Hotel Luna Daniela
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Purmamarca
Fotogalerie voor Hotel Luna Daniela





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, privébadkamer laden

Tweepersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Balkon
Verwarming
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een ligbad
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, privébadkamer laden

Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, privébadkamer
Hoogtepunten
Balkon
Verwarming
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een ligbad
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Eenvoudige vierpersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Balkon
Verwarming
Een regendouche
Een ligbad
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ruta Nacional 52 Km 6,5, Purmamarca, Jujuy, 4618
Over deze accommodatie
Hotel Luna Daniela
Gelijkaardige accommodaties

Marques de Tojo Hotel
Marques de Tojo Hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 106 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (21%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (21%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 340 per persoon (retour)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: USD 60.00 (retour), (van 1 tot 18 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het restaurant van deze accommodatie is gesloten tijdens het laagseizoen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Luna Daniela Purmamarca
Luna Daniela Purmamarca
Luna Daniela
Hotel Luna Daniela Hotel
Hotel Luna Daniela Purmamarca
Hotel Luna Daniela Hotel Purmamarca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Luna Daniela
Beoordelingen
7,6
Goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 jul 2022
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Rafael
13 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rafael
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Cintya
10 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cintya
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Enzo carlos
Reisde met familie
2 dec 2021
El hotel es bonito, pero está lejos del pueblo
Enzo carlos
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
vanesa
24 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
vanesa
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met een groep
19 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrea
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Sergi, Catalunya
Reisde met partner
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sergi
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Julieta
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hermoso
Julieta
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Mónica
5 sep 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hermoso paisaje.
Mónica
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Koyama, Tokyo
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koyama
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jan 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Cristiano
21 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilhoso, Excelente Vista.
Cristiano
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
daniel
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Etape sur les " Terres vierges " de Purmamarca .
daniel
2 nachten verbleven in december 2018


