City Express by Marriott Santiago Aeropuerto Chile
Hotel met gratis ontbijt en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Santiago
Fotogalerie voor City Express by Marriott Santiago Aeropuerto Chile





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 84
14 nov - 15 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Single Room Standard
Double Room Standard
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 queensize bed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Superior kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Gratis mineraalwater
Een kluis
Een strijkplank/strijkijzer
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Magnolia Santiago
Downtown Santiago
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 304 beoordelingen
De prijs is € 279
4 nov - 5 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av. Américo Vespucio Oriente 1295, Pudahuel, Santiago, 8340422
Over deze accommodatie
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto Chile
Gelijkaardige accommodaties

Wyndham Santiago Aeropuerto
Wyndham Santiago Aeropuerto
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
9.0 van 10, Fantastisch, 1.079 beoordelingen
De prijs is € 104
6 nov - 7 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (19%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: CLP 50000 per accommodatie (varieert op basis van verblijfsduur)
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een rookmelder en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
City Express Santiago Aeropuerto Hotel
City Express Aeropuerto Hotel
City Express Aeropuerto
City Express tiago Aeropuerto
City Express Santiago Aeropuerto
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto Chile Hotel
City Express by Marriott Santiago Aeropuerto Chile Santiago
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over City Express by Marriott Santiago Aeropuerto Chile
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,2
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Liliane
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liliane
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Remco, Almere
Reisde met partner
30 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Remco
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Julie
30 okt 2025
Positief: Netheid
Julie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
27 okt 2025
Positief: Personeel en service
Stephen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Daniela
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniela
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Walter
13 okt 2025
Positief: Personeel en service
Walter
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Arlene
Reisde met een groep
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arlene
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Phan
2 okt 2025
Phan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
29 sep 2025
Cesar
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel Angel
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel Angel
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Viviana Carina
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viviana Carina
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Oscar
22 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Oscar
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Claire
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Claire
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Arturo
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arturo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Giannina
15 sep 2025
Giannina
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Salvador
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salvador
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ian
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mariela, Neuquen
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariela
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Teresa
Reisde met een groep
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Teresa
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshinori
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinori
1 nacht verbleven in juli 2025

















