Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kawakyu





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3753, Nishimuro-Gun, Shirahama, Wakayama-ken, 649-2211
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nanki-Shirahama Marriott Hotel
Nanki-Shirahama Marriott Hotel
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 757 beoordelingen
De prijs is € 247
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: JPY 3300.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kawakyu Hotel Shirahama
Kawakyu Hotel
Kawakyu Shirahama
Kawakyu
Kawakyu Hotel Shirahama Cho
Hotel Kawakyu Shirahama
Hotel Kawakyu
Hotel Kawakyu Nishimuro-gun
Kawakyu Nishimuro-gun
Hotel Kawakyu Wakayama
Kawakyu Wakayama
Hotel Kawakyu Hotel
Hotel Kawakyu Shirahama
Hotel Kawakyu Hotel Shirahama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kawakyu
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
8,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
23 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
JUNYA
8 feb 2022
JUNYA
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jan 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
要望です。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
4/10 – Matig
KAZUHIRO
Reisde met familie
28 okt 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
MAYUMI
Reisde met een groep
28 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAYUMI
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Shotaro
22 sep 2021
Shotaro
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
minoru
9 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
minoru
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
JUNYA
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高級感&親しみやすさのホテル


JUNYA
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
kazuto
29 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kazuto
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
yuuichi
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuuichi
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事と立派なお部屋
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Ka Wing
6 dec 2017
Negatief: Netheid
Good environment but dusty rooms
Ka Wing
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
奢華的體驗
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
sachiko, japan
6 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sachiko
10/10 – Uitstekend
LAU
1 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LAU
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
CHI FAI
27 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHI FAI
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
KWOK WAI
14 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KWOK WAI
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
さっち, 大阪
14 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
豪華な海辺のホテル
さっち
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
mimatsu02, tokyo
1 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer