Shougen Sansou
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Onsen van Tamana
Fotogalerie voor Shougen Sansou





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (Main Building Japanese) laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (Main Building Japanese)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een bronwaterbad
Alle foto's voor Executive suite (Sakura, Western Style) laden

Executive suite (Sakura, Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een bronwaterbad
Alle foto's voor Executive suite (Sakura, Japanese-Western style) laden

Executive suite (Sakura, Japanese-Western style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een bronwaterbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-1, Kawasaki, Tamana, Kumamoto-ken, 865-0051
Over deze accommodatie
Shougen Sansou
Gelijkaardige accommodaties

Ryokan Zenya
Ryokan Zenya
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 23 beoordelingen
De prijs is € 270
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shougen Sansou Inn Tamana
Shougen Sansou Inn
Shougen Sansou Tamana
Shougen Sansou Hotel
Shougen Sansou Tamana
Shougen Sansou Hotel Tamana
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shougen Sansou
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
MASOHO
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASOHO
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Mamiko
Reisde met familie
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mamiko
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
So Yan
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So Yan
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가족들 묵기에 적당한곳
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 okt 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Ka Lun
8 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka Lun
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Mei kei
20 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei kei
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
SHUI SING
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUI SING
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 료칸
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Yin ping
1 jun 2018
強差人意的一次温泉體驗
Yin ping
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Emily
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice Japanese experience
Emily
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
YATHOI, Hong Kong
18 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YATHOI
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Pearl, 台灣
21 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
庭園造景很美,服務態度好
Pearl
1 nacht verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Shuk Wan
6 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shuk Wan
8/10 – Goed
Daniel
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
BEI
2 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
让人惊喜的温泉酒店




BEI
1 nacht verbleven in januari 2018








