Terras

Beoordelingen van The Bell Hotel

3 out of 5
The Bell Hotel
The Quay, Sandwich, England

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 251 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 167 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 489 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super gezellig
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van The Bell Hotel op 29 mei 2019
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel alleen de prijs kwaliteitsverhouding vond ik niet goed.
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Bertina Hurrell, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamer; heerlijk bed, erg leuke omgeving.
Ditmaal hadden wij een kamer met zgn. 'river view'. Het bleek een extra grote kamer met hemelbed (zonder hemel) en grote badkamer. Heerlijk rustig, geen geluidoverlast. Prima ontbijt, kortom prima!

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff Clean, not fancy
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception accomplished without problems, very welcoming. Room was clean and very welcoming. Enjoyable views from our room. Definitely would book again.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Sophia

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Elements of the Hotel were looking a little tired, the stairways looked worn and in need of attention. No lifts so 3 flights of stairs, some of the stairways being quite narrow. Staff were friendly, unfortunately the chef did not turn up for breakfast.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Graham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lovely
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Maximilian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff excellent Breakfast delicious Good value for money Only negatives - seal on glass shower panel needs replacing. Woken by the noise of pigeons Window frosted so no view.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Julian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love staying at The Bell. Staff are very friendly. Food is really good, wonderful breakfast with awesome choices included. Room was very well appointed with superb view of the river.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Francis

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lance R

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

George

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Tina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous entrance and reception Warm welcome Great value Good breakfast Would stay again
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Harry

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Audrey

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceeded expectations. Will stay again. We travelled with 3 small children and stayed in a family room. The room was clean, spacious and comfortable. Perfect for our family. Parking was only £1.50 and breakfast was included. Breakfast quality was excellent. Not a greasy spoon, no. This was a lovely, quality breakfast offering with something for everyone. Will absolutely stay again. Great value for money.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was fantastic
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is our second time of staying and love the hotel. Staff are amazing and breakfast is yummy. 10/10 we will be back again next year.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia

2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Charles

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very clean hotel, in a great location with an extremely friendly team of staff.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Lee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay
Enjoyed our stay, lovely atmosphere in the evening, staff were friendly and helpful. We will definitely return
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Nigel

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was adequate for our two-night stay. We have sadly marked average-to--good as there was room for improvement. Reception staff were friendly and helpful but some members of the breakfast dining staff let the hotel down. Unfortunately, they did not pay attention to detail ie; replenish cold buffet items and crockery as a matter of form. We had to ask. We were asked if we had a comfortable stay on checking out. We did. However, not wanting to be people who make a fuss, once back home it was confirmed that we had been downgraded to a standard double room instead of the Superior double room we had paid for. The "river view" was more of a "road view". The river cannot be seen as the room is on the ground floor. Room 2 is not a Superior Room with a River view. It is a double room without the view. We were clearly mis-sold this room by the hotel. We did not receive the room we had booked. Looking at previous comments it appears this has happened before. We can only assume that the superior double room with river view was allocated to other guests. We note the hotel does not respond to any comments. All I can say is question which room you have been allocated, especially if you have paid for an upgrade. We are disappointed, but we have learnt a lesson. Next time we will address issues straight away.
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Patrick

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great food but wouldn't stay there again
The food and the service is 5 star! But unfortunately, there was no lift to the rooms and I had a 35 kg bag I had to carry up the stairs. Good job I can carry it! Internet kept dropping out every 5 minutes and also yielded a poor wifi signal all over the hotel. Poor 3G signal too. No parking, and no unloading area. You have to park on double yellow lines. Rooms are clean but you can hear your neighbours moving around upstairs at 05:00 when they wake. I also had a room with the alley view, so I could hear the bins being dragged along the cobbles at 05:30 every morning. For a business trip, it's not ideal.
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Debra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely central location, great rooms, convenient to walk anywhere, Lovely Breakfast, very welcoming
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Virgie D

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Stacey

1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Negatief: Voorzieningen
The room was tired and dated , the facilities were out of date. The shower was full of mould and dribbled out a stream of lukewarm water. The hot tap rotated on the sink and was difficult to use. The bed was not of the quality I would expect in a room priced at £195 Better room planning by the hotel would be advisable as lovely as it was I wasn’t part of the celebration happening downstairs but that didn’t matter as I could hear it as if they were playing in my room. Maybe the guests for that celebration would have liked to be closer to it. The TV refused to work during my stay and there was no one to answer my call to the front desk I would have taken the time to discuss this with the staff on departure however again there was no one present. I try and support individual enterprises wherever possible however this time I wished I had booked into a purple palace, at least you know what to expect. I travel extensively for business all over the world and have stayed in many hotels over the years , this one I will not be staying in again!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little hotel
Nice hotel, great location on the water of lovely little town of Sandwich, nice chilled outdoor terrace and breakfast was really good and staff were very nice.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Reina

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Tim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and nice town. Able to park right in front. Breakfast and dinner were solid and convenient. Perfect place to stay when playing golf in this area.
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

julien

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Dinorah

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
dissappointed wth menu it was like pub menu. Dirty tissue under bed when we arrived had to change room. Staff excellent very helpful
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Steve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A second great stay.
This is our second stay here, and once again everything was great. From the warm friendly greeting at reception, the clean, large, warm room to the friendly bar staff. We didn’t eat dinner here this time, but the food looked just as great as the last time we stayed. The Full English Breakfast was good and again delivered by friendly staff. Well done Team - Keep up the great work.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van The Bell Hotel op 14 mrt 2023
We are pleased that you had an enjoyable second stay with us and thank you for your feedback. We look forward to welcoming you again in the future. Best wishes from al the staff at The Bell Hotel.

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hotel pour venir se reposer et profiter d'une excellente cuisine, après les belles promenades autour de Sandwich. Personnel très accueillant.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van The Bell Hotel op 14 mrt 2023
We are pleased that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again in the future. Best wished The Bell Hotel.

10/10 – Uitstekend

Martin, Hemel Hempstead

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and I stayed at the Bell Hotel for a short break, and I'd find it impossible to fault. The hotel is spotlessly clean, well run and in a perfect location from which to explore the town and the surrounding area. The service we received was simply outstanding and the food excellent. Thank you!

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Cheuk Pun

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Terri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay at Bell Hotel
Stayed for a wedding held in the hotel, everything from check in to check out was great. Housekeeping got my room ready so I could check in early for 2.30 wedding. The food was fantastic, the staff friendly and very helpful with a special thanks to the gentleman who allowed us to stay in the bar relaxing and chatting until the early hours. (Sorry I forgot your name, I was a little tired) I would definitely stay here again.
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Lauren

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

CATHERINE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel.
Very nice hotel. Well decorated. I was in a family room up two floors. There didnt appear to be any lift. Breakfast was nice but slow. Wet poached eggs put straight onto toast which made the toast very soggy. Had to order more toast. Friendly staff. Comfy bed. Bathroom could do with updating. Old lovely building.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel! Great location and the staff were always attentive and helpful
1 nacht verbleven in september 2022