Hotel Sunriver Shimanto
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Shimanto
Fotogalerie voor Hotel Sunriver Shimanto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Uyama 383-15, Shimanto, Kochi Prefecture, 788-0015
Over deze accommodatie
Hotel Sunriver Shimanto
Gelijkaardige accommodaties

New Royal Hotel Shimanto
New Royal Hotel Shimanto
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 165 beoordelingen
De prijs is € 89
31 okt - 1 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sunriver Shimanto
Hotel Hotel Sunriver Shimanto Shimanto
Shimanto Hotel Sunriver Shimanto Hotel
Hotel Hotel Sunriver Shimanto
Hotel Sunriver Shimanto Shimanto
Hotel Sunriver
Sunriver
Hotel Sunriver Shimanto Hotel
Hotel Sunriver Shimanto Shimanto
Hotel Sunriver Shimanto Hotel Shimanto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Sunriver Shimanto
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,2
Locatie
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ting
Reisde met een groep, Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ting
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Annkie
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annkie
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
シンタ
14 okt 2024
シンタ
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
ユキ
Reisde met familie
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユキ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Takashi
Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
YING KEE
6 okt 2024
YING KEE
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Peter
6 okt 2024
Peter
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
セイジ
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
セイジ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
yu
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サンリバー四万十
yu
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Akira
Reisde met partner
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
まなか
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まなか
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
???
Reisde met familie
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
リサ
Reisde met familie
26 aug 2024
Positief: Netheid
リサ
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Yoshiyuki
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
ju
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ju
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
pascal
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pascal
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
フミカツ
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フミカツ
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
TERUMICHI
5 jun 2024
TERUMICHI
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
TERUMICHI
Zakenreiziger
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TERUMICHI
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met een groep
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
てるいち
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
てるいち
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
TAKEO
Zakenreiziger
18 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKEO
1 nacht verbleven in mei 2024








