Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hostellerie de la Porte Bellon





Bij Hostellerie de la Porte Bellon zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en een bar. Ga vooral lekker eten bij La Porte Bellon, het restaurant ter plaatse. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Familie suite, Meerdere bedden, niet-roken, uitzicht op de stad laden

Familie suite, Meerdere bedden, niet-roken, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
3 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

51 rue Bellon, Senlis, Picardie, 60300
Over deze accommodatie
Hostellerie de la Porte Bellon
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.60 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12 per persoon
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostellerie Porte Bellon Hotel SENLIS
Hostellerie Porte Bellon Hotel
Hostellerie Porte Bellon SENLIS
Hostellerie Porte Bellon
Hostellerie de la Porte Bellon Hotel
Hostellerie de la Porte Bellon Senlis
Hostellerie de la Porte Bellon Hotel Senlis
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hostellerie de la Porte Bellon
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Arjen
Reisde met partner
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arjen
7 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Sofia Isilda
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofia Isilda
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Rob
Reisde met partner
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Karina
Reisde met partner
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karina
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Dirk
Reisde met partner
26 sep 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirk
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Hendrik Jan
25 sep 2023
Hendrik Jan
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
marc
6 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
marc
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Hillegonda Janny
22 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hillegonda Janny
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Yvonne
1 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Yvonne
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Peter
6 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Sofia Isilda
Reisde met een groep, Reisde met familie
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofia Isilda
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Sikke
Reisde met partner
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Sikke
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met partner
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Fredrik
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fredrik
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Stephane
Zakenreiziger
12 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Expensive for what it is.
Stephane
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Elisabeth
26 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elisabeth
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Willem
22 jul 2020
Willem
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Pascale
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascale
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
charmant!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019