Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor THE PRIVILEGE FLOOR by Lotus Blanc





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Alle foto's voor Suite, balkon laden

Suite, balkon
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Misschien vind je dit ook leuk

WAKA VILLA Private Resort & Spa 16 + Adults Only
Siem Reap
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 11 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

National Road 6, Kruos Village, Siem Reap
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 50 per voertuig (voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor extra bed: USD 45.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 11 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Privilege Floor @Lotus Blanc Hotel Siem Reap
Privilege Floor @Lotus Blanc Hotel
Privilege Floor @Lotus Blanc Siem Reap
Privilege Floor @Lotus Blanc
Privilege Floor LOTUS BLANC
The Privilege Floor by LOTUS BLANC Hotel
The Privilege Floor by LOTUS BLANC Siem Reap
The Privilege Floor by LOTUS BLANC Hotel Siem Reap
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE PRIVILEGE FLOOR by Lotus Blanc
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 nov 2023
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Billy
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An amazing experience
Billy
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
richard
Reisde met familie
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
richard
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Philip T S Chua
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Value Stay and 5 Star Services
Philip T S Chua
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Diane
Reisde met een groep
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miles and Smiles of Hospitality
Diane
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
cairn
15 mrt 2024
cairn
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Stefan
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Casey
Reisde met familie
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Casey
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Casey
Reisde met familie
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Casey
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Casey
Reisde met familie
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Casey
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Mahesh
Reisde met een groep
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mahesh
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Leif
Reisde met een groep
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leif
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Isabelle
Reisde met familie
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paradise
Isabelle
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Brendan
Reisde met een groep
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Benno
15 sep 2023
Benno
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
ROBERTO
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ROBERTO
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Aida
Reisde met familie
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aida
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Thierry
27 aug 2023
Thierry
6 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Thierry
27 aug 2023
Thierry
6 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
jose
22 aug 2023
jose
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Sayomi
Reisde met familie
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayomi
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
philip
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
philip
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
steven
24 jul 2023
steven
5 nachten verbleven in juli 2023