SAPPORO HOTEL by GRANBELL
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Odori-park
Fotogalerie voor SAPPORO HOTEL by GRANBELL





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 70
25 nov - 26 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, terras (with Bunk Bed) laden

Twin kamer, niet-roken, terras (with Bunk Bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen) laden

Kamer, niet-roken (Queen)
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Accessible Queen) laden

Kamer, niet-roken (Accessible Queen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een kluis
Alle foto's voor Junior studio suite, niet-roken, hoek laden

Junior studio suite, niet-roken, hoek
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Junior studio suite, niet-roken, hoek (with Terrace) laden

Junior studio suite, niet-roken, hoek (with Terrace)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Suite, niet-roken laden

Suite, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Studio suite, niet-roken, hoek laden

Studio suite, niet-roken, hoek
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Sapporo Odori
Stadscentrum van Sapporo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.150 beoordelingen
De prijs is € 74
28 nov - 29 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-2-2 Kita 6 Johigashi, Higashi Ward, Sapporo, Hokkaido, 060-0906
Over deze accommodatie
SAPPORO HOTEL by GRANBELL
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Monterey Edelhof Sapporo
Hotel Monterey Edelhof Sapporo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.181 beoordelingen
De prijs is € 52
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 4000 per persoon
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Er wordt schoongemaakt op de 3e dag van je verblijf en daarna elke 2 dagen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 06.00 uur tot middernacht.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sapporo By Granbell Sapporo
SAPPORO HOTEL by GRANBELL Hotel
SAPPORO HOTEL by GRANBELL Sapporo
SAPPORO HOTEL by GRANBELL Hotel Sapporo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over SAPPORO HOTEL by GRANBELL
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Pak Nin
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pak Nin
6 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jien Long
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
21 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jien Long
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAMI
Zakenreiziger
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAMI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas, Reseda
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
yongduck
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yongduck
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jimmy Wai Hoi
Reisde met familie
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jimmy Wai Hoi
7 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Fumio
Zakenreiziger
15 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumio
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Hiromichi
Zakenreiziger
13 nov 2025
Hiromichi
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Donovan
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donovan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Stanley
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanley
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Chris
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
CHINATSU
Reisde met familie
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHINATSU
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Siu Cheong
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siu Cheong
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sheyxari
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheyxari
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tohru
7 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tohru
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Chris
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yoko
Reisde met familie en kleine kinderen
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yoko
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kodai
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kodai
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ruiko
1 nov 2025
Ruiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
CHUN WAI
31 okt 2025
CHUN WAI
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yuki
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KYUNG SOON
23 okt 2025
KYUNG SOON
1 nacht verbleven in juli 2025

















