Virgilio Grand Hotel
Beaux arts accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een privéstrand vlakbij
Fotogalerie voor Virgilio Grand Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 140
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een bubbelbad
Een haardroger
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive vierpersoonskamer laden

Executive vierpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een bubbelbad
Een haardroger
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een bubbelbad
Een haardroger
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een bubbelbad
Een haardroger
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Viale Primo Romita 33, Sperlonga, LT, 04029
Over deze accommodatie
Virgilio Grand Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Grand Hotel La Playa
Grand Hotel La Playa
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.0 van 10, Zeer goed, 115 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 29 maart betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht (tot 7 nachten).
- De stad heft de volgende belasting: van 30 maart tot 31 oktober betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 15 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 01 mei tot 30 september
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Kinderen jonger dan 18 jaar worden niet tot het zwembad, de healthclub en het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Virgilio Grand
Virgilio Grand Hotel
Virgilio Grand Hotel Sperlonga
Virgilio Grand Sperlonga
Hotel Virgilio Grand
Virgilio Grand Hotel Hotel
Virgilio Grand Hotel Sperlonga
Virgilio Grand Hotel Hotel Sperlonga
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Virgilio Grand Hotel
8,4
Zeer goed
9,0
Netheid
8,4
Locatie
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Adriaan
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriaan
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Peter, Holland
4 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Couldn't be better perfect stay..
Peter
8/10 – Goed
Alexander
25 sep 2012
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, niks meer, niks minder.
Alexander
10/10 – Uitstekend
Marian, Nijmegen, Nederland
10 aug 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Virgilio Grand in Sperlonga, fantastisch!
Marian
8/10 – Goed
TAMARA
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAMARA
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carla
Reisde met een groep
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carla
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Reza
Reisde met een groep, Reisde met familie
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reza
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Óskar
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Óskar
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stacey
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacey
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Karina
15 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Karina
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MARIA DEL PILAR
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIA DEL PILAR
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Anna
Reisde met een groep, Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Anna
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
elisabet
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
elisabet
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Gerardo
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Terrible room!!
Gerardo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anna, San Jose
Reisde met partner
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos, Plantation
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Carlos
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Berit Marie
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk
Berit Marie
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Massoud
11 jul 2025
Positief: Netheid
Massoud
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lena
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppenställe
Lena
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Heather
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heather
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Steve
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rebecca
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stefano
Reisde met partner
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefano
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Schulz
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schulz
2 nachten verbleven in oktober 2024








