Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OYO Hostal Luci-Mar





OYO Hostal Luci-Mar biedt onder andere een koffiebar/café en een bar. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rambla de la Independencia, 55, Silla, Valencia, 46460
Over deze accommodatie
OYO Hostal Luci-Mar
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 6.00 voor volwassenen en EUR 5.00 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: EUR 12 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostal Lucimar Motel Silla
Hostal Lucimar Motel
Hostal Lucimar Silla
Hostal Lucimar
OYO Hostal Luci Mar
OYO Hostal Luci-Mar Silla
OYO Hostal Luci-Mar Pension
OYO Hostal Luci-Mar Pension Silla
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OYO Hostal Luci-Mar
Beoordelingen
6,6
7,4/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
4 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Daniel
19 feb 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Look for better
Daniel
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 nov 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación incompleta
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Lucien
28 sep 2018
Positief: Personeel en service
Lucien
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Carmen
14 sep 2018
Carmen
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Alberto
25 jul 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Alberto
4 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Juan
30 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
4 nachten verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Oscar
30 apr 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great hotel in center of Silla
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cómodo, bien comunicado, bien equipado
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Alfonso
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un habitación cómoda a precio asequible
Alfonso
10/10 – Uitstekend
Estefania
19 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estefania
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Nieves
29 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieves
1 nacht verbleven in november 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Nico, rome
15 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nico
3 nachten verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Stephan, Mainz
31 okt 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Angenehmes Hotel in Bahnhofsnähe
Stephan
4 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
almost 5 stars
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017