Van een partnersite
10/10 – Voortreffelijk
Marlou
17 feb 2025
Een fantastische week gehad
Accommodatie is top. Het huis ademend sfeer en je voelt je helemaal thuis zodra je binnen stapt. Alles was goed verzorgd en netjes schoon. Ligging is perfect! We hebben een fijne vakantie gehad en zouden het huis zeker nog een keer boeken. Dank!
zie het als verbeterpunten niet als kritiek: we hadden gelezen dat de tuin omheind zou zijn, dit was niet helemaal het geval. De sloot langs de tuin is gevaarlijk voor kinderen.
De wc bril van de wc beneden zit los en hij spoelt matig door, dat is irritant. De koelkast koelt heel slecht op elke stand. Deze is aan vervanging toe denken we.
We vonden de schuur waar we de skies mochten opbergen erg rommelig. Misschien zou hier iets gerealiseerd kunnen worden, zodat skis netjes opgeborgen kunnen worden?














