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Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 668 avis sur 999." "
10 – Excellent
668
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 221 avis sur 999." "
8 – Bien
221
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 65 avis sur 999." "
6 – Satisfaisant
65
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 29 avis sur 999." "
4 – Médiocre
29
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 16 avis sur 999." "
2 – Horrible
16
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 Excellent
Bryan Dubois
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very beautiful hotel, near of the Stockholm old town.
Bryan Dubois
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relation le 30 avr. 2024
Dear Bryan,We are delighted to hear that you enjoyed our beautiful hotel. We hope to welcome you back to us at Hotel Diplomat in the future.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Eric
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Hanna le 11 janv. 2024
Kära Eric, Tack för att du tagit dig tiden och ge oss ett omdöme, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss ,Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations
10/10 Excellent
emmanuel
Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel chargé d’histoire dans le centre de Stockholm.
emmanuel
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Lisa Söderlund Guest Relations Manager le 14 nov. 2023
Dear Emmanuel, Thank you for choosing Hotel Diplomat for your recent stay in Stockholm and for sharing your valuable feedback with us! We are delighted to read that you had a wonderful experience staying with us and we hope to welcome you back soon for another stay. Kind regards,
10/10 Excellent
Pierre
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, very helpful staff, vintage charm with modern facilities.
Only possible improvement: waiting time to be seated for breakfast may be too long.
Pierre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Ana Hanganu le 20 juin 2023
Dear Pierre, Thank you very much for taking the time to share your feedback from your stay here at Hotel Diplomat. It makes me happy to read that you had such a wonderful stay with us. I will make sure to share your feedback with our team, who will for sure feel encouraged by your positive remarks. Warm welcome back! Kind regards,Ana HanganuGuest Relations
8/10 Bien
SEBASTIEN
29 nov. 2022
SEBASTIEN
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Anna, Guest Relations Manager le 1 déc. 2022
Dear Sebastien, Thank you for leaving a review after your stay with us.We hope we get the possibility to welcome you back soon again. Kind regards,
2/10 Horrible
Nan
Voyage en famille
8 août 2022
Not a great Hôtel, service below average
Nan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Guest Relations Manager le 9 août 2022
Dear Nan,
I would like to thank you for sharing your feedback from your stay here at Hotel Diplomat.
I am disappointed to read that the experience did not meet your rightfully high expectations.
Your feedback is very valuable to us and I would greatly appreciate getting in contact with you to hear more about your experience.
I wish you a wonderful day.
Kindest regards,
Amanda Ottosson
Guest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
alain
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Étape d’un voyage
Bel hôtel d’une époque passée, emplacement central, vue sur canal, mais état général demande certaines réparations( example: le faut plafond dans notre chambre était cassé). service du restaurent et petit déjeuner est très lent.. Douche était incorporé en espace de toilette, donc très petites .
alain
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Manager le 29 juil. 2022
Dear Alain,
I would like to thank you for sharing your feedback from your stay with us at Hotel Diplomat.
I am delighted to read that you enjoyed your stay with us, however, I am sorry some aspects of your room were not as expected. Your feedback is important to us and I will make sure to forward this to the maintenance team to ensure this is resolved.
I hope we get the pleasure of welcoming you back to us at Hotel Diplomat soon.
Kind regards,
Amanda Ottosson
Guest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Jean-Christophe
20 juil. 2022
Jean-Christophe
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Cecile
Voyage en famille
2 sept. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Beau mais mal géré
Nous avons été incommodés tout le séjour par une forte odeur d'égout dans la salle de bain. Sur 5 jours aucun technicien n'est venu. Une autre chambre nous a été proposée au bout de 3 jours. Elle était trop bruyante (au 1er étage sur le boulevard et la porte donnant sur le lounge). Le personnel était gentil mais visiblement dépassé. Nous avons eu des excuses orales et 1 corbeille de fruit avec 2 boissons pour l'anniversaire de mon fils. Aucune autre compensation. Il me semble que ce n'est pas digne d'un hôtel de cette gamme.
Cecile
Séjour de 4 nuits en août 2021
10/10 Excellent
DANIEL
16 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DANIEL
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
10/10 Excellent
Francisco
4 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francisco
Séjour de 1 nuit en mai 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un weekend romantique
Merveilleux, élégant, comfortable, chaleureux...tout ce que l'on attend d'un hotel de ce standing et bien plus.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel tout confort avec chambre supérieure de très bonne qualité.
Idéalement situé à proximité du centre de stockholm
Le petit déjeuner est super
Le dîner très bon aussi
Et le personnel très souriant et discret
Bref un superbe séjour !
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Christophe
Voyage en famille
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Très agréable hôtel, idéalement situé proche de tous les sites à visiter ou des restaurant sympas . Maxwell , le concierge, est adorable très prévenant professionnel et bienveillant.
Une très bonne expérience à renouveler sans hésitations.
Christophe
Séjour de 4 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
À faire.
Quel lobby merveilleux, quelle ambiance suédoise... Les chambres sont “normales” mais l’hotel a un charme fou et est très bien placé. Ambiance au bar magique, beau design, certainement l’adresse la plus typique à Stockholm.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
jacques
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
à retenir pour un prochain séjour
Parfait ! Hotel très bien situé, chambre spacieuse et très agréable, personnel efficace, disponible et accueillant, .... bref, rien à redire.
Pas d'avis sur le restaurant que nous n'avons pas testé .
jacques
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
ph, Genève
22 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elegant
Très bel hôtel, art nouveau, bien placé, jolie vue, bon restaurant, et chambres confortables.
ph
Séjour de 2 nuits en mars 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très bon choix pour Stockholm
Hôtel idéalement placé à Stockholm. Lobby "années 30" magnifique, joli bar, très bien fréquenté tous les jours de la semaine. Un bon choix à la fois pour un séjour "affaires" ou en couple.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel à l'ancienne. Accueil chalereux et jolie ambiance au bar et au restaurant. Dommage que le petit déjeuner ne soit pas compris car le prix du buffet était exagéré.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Jessica Sturén le 23 oct. 2017
Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed the ambiance in our bar and restaurant. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!
Kind regards,
Jessica Sturén
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a beautiful property. The space was clean and quite. The decor is lovely and the food is devine!
Rebecca
Séjour de 6 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Trisha
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trisha
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relation le 24 mai 2024
Dear Trisha,Thank you for taking your time to rate us after your last stay whit us. We looking forward welcome you back to us at Hotel Diplomat.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
8/10 Bien
Joshua
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Overall it’s a great hotel but it definitely should be updated if they want to continue calling it a 5 star. Our room had a great view and layout but the bathroom had some chipped paint and the shower was small and had no glass, letting my water splash the floor outside the shower a lot. Also, it only has one old elevator that is an original elevator, so it looks cool but it’s small. The stairs are convenient but tiring if above the 4th floor.
Staff was super nice and the location is perfect! Overall we enjoyed it but we hope they update soon.
Joshua
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relation le 20 mai 2024
Dear Joshua,Thank you for your review after your last stay whit us at Hotel Diplomat. Our guest feedback is is valuable to us and we looking forward welcome you back to us at Hotel Diplomat again.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Bruce
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel in Stockholm
Bruce
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relation le 20 mai 2024
Dear Bruce,Thank you for you fantastic rate after your last stay whit us at Hotel Diplomat. We hope to get the chance to welcome you back to us in the future.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
10 mai 2024
Staff were so welcoming and helpful. The restaurant food was excellent and service impeccable.
David
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 11 mai 2024
Dear David, Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that our staff made you feel welcome and provided helpful service. It's fantastic that you enjoyed the excellent food and impeccable service at our restaurant. We appreciate your kind words and look forward to serving you again soon!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
8/10 Bien
santiago
Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
The hotel feel a little dated but that gives it part of its charm! The rooms are nice but feel old and in need of some refurbishment. The hottest hotel shower I have ever encounter. The breakfast is just ok and could offer more choices are the in room dinning. The hotel is surrounded by great restaurants and shopping. Will come again.
santiago
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 11 mai 2024
Dear Santiago,Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you found charm in the hotel's vintage ambiance and enjoyed the hot showers. Your feedback regarding room refurbishment and breakfast variety is duly noted, and we'll certainly take it into consideration to enhance our offerings. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable stay!Best Regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Parisa
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Herman le 23 avr. 2024
Dear Parisa,Thank you for giving us a fantastic rate after your recent stay whit us at Hotel Diplomat. We look forward to welcome you back.Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Yongjie
Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was an amazing experience!
Yongjie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 10 avr. 2024
Dear Yongjie, We're delighted to hear that you had an amazing experience! Thank you for choosing Hotel Diplomat. We hope to welcome you back again soon!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Margel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is great, super good located, amazing view, the rooms are in good condition, clean and perfect side the only is the closet is very small. Love it!
Margel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 6 avr. 2024
Dear Margel,Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel and that you appreciated our superb location and amazing views. We're also glad to hear that you liked our rooms and found them to be in good condition and clean. However, we apologize for the inconvenience regarding the small closet, and we take your feedback seriously. We'll certainly consider this when making improvements in the future. We look forward to welcoming you back on your next visitKind RegardsHerman FribergGuest Realtion Manager
10/10 Excellent
Richard
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Incredible location and attentive, professional staff. Thanks for making our stay great experience...
Richard
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 2 avr. 2024
Dear Richard, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a fantastic experience with us. You're always welcome back to us anytime!Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Herb
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Highly rated
Herb
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 29 mars 2024
Dear Herb,Thank you for taking the time to give us a lovely rating after your recent stay. We look forward to welcoming you back to us at Hotel Diplomat!Kind regardsHerman FribergGuest RelationManager
10/10 Excellent
Larisa
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location, close walk to Gamla Stan, shopping, Vasa museum, and city center with restaurants and entertainment. Very helpful and friendly staff!
Larisa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 26 mars 2024
Dear Larisa,Thank you so much for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed our perfect location close to Gamla Stan, shopping, the Vasa Museum, and the city center with restaurants and entertainment. Providing convenient accommodation is our goal, and we're pleased that you had a positive experience. We'll continue to strive for excellent service and look forward to welcoming you back again in the future!Kind regardsHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Fredrik, London
24 mars 2024
Fredrik
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Herman le 23 avr. 2024
Bästa Fredrik,Tack för att du tagt dig tiden att ge oss ett fint betyg efter din sensate vistelse. Vi är glada att ni valde att bo hos oss på Hotel Diplomat.VänligenHerman FribergGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice room
Andrew
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Herman Friberg le 20 mars 2024
Dear Andrew,Than you for giving us such a lovely rate after your recent stay whit us at Hotel Diplomat.We hope to get the chance to welcome you back soon.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
8/10 Bien
Michael
Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 29 févr. 2024
Kära Michael, Tack så mycket för att du gav oss ett så fint betyg, vi är glada över att ni hade en trevlig vistelse hos oss! Vi hoppas att få möjlighet att välkomna dig tillbaka snart!Bästa hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
8/10 Bien
Lars
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Lars
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 29 févr. 2024
Kära Lars,Tack för det fina betyget du gett oss efter sin senaste vistelse hos oss.Vi hoppas att få välkomna dig tillbaka till oss i framtiden.Vänliga hälsningar, Sophia BengtssonGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Sophia Bengtsson le 27 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for giving us such a lovely rating after your recent stay. We look forward to welcoming you again.Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Rasmus
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rasmus
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Mattias
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Totaltrust och mer personal behövs
Väldigt slitet hotell med bra läge men för långa väntetider för mat, lunch, drinkar, frukost.
Skulle behöva rustas samt mer (eller effektivare) personal.
Absolut inte femstjärnigt.
Vi jämför då med tex Bank Hotell, Lydmar och Dagmar som alla håller klart högre klass.
Mattias
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Hej Mattias,Tack för att du valt att dela med dig utav dina erfarenheter ifrån din vistelse på Hotel Diplomat.Jag är besviken över att läsa att upplevelsen inte levde upp till förväntningarna, jag vill ta detta som ett tillfälle att be om ursäkt för att vi brustit i att leverera den service som förväntas. Din feedback är mycket viktig för oss och jag kommer ta det vidare för att säkerställa att service/ atmosfär/ produkt håller högsta möjliga nivå framöver.Jag önskar dig en fortsatt fin dag, och varmt välkommen tillbaka.Vänliga hälsningar,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
10/10 Excellent
Wei
18 févr. 2024
Wei
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Dear Wei,Thank you for giving us a rate from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a rate from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Amant Valentin
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amant Valentin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Dear Amant,Thank you for giving us a rate from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
6/10 Satisfaisant
Fredrik
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fredrik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Herman le 22 févr. 2024
Dear Fredrik, Many thanks for the rating! We hope to welcome you back soon! Best regards, Herman Friberg Guest Relations Manager
8/10 Bien
Ahmed
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short break in Stockholm
Well located hotel in central Stockholm, good service and good food,
Ahmed
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Herman le 19 févr. 2024
Dear Ahmed,Thank you for sharing your feedback from your stay with us at Hotel Diplomat.I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us, and I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards,Herman FribergGuest Relations & Special Services Manager
8/10 Bien
Jørgen Steen
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jørgen Steen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Herman Friberg le 10 févr. 2024
Dear Mr Steen,Thank you for taking the time to give us a wonderful rating after your recent stay. We hope to welcome you back to the Hotel Diplomat.Kind Regards Herman FribergGuest Relation Manager
2/10 Horrible
Sebastian
6 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Otrevlig
Sebastian
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Herman Friberg le 20 mars 2024
Dear Sebastian, Thank you for taking the time to give us a rating after your recent stay with us. I am sorry that you felt that you were treated in a bad way. I will take this further with the heads of department to look into what may have happened, and I hope you will give us another chance in the future.Kind regards,Herman FribergGuest Relations Manager
2/10 Horrible
Simon
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Claes
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre