdigskårede osteskiver og kjøttskiver med plast mellom hvert lag. Det holder ikke! Forventer hjemmebakt brød og lokale produkter med kvalitet av et slikt hotell, og til den prisen.
Velger ikke skinnarbu igjen.
christian
1 nacht verbleven in juni 2021
Geverifieerd
8/10 – Goed
Ottar
6 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Flott sted ved Hardangervidda
Litt slitent hotell. Men hyggelig personale. Kan anbefales.
Ottar
1 nacht verbleven in juni 2021
Geverifieerd
10/10 – Voortreffelijk
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fin tur
Fantastiske skiforhold. Flott å være på fjellet.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2021
Geverifieerd
8/10 – Goed
Ingrid
22 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk utsikt midt i fjellheimen. Flotte turløyper. Nydelig middag og stor frokost buffe der det var mye å velge i. Hyggelig betjening. Stort rom, gratis kaffe og te i lobbyen. Hyggelig sted som jeg gjerne kommer tilbake til. Gratis parkering på utsiden.
Ingrid
1 nacht verbleven in maart 2021
Geverifieerd
10/10 – Voortreffelijk
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggelig opplevelse
Trivelig og positivt besøk. Restaurant med fin panoramautsikt og hyggelig betjening. Enkle, men pene og rene rom. Ser ut til å ha fått en nylig ansiktsløft. Vi tar nok turen snart igjen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
Geverifieerd
8/10 – Goed
Tine
15 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Veldig fint sted å være, kommer gjerne igjen
Badet var noe gammelt og lukt. Man kunne se flekker i tak av tidligere lekkasje av fukt/vann i tak, både på bad og i Resturant. Men ellers veldig fint hotell og koselig, og området rundt er så vakkert.
Tine
1 nacht verbleven in maart 2021
Geverifieerd
8/10 – Goed
Per
15 okt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Flott fjellområde for å gå turer.
Fellesrom, restaurantdel meget bra. Rom trenger oppussing. Mye hybelkaniner under senga.
Per
1 nacht verbleven in oktober 2020
Geverifieerd
8/10 – Goed
Jon Ingar
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig fint hotell med super beliggenhet.
Svært hyggelig betjening, resepsjonisten var hjelpsom og ga gode råd.
Jon Ingar
2 nachten verbleven in juli 2020
Geverifieerd
6/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice common areas and facilities, ok breakfast and very helpful staff but rooms really worn down and lacking facilities.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
Geverifieerd
8/10 – Goed
Henrik Kobberø
29 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbealet
Fortrinligt hotel, med super go’ service
Henrik Kobberø
2 nachten verbleven in juni 2020
Geverifieerd
4/10 – Slecht
Knut
13 okt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
ette kan gjøres bedre !
Glimrende beliggenhet, men kjølig over alt innvendig (få gjester til å være høstferie gjorde vel sitt til at det ikke ble varmet opp over alt.) Frokosten var det ikke noe å utsette på, men middagen bar preg av å være laget på forhånd, og så varmet opp til hver gjest. Smaken var som forventet , men hadde satt pris på varm mat etter en kjølig og vindfull tur i det flotte terrenget, og ikke halvvarm mat.
Prisen var i det øvre skiktet, så man bør kunne forvente bedre !
Knut
2 nachten verbleven in september 2019
Geverifieerd
6/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Tips til hotellet
Det var greit nok. De i resepsjonen bør skjønne/forstå norsk. De bør også ha noe "kleskode".
I restauranten så vi de hadde "gensere" med Skinnarbu. De var fine. Det kom et kraftig regnskyll like etter vi kom, da kom det mye vann igjennom taket i baren. Jeg gikk inn og sa i fra, og fikk til svar "kun" JA. Skulle også vært et sted for barn. Vi hadde med et barnebarn og det var flere andre barn der også, Ingen steder hvor barna kunne være/leke. Det bør også vært opplyst på deres nettsider at bassenget ikke er inntakt. Vi var der for veldig mange år siden, var da fornøy, og ønsket nå å ta en tur igjen som var litt nedtur.