Entrée de l’hébergement

Avis sur Hotel AJ Gran Alacant

4 out of 5
Hotel AJ Gran Alacant
Av de Finlandia , Urb Gran Alacant, 15, Santa Pola, Alicante

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 275 avis sur 402." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 106 avis sur 402." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 14 avis sur 402." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 402." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 402." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Séverine

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality dept le 19 févr. 2024
Dear Séverine,Thank you very much for this great 10!! it's so wonderful start the week like this, because the satisfaction of our guests is our reason of being.It has been a pleasure to have you with us. Please, come back soon.Enjoy a nice day. Kind regards!!Quality dept.AJ Gran Alacant

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas mal
Pas grand chose à reprocher. Côté route c'est un peu bruyant . Le bacon pas assez cuit pour le petit déjeuner, viennoiserie fatiguée le premier jour , et excellente le lendemain.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Quality dept le 20 nov. 2023
Cher Anonyme,Nous sommes heureux de savoir que, dans l'ensemble, vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Concernant votre commentaire sur le bruit, j'imagine que vous voulez dire que vous entendez quelque chose en laissant la fenêtre ouverte. Si vous le fermez, l'insonorisation est complète.Et nous avons transmis votre commentaire sur les viennoiseries à notre responsable du petit-déjeuner. Ils nous l'apportent frais tous les jours, nous découvrirons donc ce qui aurait pu se passer pour que le premier jour ne soit pas aussi appétissant que le second.Merci beaucoup pour votre confiance et de partager avec nous vos impressions, qui nous aident beaucoup à établir des plans d'amélioration. Sans aucun doute, notre objectif est d'obtenir votre satisfaction, de revenir et de nous recommander. Nous espérons vous revoir parmi nous.Un salut affectueux de la part de toute l'équipe humaine de cet hôtel,département qualitéAJ Gran Alacant

10/10 Excellent

magali

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Quality dept le 13 nov. 2023
Dear Magali,How wonderful it is to see your review of your stay with us! Your satisfaction is the best present to us today.Thank you very much, from the bottom of our heart!Plase, return very soon to this, your home in Santa Pola.Kind regards,Quality deptAJ Gran Alacant

10/10 Excellent

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en août 2023
Réponse de Quality dept le 22 août 2023
Dear Philippe,Thank you so much for this great 10!! It's very motivating!!We are glad to know that you have enjoyed your stay with us.Please, come back soon.Have a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

andy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en juillet 2023
Réponse de Quality dept le 14 août 2023
Thank you so much Andy for your excelent value of your stay in our hotel!!We are very happy to know that you enjoyed your experience with us :)Please, come back soon.Warm regards,Quality dept.AJ Gran alacant

10/10 Excellent

Christelle isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel aux prestations soignées et aux locaux très agréables dans la totalité. Petit déjeuner bien au delà de mes attentes.
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Quality dept le 14 août 2023
Merci beaucoup, Christelle Isabelle, pour vos aimables paroles. Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour chez nous et que vous avez particulièrement aimé la propreté et le petit déjeuner. Nous partageons avec les ministères concernés. S’il vous plaît revenir bientôt.Cordialement,Département QualitéAJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Sandrine

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Quality dept le 11 juil. 2023
Dear Sandrine,How nice and motivating is to know that you have enjoyed your stay with us... THANK YOU SO MUCH FOR YOUR TRUST AND GREAT VALUE!!!We hope to see you soon in this, your home in Santa Pola.Kind regards,Quality deptAJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Melynssa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent !!!!!
Hôtel parfait qualité prix top ! Buffet du petit déjeuner très complet. Merci pour ce magnifique séjour. Le personnel attentif rien à dire ! Je recommande totalement.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Quality dept le 29 juin 2023
Cher Melynssa, Merci beaucoup pour votre commentaire affectueux et aimable, en plus de cette excellente évaluation que vous donnez à votre séjour dans notre hôtel. Rien ne nous rend plus heureux !!Nous espérons avoir la chance de la revoir bientôt pour cela, sa maison à Santa Pola.Profitez d’un été heureux. Cordialement,Département QualitéAJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Victoria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Quality dept le 12 juin 2023
¡Muchísimas gracias Victoria por tan inmejorable valoración de su estancia con nosotros!Ha sido un auténtico placer recibirla en esta casa y confiamos en que vuelva pronto.Reciba un afectuoso saludo de todo el equipo de AJ Gran Alacant,Quality deptAJ Hoteles

10/10 Excellent

David

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Proximité de l’aéroport (23€ de taxi) Petit déjeuner super qualité /prix Personnel très accueillant et serviable Piscine sur le toit
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Boulaajaj

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

florence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exellent
Deuxième séjour à AJ hôtel .Emplacement,chambre,petit déjeuner,piscine,sont au top.Nous avons passé un agréable séjour.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Danielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
très bon séjour, le personnel est très agréable le lieu est très propre
Séjour de 5 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel !
Superbe hôtel chambres très agréables propreté irréprochable petit déjeuner self très copieux et bien achalandé avec des produits très corrects Excellent rapport qualité prix Nous y séjournons chaque année depuis l’ouverture c’est un vrai plaisir Bien situé à mi chemin entre Alicante et Santa Pola et loin du tourisme de masse ce que nous recherchons
Séjour de 7 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Annick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propreté impeccable, personnel de service sourian.
Séjour de 5 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Cherif

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2022

8/10 Bien

michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Seulement pour une nuit
À proximité de l'aéroport
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

Christophe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C'est un hotel où il ne manque rien ! Parfait pour moi et merci à Maite (réceptionniste) pour sa gentillesse
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel calme et confortable. Court séjour. Petit déjeuner copieux et varié. Beaucoup de place en extérieur si on arrive pas trop tard. Autrement parking en sous sol pour 5 euros la nuit.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Martial

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

Serge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous y retournerons sans problème. Hôtel parfait
Séjour de 5 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Nous avons passé 15 jours dans cet hôtel Tout est très bien très confortable très insonorisé lit king size Tous les avantages d’un établissement fraîchement ouvert L’accueil est sympathique et le personnel est charmant Nous apprécions son emplacement même si loin des plages et de la ville Nous y retournerons si bien sûr les prix ne s’envolent pas car c’est un 4 étoiles à un prix très correct mais nous y étions hors saison Seul petit bémol mais sans doute lié au Covid Le bar et l’espace salon manquent de chaleur et de convivialité qui ne donnent pas envie de s’y installer
Séjour de 12 nuits en octobre 2021

10/10 Excellent

Francois jerome

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

10/10 Excellent

florence

Séjour de 8 nuits en septembre 2021

10/10 Excellent

Shouthzen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

10/10 Excellent

Marcelo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
E X C E L E N T E
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Quality dept le 27 mai 2024
Estimado Marcelo,Muchas gracias por su maravillosa valoración de su experiencia con nosotros. Nada nos hace más felices que saber que la confianza depositada por usted a la hora de elegirnos, ha sido recompensada.Por favor, vuelva pronto. Le esperamos con los brazos abiertos.Reciba un afectuoso saludo de todo el equipo del hotel,Dpto. de CalidadAJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Philip

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Unterkunft ist super ruhig und sehr sauber. Die Zimmer sind wunderbar ausgestattet und das Bad lässt nicht zu wünschen übrig. Das Frühstück war reichhaltig und sehr lecker. Ein Highlight war der Pool auf dem Dach, der sehr schön und sauber war. Wir würden definitiv wiederkommen!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Quality dept le 20 mai 2024
Dear Philip, Thank you very much for your beautiful and motivating words. You are very kind!!Nothing makes us happier than knowing the satisfaction of our guests. Please come back soon. We look forward to seeing you with open arms...Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Helen

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I had to book as a last minute emergency when my friends flight from another country was cancelled and I needed somewhere near Alicante airport. I booked online and paid a great price. The hotel is super clean and lovely staff and welcome.Highly recommended!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Quality dept le 15 mai 2024
Dear Helen,We are glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you so much for sharing it!! and, of course, for recommending us... Nothing makes us happier!We hope that your friends were finally able to travel and meet you again to enjoy a few happy days together.Please, come back soon. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

6/10 Satisfaisant

Sarah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leider ist das Hotel nicht besonders gut gedämmt. Daher bekommt man sehr viel von den Nachbarn und der Straße mit. Jedoch ist es, gerade wenn man sehr spät in Alicante landet, eine sehr gute und schnell erreichbare Unterkunft. Mehr als eine Nacht würde ich jedoch nicht enpfehlen. Bedauerlicherweise war unsere Tür defekt (die Tür konnte nicht geschlossen werden)jedoch wurde dies nur entschuldigt. Ein Rabatt oder ein anderes Zimmer wurde uns nicht angeboten. Trotzdem war das Hotel sehr sauber. Zudem verfügt es über eine Tiefgarage, welche man für einen kleinen Betrag nach buchen kann.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Quality dept le 15 mai 2024
Dear Sarah,First of all, thank you very much for your trust in our hotel choosing us during your stay in Santa Pola.We are delighted to hear that you thought the cleanliness of the hotel was correct because this point is very important to us. We regret, however, that you were unable to get enough rest because of the noise. We'll find out why your door couldn't be fixed. We always offer a change of room in the event of a breakdown, but if it was not done, we assure you that it was due to the unavailability of rooms due to the hotel being with high occupancy. In any case, we apologize for the inconvenience and we hope to be lucky enough to see you again with us soon. Receive a warm greeting,Quality departmentAJ Gran Alacant

8/10 Bien

Nosakhare Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Quality dept le 15 mai 2024
Dear Nosakhare,Thank you so much for this good value of your stay in AJ Gran Alacant.We hope to see you soon!! Enjoy a nice day.Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Tracy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed after arriving late on a flight, ideal location
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Quality dept le 2 mai 2024
Dear Tracy,What an excellent and motivating score... Thank you very much, from the bottom of our heart!Nothing makes us happier than knowing that our guests have enjoyed a beautiful stay in this, their home in Santa Pola.We hope you will come back to visit us soon. We look forward to seeing you!Enjoy a nice day. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Ann

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Quality dept le 15 mai 2024
How nice and motivating is your value of your experience with us... THANK YOU SO MUCH ANN!!! You are very kind.We are looking forward to see you soon.Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good dining
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Quality dept le 2 avr. 2024
Dear Paul,What a joy to hear that you enjoyed your experience at our hotel! Thank you very much for your excellent review, which encourages us to continue working hard. We shared his words with our food & beverage department.Please come back soon. We look forward to seeing you.Enjoy a nice day. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Johannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Quality dept le 25 mars 2024
Dear Johannes,Thank you so much for this excelent value of your experience with us... you are very kind!!We hope to see you soon again.Enjoy a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Helen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super comfortable bed. Excellent stay in junior suite
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Quality dept le 21 mars 2024
Dear Helen,Thank you so much for this motivating value of your stay with us!! you are very kind...We are glad to know that you enjoyed a confortable experience in AJ Gran Alacant and we would love to receive you again and we hope it will be soon!Thank you again and receive our warmest regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 Bien

Simon

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient for Alicante Airport by car. Pleasant stay. Great breakfast.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Quality dept le 12 mars 2024
Dear Simon,What a joy to know your satisfaction... Thank you so much for sharing it!! And of course, for trusting us during your visit to this beautiful town. Hopefully we'll see you here again soon.Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 Bien

Glenn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Modern hotel. Friendly and profesional staff. A bit basic for a 4 star hotel but well placed for the shops and bars of Gran Alacant and I would stay there again.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Quality dept le 12 mars 2024
Thank you, Glenn, for your trust and good value of your stay with us. What motivates us the most is that you liked the service offered by our staff. You are very kind to mention it!Please, come back very soon and don't hesitate to contact us if you need anything else.Enjoy a nice day. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 Bien

Elisabeth

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Et fint hotel til prisen med moderne, rene værelser og stor altan. En del støj fra vejen…men bestemt et hotel der kan anbefales.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Quality dept le 12 mars 2024
Dear Elisabeth,Thank you very much for your support in recommending our establishment to other travellers. You are very kind!We look forward to seeing you again soon with us.Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 Bien

Mohammad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a perfect place if you have a car to travel around within 10-20 minutes, receptionists not as professionals as must be according to my previous visited in the same hotel, just a little smile will change the world. Thank you to AJ hotel and the team
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Quality dept le 6 mars 2024
Dear Mohammad,We are very happy to hear that you generally enjoyed your stay with us. We regret that this time there was some things for improvement. Of course, we take good note of this and assure you that we will work to ensure that it does not happen again. For us, our guests come first and we are grateful that you have trusted us twice. Please visit us again soon. We will be happy to welcome you with open arms. And in Santa Pola and its surroundings there are many beautiful places to discover!Thank you very much for your trust and kindness. Receive our warmest greetings,Quality dept.AJ Gran Alacant

2/10 Horrible

Dej

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BEWARE: The good: There are supermarkets and dining places nearby standard rooms and decent sized balcony The bad: There was hair in the shower from the past occupant. Hotel room was very low hygiene. Paid for breakfast for one day and it was cold, they do not bother to refresh food after some time. Though there is a toaster there We were provided false promises about the facilities that were available. It was always difficult to get a straight forward answer from them Was not treated with respect regarding queries; perhaps because i am of colour. It is not welcoming. Tried to send a complaints email and it was blatantly ignored. Prior to my stay there were no communication issues. This hotel takes no accountability. Conclusion: Bad hygiene, poor communication and dismissive approach. I will not be staying here again. (from the UK)
Réponse de Quality dept le 7 mars 2024
Good morning Mr. Dej,We regret that your stay at our hotel has not been to your liking and we take note of your suggestions to analyze and establish the appropriate improvement actions for future occasions.Unfortunately, we are not able to meet all the demands of our guests. In your case, you asked us from the beginning to offer you free wine, flowers, breakfasts or dinners because it was the birthday (the week before the stay) of one of you and, respecting the protocol that we have established for the birthdays of our guests (always during the stay), we could not meet your request, but we offered you complimentary chocolates accompanying the wine, which you dismissed when you knew the price of it. Nothing makes us happier than celebrating our guests' big day by offering them a complimentary gift, but, out of deference to the rest, we must respect the same conditions for everyone.We remain at your disposal to clarify any questions or comments you may have.Thank you very much for your time and best regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 Bien

Gunnlaugur M.

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality dept le 21 mars 2024
Thank you Gunnlaugur M. for your trust and good value of your stay in AJ Gran Alacant.Please, come back soon! Kind regards,Quality dept.AJ Gran Aalacant

10/10 Excellent

David

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely fantastic hotel but English breakfast not good
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Quality dept le 1 mars 2024
Dear David,Thank you for your kind words and excelent value of your stay in AJ Gran Alacant. We take good note about your comment of the breakfast. Thank you too because it helps us to improve. We are going to check the composition.Please, come back very soon. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

luciano

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality dept le 26 févr. 2024
Estimado Luciano,Muchísimas gracias por este fabuloso 10 que tanto nos motiva.Nos alegra enormemente saber que disfrutó de su estancia en nuestro hotel y esperamos que se haya quedado con ganas de volver pronto. Le esperamos con los brazos abiertos.Reciba nuestro más afectuoso saludo,Dpto. de CalidadAJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Jean

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality dept le 26 févr. 2024
Dear Jean, thank you so much for your kind value of your experience with us!! we are very glad to know about your satisfaction.We are looking forward to see you soon.Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Josephine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel definitely a 5 stars very affordable and but excellent very modern new and best of all very clean and staff are excellent to deal with. The only thing missing was hair conditioner in their shower everything else were there. I recommend this place and I look forward to going back JAM
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality dept le 26 févr. 2024
Dear Josephine,How wonderful is to know about your satisfaction!! It's the most motivating thing... THANK YOU VERY MUCH and, of course, for your trust in our hotel during your stay in Santa Pola.Please, come back soon.Enjoy a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

6/10 Satisfaisant

Zoe

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Economy basic hotel
You get what you pay for a cheap economy hotel with very little to offer Close to airport. But basic breakfast typical free Spanish offerings. But like I said you get what you pay for and nothing else.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality dept le 26 févr. 2024
Dear Zoe,Although we do our best to ensure that our guests fully enjoy their stay with us, we regret that we did not achieve full satisfaction in your case. We would have loved to.Please give us a second chance if you come back to Santa Pola, we are sure your perception will be better.Thank you very much for your trust and for sharing your impressions. They are of great help to us to continue moving forward and improving.Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Andres

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Quality dept le 21 févr. 2024
Buenos días Andrés y muchísimas gracias por este fabuloso 10, que tanto nos motiva!!Nos alegra mucho saber que disfrutó de su experiencia en nuestro hotel. Ojalá se haya quedado con ganas de más y volvamos a verle de nuevo con nosotros. Nos haría muy felices.Gracias de nuevo por su amabilidad y confianza y reciba nuestro más afectuoso saludo,Dpto de CalidadAJ Gran Alacant

10/10 Excellent

Andres

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality dept le 20 févr. 2024
Estimado Andrés,Muchísimas gracias por otorgarnos tan fabulosa nota. No se puede imaginar lo felices que nos hace el saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros. Es lo más gratificante y motivador, sin lugar a dudas.Seguiremos trabajando y esforzándonos para hacerlo cada vez mejor.Le esperamos con los brazos abiertos para futuras visitas.Un cariñoso saludo,Dpto. de CalidadAJ Gran Alacant