Geheel appartement
Pinn-S4E5
Appartementen met keukens, op wandelafstand van Nijo markt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Pinn-S4E5





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 226
23 jul - 24 jul
Kameropties
Alle foto's voor Executive suite, 4 slaapkamers, niet-roken laden

Executive suite, 4 slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
4 slaapkamers
Een haardroger
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Executive suite, 3 slaapkamers, niet-roken laden

Executive suite, 3 slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
3 slaapkamers
Een haardroger
Designer toiletartikelen
Executive Three Bedrooms Suite
Executive Four Bedrooms Suite
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Edelhof Sapporo
Stadscentrum van Sapporo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 105
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5 Chome-3 Minami 4 Johigashi, Sapporo, Hokkaido, 060-0054
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Randor Residence Susukino Suites
Randor Residence Susukino Suites
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Geluiddichte kamers
- Microgolfoven
8.2 van 10, Zeer goed, 75 beoordelingen
De prijs is € 102
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1200 per dag (op 20 meter afstand; 24 uur open)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GLOWL-S4E5 Apartment Sapporo
GLOWL-S4E5 Apartment
GLOWL-S4E5 Sapporo
PINN-S4E5 Apartment Sapporo
PINN-S4E5 Apartment
PINN-S4E5 Sapporo
GLOWL S4E5
PINN-S4E5 Sapporo
PINN-S4E5 Apartment
PINN-S4E5 Apartment Sapporo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pinn-S4E5
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
21 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KIWOONG
Reisde met familie
13 feb 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
KIWOONG
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
みなみ
13 dec 2023
みなみ
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3世代で泊まりました。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mei 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
CHYHUA
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
離景點近舒適
CHYHUA
3 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
SF, Hyogo
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SF
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
札幌推薦的民宿
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
HONOKA
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HONOKA
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
14 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
AYA
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても広くて快適な家のようなホテルです!
AYA
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
JONGDEOK
25 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JONGDEOK
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
pui ki peggy
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pui ki peggy
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大人数での旅行には最適
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 nov 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Ricky
8 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ricky
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018