Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel de Paris et de la Poste





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Kamer (Living Area) laden

Kamer (Living Area)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

97 rue de la République, Sens, 89100
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15.00 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 8.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 15 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Paris Poste Sens
Hôtel Paris Poste
Paris Poste Sens
Paris Poste
De Paris Et De La Poste Sens
Hôtel de Paris et de la Poste Sens
Hôtel de Paris et de la Poste Hotel
Hôtel de Paris et de la Poste Hotel Sens
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel de Paris et de la Poste
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Émeric
Reisde met familie
28 dec 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Émeric
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
GILLES
Reisde met familie
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GILLES
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Philippe
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel confortable




Philippe
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Jérôme
Zakenreiziger
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jérôme
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Romain
Zakenreiziger
12 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Service et accueil impeccable/rénovation à revoir
Romain
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Alice
Zakenreiziger
9 nov 2019
Positief: Personeel en service
moyen mais pas cher et bon restaurant
Alice
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Lidia
Reisde met familie
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lidia
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Laurent
Reisde met familie
23 okt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurent
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Jean-Pierre
Reisde met familie
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Couple à Sens
Jean-Pierre
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Therese
Reisde met familie
22 sep 2019
Positief: Personeel en service
Therese
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Antoine
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antoine
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Boris
23 aug 2019
Positief: Personeel en service
OK room
Boris
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jun 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Martial
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martial
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Xavier
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xavier
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Christine
26 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pause rafraîchissante à deux pas de Paris
Christine
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 apr 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Caroline
23 apr 2019
Caroline
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Antoine
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antoine
1 nacht verbleven in februari 2019