Play Midtown

Hotel met een 24-uurs receptie in Tel Aviv

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Play Midtown

Restaurant
Gallery kamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed
Interieur
Fitnessfaciliteiten
Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 155
26 jul - 27 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Gallery suite

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een kluis
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 5
  • 1 queensize bed, 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Gallery kamer

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een kluis
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons zetelbed

Kamer, terras

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een kluis
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Badjassen
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een kluis
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Badjassen
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een kluis
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Derech Menachem Begin 144, Tel Aviv, 6492102

In de buurt

  • Azrieli Center - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Rothschild Boulevard - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Bauhaus centrum - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Gordon Beach - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Jeruzalem-strand - 4 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Tel Aviv Hasjalom - 7 min. wandelen
  • Tel Aviv (TLV-Ben Gurion) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Arcaffe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Maison Kayser Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪Papagaio (פאפאגאיו) - ‬3 min. wandelen
  • ‪2C Bar & Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪Roladin - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Play Midtown

Hotel in Montefiore
Play Midtown heeft alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een lift, rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 115 kamers zorgen voor volop comfort dankzij gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • (kleer)kasten en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Frans, Hebreeuws, Russisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Beveiligde overdekte parkeerplekken ter plaatse (ILS 70 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen

Meer

  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Op zaterdag en feestdagen kun je uitchecken vanaf 14.00 uur.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren (overdekt): ILS 70 per dag
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Play Midtown Hotel
Play Midtown Tel Aviv
Play Midtown Hotel Tel Aviv

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Play Midtown?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Play Midtown?

Vandaag, 25 jul. 2025, kost een verblijf bij Play Midtown van één nacht voor twee volwassenen op 26 jul. 2025 min. € 155,1, exclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Play Midtown voor parkeren?

Parkeren kost ILS 70 per dag.

Hoe laat kan ik bij Play Midtown inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Play Midtown uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Play Midtown?

Dit hotel ligt in Montefiore, op 15 minuten wandelen van Azrieli Center, Ichilov-ziekenhuis en Kunstmuseum van Tel Aviv. Ook Tel Aviv Performing Arts Center en Weizmann Shopping Center liggen op een kwartiertje wandelen. Station Tel Aviv Hasjalom ligt op 7 minuten wandelen en naar Centraal Station Tel Aviv Savidor is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over Play Midtown

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 27 beoordelingen

8,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Matthew

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Matthew

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Gal

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

Don’t recommend

Small room no windows to open,no balcony, to much money.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

barak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is just straight up cool. Great staff, great service, and one great location.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Walker

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The Best stay

All was perfect, the room, staff of reception is one of the best. Special thanks for management staff. I will come back for sure.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Visit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

GILAD, Voluntari

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Eyal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel

Nice hotel, very good service. Breakfast is poor as many of the food finished very early and they didnt fill it again. Missing places in galary room to pit staff near the bed.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Satoshi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
使い勝手が凄く悪い
12 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Kapsalis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very nice stay
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Calin Antoniu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good for a couple of days stay

Good hotel, next to business area. I had a gallery room which was pleasant however, fairly loud. The main downside was the lack of room service or a table to serve some food in the room.
4 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The worst hotel experience!

Loft room - 1st impression was good as the room was clean and large. 1st night - fire alarm ~2am for 20 minutes. Alarm again on my 3rd night. 2nd night - leak from the ceiling at night due to rain. Front desk sent a maintenance guy who couldn't fix it. As I had 1 more night at the hotel (under a separate reservation), and I was informed there were no more available rooms, I asked the front desk if I should cancel and book elsewhere. I was asked to wait for ~30 min for the manager to arrive. As I had already missed some of my planned morning activities, I packed and headed to the front desk where I was told that they were able to find me another room, so I could leave my bags and return later. In the evening, I checked in, was charged (for the loft room), and headed to my new room. To my surprise, it was their cheapest room type (not loft). I went back to the front desk where they claimed it was the room type I booked, then later apologized as they thought I knew it would not be the same room type (after I was charged for the more expensive one). I was then offered 50% off of the price I paid, which I accepted (as it was now evening and I had nowhere else to go). However, I ended up being charged both the full amount PLUS 50% (total of 150%). I tried to get a refund for over a month and the hotel did not reply to my messages, nor to the Hotels.com reps. They later ended up refunding only the additional 50%, so now it remains that I overpaid for their smallest room.
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I had to walk around for 15 minutes to find the lobby; once I did I had to wait another 10 minutes for another group to check in. There were two attendants but only one seemed to be checking people in. The house music they had in the hallways was loud enough that I heard it in my room all night long. There's also music in the courtyard in front of the hotel, but that stops at 11:00 and doesn't start until 7:00. There's no vent in the bathroom, so I left the door open so while showering, but this caused the fire alarm in the room to go off. There's also a light directly above the toilet that I hit my head on multiple times. The hotel was pretty mediocre -- breakfast was decent though and there was good coffee in the room when they actually bothered to replace the Nespresso pods. The location was good for me though, so I'll probably suffer through it all again when I next go to Tel Aviv. At least I know where checkin is now!
7 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don't even think about it!!!

Terrible! From bell-boy service to check-in to the room (condition, features, settings). Everything just a joke! Don't expect anyone to come help you with your luggagessss when you parked in the front of the hotel. Even they see you carrying heavy luggages, no help. Someone even came to the car and asked me to moved the car. I will move after I unload my luggages. Check in, don't know what's going on, she did her own thing. After awhile of silence, 20+mins, said they need someone to go check if the room is ready, at 4pm. What? After long drive, forget about smooth check in. It is a 7mths new hotel, but it seems like 7 yrs old. Room, all electrics. Go figure. Try to turn on the lights when is very dark. No closet, no hangers, no where to hang jackets etc. No where to put your wet towels after you showered. No shower curtain, so expect to have wet floor after shower. One day there was a sudden building announcement in Hebrew while I was in the shower, all electricity when off; for not speaking the language, and heard a lot of people on the hallway. Immediately I went down from 3rd floor to the front counter, she just said is OK. Why can't they use the same announcement method to tell people it's a false alarm?! In English! After 30mins maybe the electricity came back (during power outage, you can't enter your room, room card won't work); Air conditioning doesn't work even the power is back. With 5 luggages would you hussel to change the room?? Expecting without help
4 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Angela

2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Peili

2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

eugenio

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The most terrible experience I have ever had with a hotel. I arrived at 3 am , impossible to find the recepception which is inside of a tower among many other towers that have the same address ( no instructions in the web about this at all). I was TWO HOURS in the street trying to find a way to the reception...finally another passanger help me to reach the recepition. There, a very discorteus lady let me waiting for another 30 minutes for the checkin ( she didnt know what to do! ). They didnt want to accept my debit card ( " hotel rules") which I have used for many years all over the world. She forced me to pay cash for " any problem the hotel might have with me ( " hotel rules " again) . I have writen to the general manager to speak with him about this.....no answer at all. On top of that I was adviced that if I want my room to be clean I have to go EVERY DAY to the recepción to ask for It. More over, when I ask about breakfast service ( at what time and where) the lady answer was " you might better have breakfast out of the hotel because is cheaper and better!!! Until now, two days latter I have no answer to my messages to the hotel about this situación and of course no apologize at all. Terrible experience!
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Paz

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Good location, terrible staff!

The rooms are so dark it is hard to navigate in them. And the windows face other windows so opening the curtains is not an option. As for the parking, it is EXTREMELY expensive and the hotel staff did not inform us there is a 50% discount for the hotel guests. When we approached them about this issue they completely dismissed us. The reception manager ignored our repeated requests to speak with her, though she was just nearby when we checked out, and no one offered us any sort of solution to this issue that was a clear malfunction on their part!
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Roy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

TSUYOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Mikkel

3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ultra-modern hotel! A plesiosaurs stay.
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Neomi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2022