Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor CityInn Hotel Taipei Station Branch III





In de omgeving van Nachtmarkt van Ningxia en Huashan 1914 Creative Park ligt CityInn Hotel Taipei Station Branch III, waar je geniet van een droogkuis/wasserijservice. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 tweepersoonsbed (No Windows) laden

Eenvoudige kamer, 1 tweepersoonsbed (No Windows)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(39 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.77, Chang an W. Rd., Taipei, 103
Over deze accommodatie
CityInn Hotel Taipei Station Branch III
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
CityInn Hotel III
CityInn Hotel Station Branch III
CityInn Hotel Taipei Station Branch III
CityInn III
CityInn Station Branch III
CityInn Taipei Station Branch III
CityInn Hotel Branch III
CityInn Branch III
Cityinn Taipei Branch Iii
CityInn Hotel Taipei Station Branch III Hotel
CityInn Hotel Taipei Station Branch III Taipei
CityInn Hotel Taipei Station Branch III Hotel Taipei
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over CityInn Hotel Taipei Station Branch III
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Wing Lung
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Lung
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Manabu
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manabu
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YUTA
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUTA
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Chi Ning
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Chi Ning
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
WING LUN
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WING LUN
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tenneka
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tenneka
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shizuyo
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Shizuyo
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takayasu
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayasu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
RYOTA
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOTA
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MASAMI
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAMI
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
FUMIHITO
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMIHITO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Oi Chu
Reisde met een groep
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oi Chu
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hideo
Zakenreiziger, Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideo
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YUKI
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
LAM
27 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAM
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
25 jul 2025
Michael
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
David
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yumiko
23 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tat Kay David
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tat Kay David
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yu
19 jul 2025
Yu
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Y
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Y
2 nachten verbleven in juli 2025